2025-09-28, 23:18
Medlem
Detta program känns redan utdaterat med tanke på att den Fröken Snusk som är med i programmet inte ens är nuvarande Fröken Snusk utan hon kallar sig numera bara Felicia.
Citera
2025-09-28, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Tyckte du inte att det var smart av henne att säga till folk att rösta på henne? Så att folk inte väljer att köpa röster för att få ut henne, då folk tror att de flesta ändå röstar på henne
Vetefan om det var "smart", även en trasig klocka går rätt två ggr om dagen, en blind höna hittar ett korn osv. Tror det mer var en lyckträff än en mastermind.. kunde blivit tillräckligt med röster, tror inte hon hade räknat på det exakt. Hon var väl ändå inte i blickfånget/många ville ha ut henne? Alla ologiska diskussioner hon för med Zeina och Dominika, "du ogillar mig för det" blablabla. Antingen vill hon inte ta in vad andra säger eller KAN hon inte. Fan vad paff hon såg ut när Zeina nailade henne som den som satt x:et, första gången hon rubbades rejält och blev svarslös.
Citera
2025-09-28, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Hon var bra i Snabba Cash, behövdes inte mycket skådespel för att skapa en trovärdig roll då hon ändå beter sig som en uppblåst uppkäftigt skitunge i verkliga livet. 🖕

Fröken Snusk är riktigt jobbig, ADHD och helt utan självkänsla. Verkar väldigt lättpåverkad av andra. Hon sjunger bra, men det är allt.
hon beter sig som ett barn. Springer genom rummen, fnittrar och skriker när kuben går igång. Väldigt lättpåverkad ja, känns som sinnebilden av sådan där brud som kan agera drogkurir åt något gäng, "men jag skulle ju bara lämna väskan".. nästa vecka bryter hon ihop över att bli kallad korkad. Ja, det är hon kanske men bli kallad det av någon som också verkar korkad, varför bryr hon sig. Varför följer hon ayan som en liten fangirl?
Citera
2025-09-28, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Vilket hotell är det inspelat på?
Scandic Victoria tower antar jag?
Citera
2025-09-29, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Vetefan om det var "smart", även en trasig klocka går rätt två ggr om dagen, en blind höna hittar ett korn osv. Tror det mer var en lyckträff än en mastermind.. kunde blivit tillräckligt med röster, tror inte hon hade räknat på det exakt. Hon var väl ändå inte i blickfånget/många ville ha ut henne? Alla ologiska diskussioner hon för med Zeina och Dominika, "du ogillar mig för det" blablabla. Antingen vill hon inte ta in vad andra säger eller KAN hon inte. Fan vad paff hon såg ut när Zeina nailade henne som den som satt x:et, första gången hon rubbades rejält och blev svarslös.
Hon påstår ju att hon har blåvit påhoppad utav Zeina och dominika med personangrepp
Citera
2025-09-29, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
hon beter sig som ett barn. Springer genom rummen, fnittrar och skriker när kuben går igång. Väldigt lättpåverkad ja, känns som sinnebilden av sådan där brud som kan agera drogkurir åt något gäng, "men jag skulle ju bara lämna väskan".. nästa vecka bryter hon ihop över att bli kallad korkad. Ja, det är hon kanske men bli kallad det av någon som också verkar korkad, varför bryr hon sig. Varför följer hon ayan som en liten fangirl?
Ike följer ju också ayan
Citera
2025-09-29, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Ike gjorde ju också det. Om de andra laget hade röstat på ayan och köpt röster hade hon rykt, för att dom hade väl mer pengar?

Att Ike också känner sig nödgad att köpa fler röstar förbättrar väl inte strategin? Nu har båda dessa mindre pengar inför kommande utröstningar.
Citera
2025-09-29, 14:47
Medlem
picapicans avatar
Väldigt lustigt program. Skulle bli förvånad om det blir fler säsonger. Varför skulle Snusk och Ike ha en dejt plötsligt?
Citera
2025-09-30, 14:16
Medlem
Vem är Ike och Ayan och Marcus? Har aldrig sett någon av dem? Är det tiktok eller youtubare?
Citera
2025-09-30, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Vem är Ike och Ayan och Marcus? Har aldrig sett någon av dem? Är det tiktok eller youtubare?

Ayan har spelat sig själv (jobbig blatte) i snabba cash

Icke och Marcus är väl typ TikTok eller youtube. Det är tydligen där man blir "känd" numera.
Citera
2025-09-30, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fujim
Ayan har spelat sig själv (jobbig blatte) i snabba cash

Icke och Marcus är väl typ TikTok eller youtube. Det är tydligen där man blir "känd" numera.
Ike har ju varit med i flera program som paradise hotel och love island
Citera
2025-09-30, 21:29
Medlem
lunarluddes avatar
Hade inga förhoppningar alls över det här programmet men blev positivt överraskad över inledningen. Jag håller på Jan emanuel och Marcus.

Hade förutfattade meningar om Julia Franzen men efter sett diverse program hon deltar i så tycker jag hon verkar skön.

Hanna Friberg som jag aldrig hört talas om innan är en grymt sexig kvinna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in