2025-10-04, 18:02
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Chrippas fru Linnea är extremt vacker. Det är ett objektivt faktum.

Ja oja.. det finns ingen på OF och TF som är snyggare än henne.
Hon e den ALLA vill ha och vill se ut som
Citera
2025-10-04, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
En del blir mycket snyggare med lite spackel. Andra är finare utan. Dom är naturligt vackra.
Dom behöver inte pumpa läpparna eller lägga sig under kniven. Vissa har former, andra mindre former.
Vill man så kan man köpa sig bröst och en häck om man nu så är platt.
Jag tycker Julia ser bättre ut och Lisen är ju jätte vacker. Vissa är söta som dockor, alla är fina på sitt sätt.
Jag tycker inte att Linnea är ful, det är hon inte. Hon ser alldaglig ut och utan smink så ser hon ganska tråkig ut.
Huvudsaken är väl att Chrippa tycker hon är fin. Det är ju han som lever med henne. I hans värld så är väl hon den finaste.
Fine! Men alla här tycker inte som honom. Kan han inte ta det? Smaken är som baken - delad.

Vi tar en favorit i Repris
Ugly

Mycket kan sägas om Chrippa, men jag tror att han accepterar mer att alla inte tycker att hon är snygg, smart osv, än vissa här. Vissa här går ju helt överstyr, med sitt tyckande.
Citera
2025-10-04, 18:07
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Mycket kan sägas om Chrippa, men jag tror att han accepterar mer att alla inte tycker att hon är snygg, smart osv, än vissa här. Vissa här går ju helt överstyr, med sitt tyckande.

Ja tror han kan få en snyggare tjej.. helt ärligt.
Är hon smart? Ja om hon dumpar honom så kan jag tycka att hon är lite smart.
Då har hon fått sin Fame.. som hon INTE ville ha.
Citera
2025-10-04, 18:10
Medlem
Har han förklarat än varför han som sittkissare valt att bli en toffel (det vill säga tagit Linneas efternamn)?
Citera
2025-10-04, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Har han förklarat än varför han som sittkissare valt att bli en toffel (det vill säga tagit Linneas efternamn)?
Apans masterplan var väl att få ut ett pass i Motala på det sättet. Lika genialt som hans masterplan i Barcelona.

Så jävla dum. 🤣
Citera
2025-10-04, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Förvånad? 🤣

Nä egentligen inte. Man blir korkad själv när man slösar energi på tattare. Perfekt
Citera
2025-10-04, 18:23
Medlem
Citat:
Apans masterplan var väl att få ut ett pass i Motala på det sättet. Lika genialt som hans masterplan i Barcelona.

Så jävla dum. 🤣

Passet går ju på personnummer om jag inte missminner mig.
Citera
2025-10-04, 18:26
Medlem
Citat:

Tror du han förstår det när han har ett iq som en fiskmås?
Citera
2025-10-04, 18:28
Medlem
Citat:
Självklart, och biometriska avtryck. Tror du att apan tänker så långt?
Citera
2025-10-04, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Linnea är snygg. sexig och har en kropp som är given av gudarna .. Svälj det - eller gnäll hos någon annan än mig i alla fall.

Dags för dig att uppsöka närmaste optiker. Hon är ju plufsig som få. Sett hennes bilder från när hon har tennisracketen i näven? Äckligt fet är hon. Dessutom har hon massa finnar i pannan som hon alltid sminkar över (som man kan se i videona som ligger på kontot hundpsykos). Fet och dålig hy och dessutom inte kan prata rent, utan säger "saakuuu" istället för "saker" Väldigt vackert och sexigt hörru... (eller inte...)
Citera
2025-10-04, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Han kommer att vara värre än Cluee. Men som sagt. Han har tjatat om ett tv-team följer honom under lång tid, men då borde någon sett det. Han misslyckas ju hela tiden så jag kommer att vara tveksam tills jag ser det.

Det var något för länge sedan där han sa att han kunde inte häktas eller vad det var för han hade kamerateam med sig hela tiden? Jag minns inte exakt när det var.

Han ljuger bara, han vill vara som Jocke.. det är så uppenbart!
Citera
2025-10-04, 18:42
Medlem
BlickKakaos avatar
Citat:
Haha, nej. Stort för paret apa kanske, åtalet. Alla andra rycker på axlarna och skrattar.

4/17

Ja det är apans puckelrygg.

Klassisk kroppshållning när man är "brookie"!

Ryggbiff och nocco är ett minne blott, nu blir det mysigaste kalaspuffar och vatten. 😜

Någon som har koll på hur mkt kronkalle har på honom nu med räntor osv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in