2025-10-07, 15:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Bevis på det? Inte bara önsketänkande som du hört från Linnea och eget spekulerande?

Julia själv är ett utmärkt bevis.
Citera
2025-10-07, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gangstaistrash
Ja, han har varit hos polisen idag.
Vart en kortare paus på några timmar från tv-inspelningen när herr Lundström var tvungen att åka iväg till farbror blå och visa upp sig idag.

Sjukt att behöva sitta och åka från Norrland till Linköping för att visa upp sig och åka tillbaka….

Inte alls sjukt de är ju en konsekvens han får lida för när han inte gör lagliga saker
Citera
2025-10-07, 15:40
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Vart en kortare paus på några timmar från tv-inspelningen när herr Lundström var tvungen att åka iväg till farbror blå och visa upp sig idag.

Sjukt att behöva sitta och åka från Norrland till Linköping för att visa upp sig och åka tillbaka….
Hade han inte rymt utomlands så hade han nog inte haft dessa restriktioner nu. Så det är ju lite Chrippas eget fel att han har dessa restriktioner han har.
Citera
2025-10-07, 15:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Bevis på det? Inte bara önsketänkande som du hört från Linnea och eget spekulerande?
Det hittar du i hennes egna framträdanden på Youtube.
Citera
2025-10-07, 15:50
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jo, men att behöva avbryta mitt i inspelningen av ett välrenommerat tv-program avsett för bästa sändningstid under höstens mörka höstkvällar…
Han har väl sonat sitt straff snart, inte så kul att inte få resa och sola och bada osv liksom.
Det är usel flexibilitet hos myndigheten eftersom han inte har kommunarrest utan får röra sig fritt i Sverige. Det borde ha räckt med att han gick på en polisstation där han befinner sig och att de rapporterat "checken" till Linköping. Alternativt att han fått ringa från en polisstation till Linköpingspolisen.
Sånt har man löst förr på det sättet.
Senast redigerad av micro113 2025-10-07 kl. 15:54.
Citera
2025-10-07, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Vet du vad konsekvenserna blir om han inte gör det? Tillbaka till häktet eller?

Ingen aning 🤷🏼‍♀️
Citera
2025-10-07, 15:54
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Jo, men att behöva avbryta mitt i inspelningen av ett välrenommerat tv-program avsett för bästa sändningstid under höstens mörka höstkvällar…
Han har väl sonat sitt straff snart, inte så kul att inte få resa och sola och bada osv liksom.

Va fan snackar du om för inspelning?
Citera
2025-10-07, 16:03
Medlem
Citat:

Det är helt osannolikt att det du hävdar ska sändas i höst på de stora kanalerna. Det som sänds 2025 har planerats och spelats in minst ett år i förväg.
Citera
2025-10-07, 16:04
Medlem
Tror jag när jag ser det!
Citat:

Citera
2025-10-07, 16:12
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Tror jag när jag ser det!

Samma här.. tror det när jag ser det!
Citera
2025-10-07, 16:13
Medlem
Citat:

Är du helt säker på att han var hos polisen i dag? Riktigt säker?

Jösses han spelar tydligen in 24 timmer om dygnet 😄 värsta skådespelaren 😅
Citera
2025-10-07, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Det är helt osannolikt att det du hävdar ska sändas i höst på de stora kanalerna. Det som sänds 2025 har planerats och spelats in minst ett år i förväg.

Det är bara ett litet troll som gått vilse.

Nu måste han åka från Norrland till Linköping för att infinna sig tillsammans med sin advokat hos polisen.
Det blir bara bättre och bättre det här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in