Bullshit, ännu en extrem sionist antar jag? Sen har du en poäng, men har man som folkgrupp blivit utslängd och fördriven från 190 länder och imperier senaste 2000 åren så måste man erkänna att någonstans kanske det finns en anledning att det blir så, eller?
Jag har aldrig någonsin sett någon påstå.att judiska barn är mindre värda än andra, och då rör jag mig väldigt mycket på sociala medier.
Sen varför ska vi på något sätt uppmärksamma 7 oktober så allt tyder på att det är iscensatt av Israel själva, och som erkänner att dom själva dödade upp emot 800 st av sina egna den dagen???
Tyvärr så ljuger Israels nuvarande regering så fort dom öppnar.munnen, fruktansvärt för de invånare i Israel som inte stöttar den sionistiska extremist ledaren som idag styr...
Citat:
Ursprungligen postat av
SnyggaByxor
Folk måste förstå att antisemitism är något av det äldsta vi har på jorden, antisemitism sträcker sig millennium tillbaka i tiden.
Och nu är hatet starkare än någonsin bland instagramkommentarer och liknande. Jag ser förskräckliga saker som vanligt folk skriver om judarna varje dag, hur judiska barn är mindre värda än andra.
Sen ikväll på sergels torg då de hade hissat upp en extra stor palestinaflagga även fast idag var årsdagen för folkmordet på judarna 7e oktober.
Var det någon som såg nån tidning rapportera om 7e oktober idag?