2011-10-24, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dopethrone331
I rumstemperatur men mörkt i ett skåp. Hoppas hoppas hoppas att dom funkar!
Bra det! Och gärna att ingen luft har kommit i kontakt med dom så ska du se att dom funkar. Om du har till mer en till en tripp ta lite extra då Du kommer känna av svampen, är ett som är säkert. Ha cannabis hemma när du ska trippa. Om det är så att svamparna förlorat mycket potens så kan det vara bra. Cannabis brukar boosta på ruset rätt så bra, En extra knuff
Citera
2011-10-25, 22:31
Medlem
dopethrone331s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazztobak420
Bra det! Och gärna att ingen luft har kommit i kontakt med dom så ska du se att dom funkar. Om du har till mer en till en tripp ta lite extra då Du kommer känna av svampen, är ett som är säkert. Ha cannabis hemma när du ska trippa. Om det är så att svamparna förlorat mycket potens så kan det vara bra. Cannabis brukar boosta på ruset rätt så bra, En extra knuff

Röka finns, nu är det bara att tagga tills lämplig dag infinner sig! Har svampat ganska mycket förut men inte gjort det på några år pga massiv snedtripp som gjorde mig mycket rädd för svamparnas kraft. Men nu känns det som att tiden är den rätta. Det kommer att bli så kul!

Oj, blev lite off topic.
Citera
2011-11-10, 13:31
Medlem
dopethrone331s avatar
Här kommer en liten rapport om vad som hände när vi käkade dom 3 år gamla toppisarna: inte ett skit. Eller jag fick en liten förnimmelse av tripp men det är nog för att jag visste vad jag skulle förvänta mig så jag kunde haka tag i känslan. Min kompis kände sig bara lite konstig i huvudet, men annars var det noll utdelning för honom. Han hade iofs snortat ADHD-medicin för tre dagar sen, undrar om det kan blockera psilocybinet? Är fruktansvärt okunnig i läkemedel själv.

Vi käkade cirka 70 stycken var så dosering kan det inte vara fel på. Trist!
Citera
2011-11-10, 22:23
Bannlyst
Citat:
Här kommer en liten rapport om vad som hände när vi käkade dom 3 år gamla toppisarna: inte ett skit. Eller jag fick en liten förnimmelse av tripp men det är nog för att jag visste vad jag skulle förvänta mig så jag kunde haka tag i känslan. Min kompis kände sig bara lite konstig i huvudet, men annars var det noll utdelning för honom. Han hade iofs snortat ADHD-medicin för tre dagar sen, undrar om det kan blockera psilocybinet? Är fruktansvärt okunnig i läkemedel själv.

Vi käkade cirka 70 stycken var så dosering kan det inte vara fel på. Trist!
Sjukt trist att höra hörre du!
Citera
2025-09-22, 15:03
Medlem
Har haft toppisar en burk i snart 4 år. Den är lufttät och stått mörkt. Undrar förstås samma sak som ts men ska snart testa och se om det är kvar nå krut i gamlingarna. Empiri ftw
Citera
2025-09-22, 20:30
Medlem
NyfikenMenErfarens avatar
Inga problem ts dom är fullt fungerande.

Citat:
Men om dom är 3 år gamla då? Har dock stått lufttätt.

Samma där. Fullt fungerande. Svamp håller länge.
Citera
2025-09-24, 00:29
Medlem
En bekants sambo lämnade, förmodligen glömde ett gäng svampar i frysen när de separerade.
Jag och en vän hade lyckan att få dem.
Då de förmodligen hade ett par år på nacken så slängde vi i rubbet i en mixer, gjorde smoothie och delade rättvist.
Den jag delade med tyckte dock det var orättvist då min kroppshydda var ca hälften av dennes.
Den resan var som inget tidigare.
Den var bitvis väldigt färgglad och full av mönster!
Aldrig innan eller efter har jag upplevt de visuella prylarna som jag gjorde då.
Var flera olika häftiga, och utmanande kapitel på den resan.
Men just den där fascinationen jag kände när jag låg och tittade på det makalösa var något alldeles extra.
Så nog kan det finnas kraft i rackarna under lång tid förutsatt klok förvaring.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in