2025-10-09, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luddfilter
https://gofile.io/d/un8k8s

Häktad för grov våldtäkt 2024-05-19 -> 2024-05-20
Misshandel samma datum som ovan
Försök till grov våldtäkt 2025-05-09

Anhölls i sin frånvaro 4/6 och verkställdes 9/6 och häktning kom in 12/6

Länken fungerar inte längre.
Citera
2025-10-09, 19:01
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmskisen
Svårtt att tro men ej helt omöjligt. Har han varit med i underhållningsprogram?
Malin Kaspersen sjöng väl om vad hon älskade med TV och satte sig i slutet på hans "svans" lite överraskande på en Kristallen-gala eller nåt sånt. Jag hade nog fått stånd för mindre....

Nu är han väl aktuell i det här konstiga programmet som TV4 köpt över till sig.
Citera
2025-10-09, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somone
3 personer enligt Expressen

https://www.expressen.se/noje/tidigare-svt-profil-misstanks-for-tre-grova-valdtakter/

Det står inte vem offren är.
Citera
2025-10-09, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 40densomvetdenvet
Hoppas att han får åka in denna gången tredje gången gilt!
Han som förfalska minst 2 arvs dokument och blåst både famlj,vänner och cancerfonden på miljoner🤬 och kom undan me det.
Han är ju super gay med hybris som lever över sina tillgångar så inget som förvånar mig me denna man.
Förfalskade en familjemedlems arvs dokument för första gången för många år sedan.
Han skulle få ärva några pokaler men ändrade om det till att han skulle få ärva den stora summan pengar som skulle gå till cancer fonden. Så cancer fonden som drog han till rätten. Måste redan då varit kärvt med pengar *Kostar att ligga på topp*
Finns så många sjuka människor inom häst branschen så att man som förälder låter ens barn vistas hos dessa stora profiler inom häst världen...är ju för fan dom som är dom sjukaste. När ska människor sluta vara så godtrogna

Synd att det finns lögner i din text. Han är allt annat än arrogant. Dessutom har det ännu inte fattats något beslut om han faktiskt har förfalskat testamenten! För övrigt sitter personen i häkte.
Citera
2025-10-09, 21:40
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Malin Kaspersen sjöng väl om vad hon älskade med TV och satte sig i slutet på hans "svans" lite överraskande på en Kristallen-gala eller nåt sånt. Jag hade nog fått stånd för mindre....

Nu är han väl aktuell i det här konstiga programmet som TV4 köpt över till sig.

Har du blandat ihop systrarna Malin Berghagen och Kristin Kaspersen, och skapat en tredje syster av dessa två?
Citera
2025-10-09, 21:50
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Har du blandat ihop systrarna Malin Berghagen och Kristin Kaspersen, och skapat en tredje syster av dessa två?
Jag tänkte jag skulle få ha en för mig själv på det sättet.....
Citera
2025-10-09, 21:57
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefanbif
Farsan sa samtidigt att det spelar ingen roll om det är zigenare eller nåt annat folkslag. Håll dig borta från alla hästhandlare!!
Det är ju bara att hänga med i nutiden för att läsa skandal efter skandal på olika hästgårdar. Även bland eliten.
Ja det är alltid en massa fuffens och skit från både herrskapet och tjänstefolket på hästgårdar.
Citera
2025-10-09, 22:13
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Jag tänkte jag skulle få ha en för mig själv på det sättet.....

Då lanserar jag Kristin Berghagen! (Dock bara åt mig själv...)
Citera
2025-10-09, 22:32
Avstängd
Den tidigare SVT-profilen sitter sedan i juni häktad misstänkt för grova sexbrott.

Utredningen har vuxit och han misstänks nu för tre grova våldtäkter mot olika målsägande.

– Det rör sig om en serie av sexualbrott, åklagare säger Peter Engström.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/lwpJGA/tidigare-svt-profilen-haktad-for-fler-grova-valdtakter
Citera
2025-10-09, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misslilpink5
Det står inte vem offren är.

Nej, men det kommer fram i fupen så småningom. Han är inte dömd ännu, men sanningen kommer segra.
Citera
2025-10-09, 22:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Somone
Nej, men det kommer fram i fupen så småningom. Han är inte dömd ännu, men sanningen kommer segra.

Nej, det kommer såklart inte komma fram. Målsäganden och eventuella vittnen råder under sekretess i sexualbrottsmål - således kommer det inte att komma fram.
Citera
2025-10-09, 23:05
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssk77
D*nne fick sparken från Tv 2 Norge pga sexuella trakasserier.

https://www.expressen.se/sport/fotboll/nannskog-bryter-med-tv-kanalen-skonast/

Var står något om sexuella trakasserier ? Eller du har egna uppgifter som du sitter och håller hemliga på din kammare ? Upp med dom eller lägg ner

Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Du glömde alla kvinnor, men annars håller jag med dig.

Fast en och annan sexig hästtjej låg man ju med i gymnasiet. De var ALLTID lite tystlåtna och oskyldiga i skolan men helt annat hemma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in