Citat:
Ursprungligen postat av
HarmageddonPippi
Du behöver inte överösa alla dina inlägg med smileys för att du har svårt att vinna argumentationen på ett vuxen att sakligt sätt.
Jag vet att jag inte behöver. Men när någon skriver något löjeväckande korkat så kommer jag hånskratta dem i ansiktet. Då jag kan lika gärna säga till dig att du inte behöver skriva något löjeväckande korkat. Med den potentiella skillnaden att du kanske inte har förmåga att skriva någonting smartare än vad du gjort hittills. Men din eventuella brist på tankeförmåga är faktiskt inte mitt fel.
Citat:
Vi normala människor som varken är marxister eller nazister anser att all form av våldsaktivitet som drabbar oskyldiga bör slås ner. Oavsett om den kommer från höger eller vänster. Både nazister och vänsterextremister är ett hot mot det fria ordet, demokratin, harmoni och gemenskap.
När BLM demonstranter satte eld på bostäder, affärer, bilar och byggnader så var det ren terror. Därför bör exempelvis de terrorklassas.
Vilken del av mitt inlägg föreställer du dig i din märkliga sinnesvärld att detta dravel besvarar? Det skriker "goddag, yxskaft" och kommer därför föranleda, you guessed it, SKRATTSMILEYS

Citat:
6 Januari blev ett mål för domstol och folk blev dömda för det.
Goddag, yxskaft igen. Du sa att det var terror när en politisk organisation "vandaliserar, plundrar, skadar folk eller mördar folk". Och du har nämnt antifa som exempel, vilket är intressant efter som de är EXTREMT oorganiserade. Maga är ju betydligt mer organiserade som jämförelse. T ex så hade ju Charlie Kirk bussat upp hundratals personer till 6 jan. Så enligt din egen logik så måste ju 6 jan vara ett terrorbrott och Trump och Kirk vara terrorledare. Inte sant?
Så nu ställer jag frågan igen:
VAR 6 JAN ETT TERRORBROTT, JA ELLER NEJ?
Citat:
Vad är ditt problem?
Att du helt uppenbart slingrar dig från att svara på frågor.