2025-09-13, 17:44
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Jag har aldrig hört talas om denne Charlie Kirk innan. Var är videon där han blir skjuten?
Citera
2025-09-13, 17:46
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Singoallaa
Hon hade tre ton makeup.

Hon kände honom i fem år. Hans föräldrar och syskon är de som bär en hemskt, vidrig och avgrundsdjup helvetisk sorg inombords. Var är de?

Candace Owens har delat sina sms och foton från deras vänskap på youtube.

Han verkar så fin och snäll. När hon lär honom rappa till Kanye West.

Även när han får råa ägg slängda över sig ler han och vinkar lite snabbt till Candace. Finns på hennes youtube sida.

Kollade Candace och det var som natt och dag mot änkans framträdande. Det som hände borde naturligtvis aldrig ha hänt och jag lider med de anhöriga. Precis som med de anhöriga till de 18.000 namnlösa som dödas i skjutningar i USA varje år. Och de 18.000 som kommer att dö nästa år. Utan att någon bland republikanerna bryr sig.
Citera
2025-09-13, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Såg änkans framträdande nyss. Full av otroligt falska känsloyttringar och man såg att agendan var tydlig. Sjukt farliga människor. Hemskt.

Håller med. Mannen var hatisk idiot som fick sitt. Hon ska ta han om barnen. Men istället vill figuren fortsätta med mannens idioti. Sorgligt.
Citera
2025-09-13, 17:58
Medlem
Spelmissbrukets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Foton på Kirks döda kropp. Gula händer!

https://nypost.com/2025/09/13/us-news/charlie-kirks-widow-erika-weeps-over-his-casket-in-emotional-photos/

Balsamering och liksmink, annars hade huden varit askgrå, blå, lila.
Citera
2025-09-13, 17:59
Medlem
Charlie var en frisk fläkt i ett märkligt USA. Att inte Secret Service kunde ha koll på honom är beklagligt.
Citera
2025-09-13, 18:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rollokolan
Såg henne vid hans döda kropp när hon tog farväl. Falska tårar och propagandaprat. En jäkla teater allt det här.

Vidrig vänstermentalitet. Ytterligare en anledning till att hata vänstern mer, tack!
Citera
2025-09-13, 18:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Ja, det var den falskaste smörja jag har sett på länge. Psykopatvibbar.

Skåda den härliga vänstermentaliteten! Tack för att du bidrar till mitt hat mot vänstern <3
Citera
2025-09-13, 18:01
Medlem
SirDevils avatar
Citat:
Såg änkans framträdande nyss. Full av otroligt falska känsloyttringar och man såg att agendan var tydlig. Sjukt farliga människor. Hemskt.

Sjukt farliga människor, menar du de som mördar eller de som blir mördade?
Det låter som att du menar att de som mördas är farliga, inte de som mördar.
Men det är nog bara jag som missuppfattar dig.
Citera
2025-09-13, 18:01
Medlem
ForzaLeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABljuger
Håller med. Mannen var hatisk idiot som fick sitt. Hon ska ta han om barnen. Men istället vill figuren fortsätta med mannens idioti. Sorgligt.

Ok så är man hatisk när man till stor del säger som det är?
Citera
2025-09-13, 18:05
Medlem
eliizars avatar
Citat:

Vid mordet på Charlie Kirk fick du härdsmälta i huvudet. Nu har dina hjärnceller börjat ligga med varandra igen och då skriver man sådär.
Citera
2025-09-13, 18:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kollektion
Varför säger Erika God bless you all/God Bless America" vid 30:08?

https://www.youtube.com/watch?v=e5SHpvRYg_o

Samtidigt på skylten "Jesus" Är det två olika gudar eller menar hon Jesus och Gud är samma gud?

Jag är inte religiös men jag är ganska säker på att dom anser att jesus är gud.
Citera
2025-09-13, 18:06
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.liiiii
Vidrig vänstermentalitet. Ytterligare en anledning till att hata vänstern mer, tack!

Varför blir du så upprörd över vad som sker i ett annat land? Det verkar inte hälsosamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in