2025-09-30, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krigsgrodor
Dom ska väl inte bo i Sverige så vad är meningen att slösa pengar på skulder, när dom redan betalat skatt hela sina liv?

Hur menar du att dom betalat
skatt hela sitt liv? Du vet att man måste ha någon slags inkomst för att betala skatt? Linnea är 25 år och har på sin höjd deklarerat i 3-4 år.

Chrippa har bara betalat skatt dom åren han jobbade som Svetsare på Toyota. Han är 36 år, men lever som en sketen 13 åring. Inget fel på 13 åringar, men dom är oftast omogna.
Citera
2025-09-30, 15:43
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Livets glada dagar = skulder hos KFM och kommande rättegång. Säger rätt mycket om dig, det och att du tycker ett par tusen på trisslotter dagarna innan lön är imponerade….
Tycker dom verkar ha en väldigt fin relation bröderna och föräldrarna, förutom Jockeboy som är en sån hatisk människa som gör allt för att förstöra, han växte aldrig ur trotsåldern.
Citera
2025-09-30, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Ja självklart så är det hela faniljen det är fel på och inte den helt oskyldiga Jockeboy

Samtidigt så lever familjen livets glada dagar tillsammans samtidigt som det svarta fåret hotar, trakasserar och anmäler.

Hur naiv är du egentligen?

Livets glada dagar…båda föräldrarna är missbrukare enligt Jacke och mamman har varit sjukskriven hela deras liv. Så med andra ord tillhör dom fas 47, som din bff Chrippa hade sagt.
Citera
2025-09-30, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Livets glada dagar = skulder hos KFM och kommande rättegång. Säger rätt mycket om dig, det och att du tycker ett par tusen på trisslotter dagarna innan lön är imponerade….

Att folk ens tror att man är avundsjuk på honom det är skrattretande, skulder till Max kommer säkert aldrig kunna äga något, gör porr och har fejk prylar 😂
Citera
2025-09-30, 16:09
Medlem
Orkar inte bläddra igenom sidorna om ämnet redan diskuterats. Men någon som fattat vad som menar med (siffra)/14 ?
Citera
2025-09-30, 16:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP
Orkar inte bläddra igenom sidorna om ämnet redan diskuterats. Men någon som fattat vad som menar med (siffra)/14 ?

Vårdnadstvist
Citera
2025-09-30, 16:22
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Vårdnadstvist
Vet du det eller tror du det?
Är det datumet då det kommer tas upp till tingsrätten?
Citera
2025-09-30, 16:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Vet du det eller tror du det?
Är det datumet då det kommer tas upp till tingsrätten?

Jag vet , jag lägger bara ut relevant info om jag har belägg mvh
Citera
2025-09-30, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Jag vet , jag lägger bara ut relevant info om jag har belägg mvh

Det vet vi att du gör, tack ☺️
Citera
2025-09-30, 17:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det vet vi att du gör, tack ☺️

Tack själv
Citera
2025-09-30, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Ja självklart så är det hela faniljen det är fel på och inte den helt oskyldiga Jockeboy

Samtidigt så lever familjen livets glada dagar tillsammans samtidigt som det svarta fåret hotar, trakasserar och anmäler.

Hur naiv är du egentligen?

Det är det faktiskt. Hela familjen har drogproblem vilket visar att det är en dysfunktionell familj.

Glada dagar? Jag tycker mer det verkar vara riktigt blåsigt.
Citera
2025-09-30, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Livets glada dagar…båda föräldrarna är missbrukare enligt Jacke och mamman har varit sjukskriven hela deras liv. Så med andra ord tillhör dom fas 47, som din bff Chrippa hade sagt.

Ja och Jacke var ju så lyckligt lottad som kunde prata om sitt drogmissbruk utan att bli förmanad.

Fy vilka lata föräldrar som inte ens orkar att fostra dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in