Jägarkvinnan kom inte med till gården. Härligt. Jag tror inte män uppskattar blodtörstiga kvinnor men det är svårt att förstå varför kvinnorna - inklusive programledaren - gör sig till för en blodtörstig jägare, oavsett hur snygg han är.
Jägarkvinnan kom inte med till gården. Härligt. Jag tror inte män uppskattar blodtörstiga kvinnor men det är svårt att förstå varför kvinnorna - inklusive programledaren - gör sig till för en blodtörstig jägare, oavsett hur snygg han är.
Hon var ju en riktig puma med välpumpad byst, men han gillar nog lite mer ömtåligt feminina tjejer. Jag är iaf tacksam att jägare håller viltstammen nere med tanke på viltolyckor på vägarna.
Hon var ju en riktig puma med välpumpad byst, men han gillar nog lite mer ömtåligt feminina tjejer. Jag är iaf tacksam att jägare håller viltstammen nere med tanke på viltolyckor på vägarna.
Jag håller med antagligen var hon inte kvinnlig nog för hans smak
Stor psykopatvarning där på Sara som gör allt för att hångla och lägga beslag på gotlänningen. Hon verkar vara en oerhört falsk människa som gömmer sig bakom en välrutinerad fasad av vänlighet och ett fint leende. Allt ska gå fort, det ska kramas, kyssas, hånglas, och slutvalet ska redan vara klart, enligt hennes tycke.
Ida är Saras stora hot. Ida är inte konflikträdd, hon säger vad hon tänker, är seriös och bättre lämpad för livet på hans bondgård. Saras falska fasad har genomskådats av Ida och det är därför inte konstigt att de hatar varandra, vilket man kunde se vid köksbordet där stämningen dem emellan var iskall.
Lyckligtvis verkar Viktor se situationen med ganska klara ögon. Sara är alldeles för på och han börjar att backa lite nu, lyckligtvis. Ida ställer rätt frågor och visar sig inte lika lättfångad. Om Viktor bara låter förnuftet styra så lär det bli riktigt hög tv-underhållning där på gården.