2025-09-29, 20:56
Medlem
Jag kopplade in min telefon i datorn för att återställa den (pga glömt lösenkod). Så följde stegen genom att ladda hem Apple Device och uppdatera samt återställa. Allting kommer igång och sedan blir telefonen svart, Apple-loggan kommer upp ihop med ett vitt streck.

Det kommer sedan ett felmeddelande om återställning inte kan utföras och telefonen låser sig. Så har telefonen varit nu i typ 8 timmar.

När man kopplar in den i datorn igen, så hittar den inte enheten. Hålla inne knappar på telefonen hjälper inte, så vad ska jag göra? Är det att gå till en Apple-butik för att få hjälp?
Citera
2025-09-29, 22:24
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mynameisblah
Jag kopplade in min telefon i datorn för att återställa den (pga glömt lösenkod). Så följde stegen genom att ladda hem Apple Device och uppdatera samt återställa. Allting kommer igång och sedan blir telefonen svart, Apple-loggan kommer upp ihop med ett vitt streck.

Det kommer sedan ett felmeddelande om återställning inte kan utföras och telefonen låser sig. Så har telefonen varit nu i typ 8 timmar.

När man kopplar in den i datorn igen, så hittar den inte enheten. Hålla inne knappar på telefonen hjälper inte, så vad ska jag göra? Är det att gå till en Apple-butik för att få hjälp?

Om inte enheten är stulen så kan du logga in på iCloud och resetta enheten. Hur fan kan du glömma lösenkoden? Klantarsle.
Senast redigerad av trickydick 2025-09-29 kl. 22:44.
Citera
2025-09-30, 05:28
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Är den stulen kan ägaren ha gjort den obrukbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in