Tunbykiosken har blivit utsatt för en riktigt fräck stöld!
111 stockar snus har snotts av en liga på 2 kvinnor och en man. Film på det finns på deras instagram.
Stölden täcks inte av försäkringen så nu står Gökhan och hans fru och får betala allt själv!
Jag lider med ägarna. Hyggliga människor som driver en tobaksbutik. Fördomarna mot tjuvarna visar sig stämma. Det här är förjävligt. Bra film på Romerna och jag hoppas att dom torskar.
Nästan så att jag tycker att det startas en insamling så att ägarna inte förlorar pengar. Kanske någon facebook grupp i Västerås kan ordna det!!
Tunbykiosken har blivit utsatt för en riktigt fräck stöld!
111 stockar snus har snotts av en liga på 2 kvinnor och en man. Film på det finns på deras instagram.
Stölden täcks inte av försäkringen så nu står Gökhan och hans fru och får betala allt själv!
Vägrar klicka på länkar till båda siter, men du som har och kanske har läst: finns det nån anledning till att stölden inte täcks av försäkringar? Förvarade de på fel sätt, eller nåt?
Vägrar klicka på länkar till båda siter, men du som har och kanske har läst: finns det nån anledning till att stölden inte täcks av försäkringar? Förvarade de på fel sätt, eller nåt?
Snuset stoppas in under zigenarkjolar medan butiken är öppen.
Troligen pga hur snuset förvaras i butiken, i helt öppna hyllor och montrar utspridda över hela butiksytan, man får nog skylla sig själv lite i det här fallet.
Troligen pga hur snuset förvaras i butiken, i helt öppna hyllor och montrar utspridda över hela butiksytan, man får nog skylla sig själv lite i det här fallet.
Det kan du ha rätt i, det förvaras vanligtvis bakom kassorna.