2025-09-25, 23:00
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Hur fan kan man inte veta att Danmark tillhör skandinavien?
Har de aldrig hört talas om de skandinaviska språken?
Finska är ju så långt ifrån vårt språk, vilka muppar!

Och inte känna till Finlands huvudstad Helsingfors, sov de igenom skolan?
Skrämmande!
Varför pekar du inte ut någon deltagare? det handlar ju om att tippa på
vem som är dummast av dom dumma
Citera
2025-09-26, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Hur fan kan man inte veta att Danmark tillhör skandinavien?
Har de aldrig hört talas om de skandinaviska språken?
Finska är ju så långt ifrån vårt språk, vilka muppar!

Och inte känna till Finlands huvudstad Helsingfors, sov de igenom skolan?
Skrämmande!

Det säger en hel del om hur dålig den svenska skolan blivit. Det här är saker som vi gamlingar kan även om vi blir väckta mitt i natten.
Citera
2025-09-26, 14:00
Medlem
Svartskäggs avatar
En del frågor är svåra. Jag hade ingen aning om vad olika drinkar heter. Jag dricker bara öl.
Citera
2025-09-26, 16:07
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Det säger en hel del om hur dålig den svenska skolan blivit. Det här är saker som vi gamlingar kan även om vi blir väckta mitt i natten.
Nej det säger däremot något om hur dumma människor inte är intresserad av att ta till sig kunskapen oavsett hur du ändrar skolsystemet, plus det du ska utvärdera är dom logiska praktiska tävlingarna i detta program vilket ska läggas samman med kunskapsbristen

Citat:
Ursprungligen postat av Svartskägg
En del frågor är svåra. Jag hade ingen aning om vad olika drinkar heter. Jag dricker bara öl.
Det är riktade frågor till Samir som varit bartender, hela tiden söker programmakarna skapa en balans mellan avgrundsdumhet och ett kompensationsämne för deltagarna
Senast redigerad av Crapmagic 2025-09-26 kl. 16:10.
Citera
2025-09-26, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskägg

Jag kunde inte det heller.
Inte heller vilket djur Ernst Billgren är känd för.

Men det märks att de är nere på de fyra dummaste nu, när ingen hade en aning om vad "populärkultur" är för kategori.
Citera
2025-09-26, 23:06
Medlem
Inte lika skoj att se längre efter att sexbomben Tilde åkte ut, men hon finns ju nu i Kompani Svan, dock utan sin läckra klädsel...

Ike måste vara den mest korkade i Svensk TV-historia! Är han efterbliven eller något? Han påminner om en kille som var just det utseendemässigt som jag visste vem det var på 80-talet.
Citera
2025-09-27, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Inte lika skoj att se längre efter att sexbomben Tilde åkte ut, men hon finns ju nu i Kompani Svan, dock utan sin läckra klädsel...

Ike måste vara den mest korkade i Svensk TV-historia! Är han efterbliven eller något? Han påminner om en kille som var just det utseendemässigt som jag visste vem det var på 80-talet.
Varför tycker du att ike är den mest korkade?
Citera
2025-09-27, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Varför tycker du att ike är den mest korkade?
Tja vad tycker du själv? Han verkar ju som sagt helt efterbliven!
Citera
2025-09-27, 03:34
Medlem
Citat:
Kan du utveckla? Inte mer korkad än typ bathina och lia? Jag kan hålla med om att han inte verkar vara väldigt allmänbildad alls
Citera
2025-09-27, 08:05
Medlem
Citat:
Han är en fullt normal neger.
Citera
2025-09-27, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Alla deltagare sparkade stjärt på Ajk i skarpaste besticket i lådan, mönstret upprepar sig, hur kan jag spela på oddset om detta och bli rik? Snygg-Lia imponerade mest i övningen

Bathina är faktiskt mest allmänbildad i förhållandet till det här gänget, och nästan lika
snygg som Lia, förmodligen fårn Bath-partiet åka hem idag
Tänk att ligga med en sån brud. Hade känts som om man lurat med sig nån från särskolan in på toa. Hett 😂 😂 😂
Citera
2025-09-27, 08:22
Medlem
ImperialForces avatar
Måste säga att programmet är roligare än jag trodde. Samir är kul att se då hans grodor ur mun är en egen kategori i humor. Men okunskapen är både underhållande och skrämmande. Om jag utgår från mig själv så har jag känt mig normalt begåvad genom livet varken mer eller mindre. Men efter detta känner man sig som en professor. Om jag läser en text eller ser något program så begriper jag det mesta. Om jag inte förstår så tar jag reda på det jag inte förstod eller vet. Så fungerar jag. Jag vete sjutton hur skulle känna mig om jag skulle läsa texter och inte förstå basal information. Att inte sätta information och text i sin rätta kontext måste vara jobbigt för medvetandet. Det är ju någon slags existens demens. Att läsa eller se något och sen bara öhhh ehhh vadå… Jag bara finns och är en svamp…. Jag är för nyfiken på livet för att inte förstå saker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in