2025-09-23, 19:13
Medlem
Bubbles74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyfikenMenErfaren
Efter ungefär 1 månad då?
Nej tog ungefär 5 dagar. Har inte haft nåt på ett tag
Citera
2025-09-23, 19:14
Medlem
Bubbles74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fetagamlakommunist
Ohh just ja! Dig går det ju inte att PMa än. Jag är fan trög ibland också

Skulle bara informera att 7oh nu finns inne, men PI släpps senast den 26:e (fredag)
Gött
Citera
2025-09-23, 19:26
Medlem
FrenzyPreserves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyfikenMenErfaren
Som du gör här. Skicka pm bara, det är en funktion för det ska användas.

Får alla fram sina paket? Har ej följt tråden och i början kändes det verkligen som att det bara var reklam.

Skulle jag ta det i tråden hade det blivit flera inlägg. Jag frågade mest eftersom innehållet i meddelandet annars kan uppfattas som oombett.
Citera
2025-09-23, 19:27
Medlem
FrenzyPreserves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fetagamlakommunist
Ohh just ja! Dig går det ju inte att PMa än. Jag är fan trög ibland också

Skulle bara informera att 7oh nu finns inne, men PI släpps senast den 26:e (fredag)

Ahepp
Citera
2025-09-23, 19:29
Medlem
FrenzyPreserves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaFIare
SS påstår i dagens mailutskick att ALLA leveranser hittills har levererats felfritt.

Tror vi på detta? Går ju vad någon sagt tidigare i tråden. Skitsnack?

Det kan nog stämma internt, eftersom det inte syns om en försändelse fastnar i tullen.
Citera
2025-09-23, 19:36
Medlem
NyfikenMenErfarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karbolexan
Ser att de idag under dagen på SS har uppdaterat med ännu en smak på 7an, Cotton Candy. Dock finns den inte i lager, möjligt att en restock ligger i närtid.

Sväljer ni dessa, tuggar eller kör sublingualt vid oral ROA? Smaksättning har aldrig varit en prioritet för mig vid intag av substanser men jag antar att det kan göra saken en smula trevligare.

Fick mail tidigare idag och att lagret är påfyllt.
Citera
2025-09-23, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaFIare
” Hej!

Vi är glada att kunna meddela att vi äntligen har fyllt på lagret med 7-OH – nu även i en ny spännande smak: Cotton Candy! 🍬

Tablettstorleken skiljer sig något från Forest Fruit, men det är exakt samma produkt, bara en annan smak.

Utöver detta har vi även fått in Mitragynin Pseudoindoxyl, och dessutom finns ett litet lager kvar av Forest Fruit. När Forest Fruit tar slut kommer beställningar som innehåller den smaken att kompletteras med Cotton Candy i stället.

💳 Vi arbetar fortfarande på att få igång kortbetalning på hemsidan. Det tar lite tid, men vi är på god väg.

Sedan vi började sälja har alla våra leveranser kommit fram utan problem. Vi skickar alltid diskret med beprövade och säkra metoder, så att du kan känna dig helt trygg när du beställer.

👉 Passa på att beställa medan lagret är påfyllt!”
Står på sidan att de erbjuder kortbetalningar. Är det fortfarande att man måste betala till deras Iban nummer eller funkar vanlig banköverföring till svenskt konto numera?
Citera
2025-09-23, 20:01
Medlem
Bubbles74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memekrig
Står på sidan att de erbjuder kortbetalningar. Är det fortfarande att man måste betala till deras Iban nummer eller funkar vanlig banköverföring till svenskt konto numera?
Ser inget om kortbetalning. Fick ett mail om att både 7oh och pseudo finns på hyllan nu iaf
Citera
2025-09-23, 20:05
Medlem
fetagamlakommunists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrenzyPreserve
Ahepp
Menar inte på att du är trög kompis. Blev mest slagen av det faktum att jag faktiskt försökt PMa honom vid ett tidigare tillfälle. Det var liksom bortblåst ahh you get the point
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Jag får väldigt lätt at på opioider/opiater. Jag åt 10-25 mg 7-OH dagligen i 21 dagar, nu har jag varit utan i 27 timmar och känner knappt något märkbart, borde ju ha visat sig vid detta lagret tycker jag.
Visserligen är det ”låga” doser jämfört med vad amerikanerna kör på Reddit (flera hundra mg).
Betryggande och glädjande även för en annan som legat på de nivåerna!

Ja, amerikaner verkar sällan veta innebörden av "lagom" eller ordets existens som sådant rent bokstavligen. De kanske kör med PEZ Dispensers haha JK!
Citera
2025-09-23, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrenzyPreserve
Det kan nog stämma internt, eftersom det inte syns om en försändelse fastnar i tullen.
Han påstår dock att han kontaktade SS via mail och fick ett "nonchalant" svar. Så rent logiskt borde det finnas 4 olika förklaringar:
1. SS ljuger
2. SS har glömt hans klagomål
3. Han som gör påståendet ljuger
4. Han fick sin beställning så det löste sig till slut

Jag tror på alternativ nr 3. Har jag nåt sätt att styrka det på? Nej, men det är vad intuitionen säger mig för allt vad det är värt.
Citera
2025-09-23, 20:20
Medlem
Idiamin95s avatar
Era jävla nötter, Det är väl klart som F*N dem ska skriva så! Och det är så jävla genomskinligt att det är 20 konton från SS som sitter här och propagerar. Jag har inte fått något svar och dem ber mig vänta, enligt tullkärringen så väntar dem på labb resultat. Jag uppdaterar så fort jag vet mer.
Citera
2025-09-23, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idiamin95
Era jävla nötter, Det är väl klart som F*N dem ska skriva så! Och det är så jävla genomskinligt att det är 20 konton från SS som sitter här och propagerar. Jag har inte fått något svar och dem ber mig vänta, enligt tullkärringen så väntar dem på labb resultat. Jag uppdaterar så fort jag vet mer.
Fota/screenshotta meddelande/brev, eller en del av det iaf, och lämna ut/stryk över känslig information. Borde vara lätt om det är sant. Helst idag också så att du inte hinner med någon avancerad photoshop eller dyl.

Kan läggas upp med Imgur t. ex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in