Citat:
Ursprungligen postat av
JamesMcCat
Integritetskränkande? Man har ju ett beslut helt uppenbart på att göra en reell husrannsakan och ta, bland annat, enheter i beslag. Alla beslag man tar fotas där man hittar dem. Hittar man då en lur (som ska tas i beslag) så fotar man den där man hittar den (i det här fallet i sängen).
Tack, då förstår jag. Att allt sker inför öppen ridå får man tacka/skylla offentlighetsprincipen för antar jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
immenhusen
Precis så är det. Gällande namnet på Bunny, är hon ju också att betrakta som en ”offentlig” person, med tanke på att hon öppet och mot betalning från allmänheten väljer att exponera hela pärleporten på OF. Annat hade det varit om det var en engångsgrej, eller rörde sig om privata bilder och filmer. Men detta handlar om ren och skär business i underhållsbranschen, och som hon dessutom framgent skall skatta för. Å andra sidan går det att diskutera hur pass groomad hon har blivit av PR i första taget, för att ens ställa upp på detta. Inte minst eftersom han i motsats till henne verkar extremt noga med att inte låta exponera sin åderpåle mer än absolut nödvändigt…
/AI
Hon är väl ett fan. Undrar sen när? Det är inte riktigt friskt det någon av dem håller på med. Önskar någon bekant till henne kunde reda ut ett och annat. Fördomen säger mig att både hennes svenska pappa och thailändska mamma inte är föräldraparet som blir lika upprörda över porr som t ex en pingstfamilj från Jönköping skulle bli.
Pontus och hans flickväns exit stavas förresten Thailand. Har hon ett thailändskt pass så är väl saken klar. Pontus hade älskat att ha en strandnära bar med pingpongshower om kvällarna.