Citat:
Ursprungligen postat av
GreenBastard
Högerfolk främst SDare brukar ju inte vara sena med att hävda att mordet på Palme var det bästa som någonsin hänt Sverige. Förstår dock inte riktigt hur alla svenska högermuppar relaterar deras politik till konservativa kristna högern i USA.
Högern är ju de som alltid skrikit mest att man kan inte skämta om något längre, de visar inga tuttar på TV som på 80-talet och allt är så jävla PK. Med de kristna värderingarna som amerikanska högern står för är det ju verkligen inte se några tuttar på TV, man måste gå i kyrkan och troligtvis betala någon sektledare för att vara en god medborgare, inget sex innan äktenskapet, när du glömmer gummit på din grabbresa till rhodos så ska du ta ditt ansvar inga aborter där inte fast du är 18 inte mogen för uppgiften, ingen hårdrock eller metal det är musik för satan, endast hallmark serier typ 7th heaven på tv.
Satir om Gud eller Presidenten är också förbjudet.
Jag tycker dock inte att det är rätt att mörda sina politiska motståndare och våld föder bara mer våld, och en småbarnsfar ska inte behöva bli skjuten för sina åsikter även om det är åsikter som är lika dumma som bibeln själv. Och som den riktiga svenska medborgaren som står för demokrati och ordning och reda så hoppas jag att även du tar avstånd från stormningen av Capitolium eller var det okej?
Älskar denna whataboutism! Men ärligt, ska du dra upp något så kan du ta upp något mer aktuellt. Och att du försöker rikta fokus mot något annat när en annan vänstergosse precis hånat en död man, det säger mycket om din karaktär. Antar att du står bakom det han säger isåfall? Och ja, point proven. Min bild om folk som röstar på vänstern blir bara klarare och tydligare för varje dag. Ingen FÖRSÖKER ens att visa den så kallade ”fina sidan” ni påstår er besitta.
Självklart tar jag avstånd av stormningen av Capitolium? Det var bara ett gäng muppar som inte kan acceptera att dom förlorade valet.