2025-09-21, 00:44
Medlem
buisnismannens avatar
Någon som vill ha Rydström? Pengar från Malmös utjämningsbidrag ingår vid avhämtning.
Citera
2025-09-21, 01:12
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Nä för jag tycker ditt påstående är befängt. Du är så butthurt just nu för att ni hade en gyllene chans både 2019 och 2025 och sedär vad som hände.
Gyllene chans är väl att ta i när Mjällby går mot poängrekord?

2019 avslutade vi med 14-1-1 sista 16. Svårt att göra mer än så för sina guldchanser.
Citera
2025-09-21, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Han är usel. Men duglig väl som rutinerad backup till nästa säsong. Vi behöver en ny yngre första målvakt som är klass. Vet inte vilka realistiska alternativ det finns.
Har inte Ellborg gjort det riktigt bra när han fått chansen? Spela honom nästa sex, så har ni kanske en som är redo för 2026.

När ska ni ge honom chansen om inte nu?
Citera
2025-09-21, 01:41
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Har inte Ellborg gjort det riktigt bra när han fått chansen? Spela honom nästa sex, så har ni kanske en som är redo för 2026.

När ska ni ge honom chansen om inte nu?

Jo han har gjort det bra. Inte mig emot att ge han chansen.
Citera
2025-09-21, 07:40
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Nej tack till båda. Viktor Johansson kanske?
Finns en annan Johansson som är mer realistisk.

Jordnära är bara förnamnet och vi pratar om en markant skillnad.
Citera
2025-09-21, 08:20
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Nej tack till båda. Viktor Johansson kanske?
Viktor Johansson är råbajare och mig veterligen inte dömd för sexualbrott.
Citera
2025-09-21, 08:29
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Viktor Johansson är råbajare och mig veterligen inte dömd för sexualbrott.

Då får han steppa upp om han ska bli VD hälsar Kindlund.
Citera
2025-09-21, 08:39
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Då får han steppa upp om han ska bli VD hälsar Kindlund.
I Hammarby jagar vi bort förbrytarna, i Malmö välkomnar ni och hyllar dem. Det är skillnaden ni inte verkar kunna greppa.
Citera
2025-09-21, 09:45
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Någon som vill ha Rydström? Pengar från Malmös utjämningsbidrag ingår vid avhämtning.

Gillade hans nonchalanta "Inte så mycket egentligen" på frågan "Vad vet du om Djurgården?", precis innan matchstart. Där förstod jag att det inte skulle gå bra för MFF igår.
Citera
2025-09-21, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Samtidigt sjukt att Törnqvist inte får chansen i landslaget framför halvdansken.
Vi kan inte ha någon mupp som bär hjälm i landslaget, någon jävla värdighet behöver vi väl som nation ändå ha?

Iofs försvann den värdigheten när idioten Källström anställde en dansk så allt är väl möjligt nu.
Citera
2025-09-21, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Nä för jag tycker ditt påstående är befängt. Du är så butthurt just nu för att ni hade en gyllene chans både 2019 och 2025 och sedär vad som hände.
2019 avslutade vi serien bättre än vad något annat lag i allsvenskan någonsin har gjort, med 15-1-1 sista 17. Ska du försöka få det till en choke så är det bara att lägga ner det här forumet nu.

2025 blir vi slagna av Mjällby som bokstavligen tar poängrekord, skulle det också vara en choke?

Grattis, du hittade bokstavligen de två sämsta exempel du kunde komma på! Direkt imponerande.
Citera
2025-09-21, 10:40
Medlem
highstakess avatar
Roberth Björknesjö kanske blir en hit för Öster, tänk om han lyckas hålla dom kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in