2024-09-12, 20:44
Medlem
Jag kör mysimba sedan maj. Har gått ner ca 12 kg. Inga biverkningar förutom muntorrhet. Tycker det fungerar bra. Det tar ju inte bort hunger helt, men tar udden av hunger och är inte lika sugen på saker. Men märker nu när jag tagit det ett tag att effekten minskat..men då kör jag inte strikt med kosten.
Citera
2025-02-16, 14:17
Medlem
Är det fortfarande någon som kör Mysimba? Eller har alla gått över till Ozempic och liknande?
Citera
2025-05-10, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnilleochSmak2025
Är det fortfarande någon som kör Mysimba? Eller har alla gått över till Ozempic och liknande?

Jag kör Mounjaro och det blev bättre mot hunger men fortfarande jämt sugen på sött. Kombinerar nu med Mysimba så får se om det blir bättre. Första tabletten nu idag på morgonen och än så länge ej sötsugen.
Citera
2025-05-18, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suz999
Ska också säga att jag beställde via sidan då jag egentligen inte har ngn övervikt att prata om, men vill gå mer 5-8 kg för min egen skull

Vilken sida är det? Behöver också beställa
Citera
2025-07-21, 10:18
Medlem
Jag tänkte försöka uppdatera i denna tråden hur min resa går. Tog idag min första tablett Mysimba. Har tidigare testat Saxenda utan någon lycka, kände ej av den.

Väger f.n 165kg på ca 180cm - så är på tiden att jag går ner i vikt. Har med hjälp av GPT fixat ett tillfällgit kostschema på ca 1400-1500 kcal som jag ska följa slaviskt nu i en månad och försöka simma 1-2 gånger i veckan. Update kommer
Citera
2025-07-28, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shinelol
Jag tänkte försöka uppdatera i denna tråden hur min resa går. Tog idag min första tablett Mysimba. Har tidigare testat Saxenda utan någon lycka, kände ej av den.

Väger f.n 165kg på ca 180cm - så är på tiden att jag går ner i vikt. Har med hjälp av GPT fixat ett tillfällgit kostschema på ca 1400-1500 kcal som jag ska följa slaviskt nu i en månad och försöka simma 1-2 gånger i veckan. Update kommer
1 vecka in - har börjat med 1 tablett i veckan så är på lägsta dosen, har inte känt av värst mycket. Dålig i magen någon dag, känner fortfrande hunger. Men lättare att hålla sig från att äta skulle jag säga, fortfarande även sugen på mat. Men restriktiv kost och lite kondition så har jag gått ner till 160kg
Citera
2025-08-11, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shinelol
1 vecka in - har börjat med 1 tablett i veckan så är på lägsta dosen, har inte känt av värst mycket. Dålig i magen någon dag, känner fortfrande hunger. Men lättare att hålla sig från att äta skulle jag säga, fortfarande även sugen på mat. Men restriktiv kost och lite kondition så har jag gått ner till 160kg

Ligger idag på 156,5 så det går åt rätt håll!
Citera
2025-09-20, 17:54
Medlem
Jag har tyvärr en massa Mysimba liggande som jag köpt för dyra pengar (5000 kr) då de inte fungerar tillsammans med en värkmedicin jag behöver ta. Under den månad jag hann testa den så tyckte jag den funkade väl på aptiten men det var tråkigt att dricka vin för man kände inte av alkoholen alls och fick huvudvärk hur lite jag än drack. Hade gärna fortsatt om det bara funkat med min övriga medicinering.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in