2025-09-21, 17:14
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Jens måste avgå. Det här fungerar inte.

Johnny Thelin nästa?
Citera
2025-09-21, 17:14
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Det blir Kim o Tolle, passar perfekt in hos er.

Djurgårdsnazisten och bihanget hade nog varit som klippt och skuren för Häcken. Synd att de förstört sina chanser att få visum till Skåne annars hade de kunnat vara ett alternativ för att ersätta Rydström.
Citera
2025-09-21, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KickAss-1337
Mer imponerande är att ni choekar gång på gång
Du tycker 15-1-1 sista 17 är en choke?

Vad klok du framstår.
Citera
2025-09-21, 17:21
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen

Johnny Thelin nästa?
There can only be one, Jonny.,.
Citera
2025-09-21, 17:21
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Det är väl inte att cherrypicka att räkna decenniet vi lever i just nu? Vi är halvvägs in i 20-talet och Bajen är enda Stockholmsklubben med en titel.
Klart som fan att det är cherry-picking och det vet du också för räknar vi in ett och två år till så har AIK & Dif varsitt SM-guld men det faktumet är inte lika viktigt att belysa i ditt narrativ.
Citera
2025-09-21, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Vem är PG?
PG Gyllenhammar

Menas Peter Gerhardsson?
Kanske vill han tillbaka till Hammarby då damtränaren försvinner i vinter?
Citera
2025-09-21, 17:22
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Djurgårdsnazisten och bihanget hade nog varit som klippt och skuren för Häcken. Synd att de förstört sina chanser att få visum till Skåne annars hade de kunnat vara ett alternativ för att ersätta Rydström.
Vilka är dina toppnamn för MFF-jobbet?
Citera
2025-09-21, 17:23
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
PG Gyllenhammar

Menas Peter Gerhardsson?
Kanske vill han tillbaka till Hammarby då damtränaren försvinner i vinter?
Det är det säkert, ja. Tack!
Citera
2025-09-21, 17:52
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Vilka är dina toppnamn för MFF-jobbet?

Blir förhoppningsvis ingen svenne men ska de bli de så Olof Mellberg. Vet man varit intresserad av Jens Askou innan men han tog över Motherwell.

Jag gissar de blir någon från moderlandet, Danmark dvs. Kanske Brian Priske när han får foten från Prag? Så kan han ta med August också.

Mina alternativ.

Høgmo, Henrik Jensen, Solskär, Oscar Junyent (spansk som älskar talanger och bollinnehav) bara han ersätts så blir man nöjd.

Jag vet inte om jag vill Don Andersson ska rekrytera en ny tränare dock. Magnus Pehrsson som interim är en mardröm.

Har du något namn?
Senast redigerad av buisnismannen 2025-09-21 kl. 17:55.
Citera
2025-09-21, 18:04
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Blir förhoppningsvis ingen svenne men ska de bli de så Olof Mellberg. Vet man varit intresserad av Jens Askou innan men han tog över Motherwell.

Jag gissar de blir någon från moderlandet, Danmark dvs. Kanske Brian Priske när han får foten från Prag? Så kan han ta med August också.

Mina alternativ.

Høgmo, Henrik Jensen, Solskär, Oscar Junyent (spansk som älskar talanger och bollinnehav) bara han ersätts så blir man nöjd.

Jag vet inte om jag vill Don Andersson ska rekrytera en ny tränare dock. Magnus Pehrsson som interim är en mardröm.

Har du något namn?
Jag tycker det är rätt roligt att hata sega, tröga och orörliga MFF, så jag hoppas Rydström stannar. Tar ni in en ny så hoppas jag bara dennes filosofi är så lik Rydströms som möjligt. Henrik Jensen kanske!
Citera
2025-09-21, 18:08
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Du tycker 15-1-1 sista 17 är en choke?

Vad klok du framstår.

Hur gick ni under första halvan då om ni nu var så historiskt duktiga under andra halvan och ändå inte tog guld?
Citera
2025-09-21, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KickAss-1337
Hur gick ni under första halvan då om ni nu var så historiskt duktiga under andra halvan och ändå inte tog guld?
Vi var dåliga under våren, fullkomligt överlägsna andra halvan av säsongen.

Du menar att vi chokeade under omgång 5? Du kunde bara sagt att du inte visste vad en choke är så hade du sparat oss båda tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in