Citat:
Ursprungligen postat av
Miss.liiiii
Vår yttrandefrihet är hotad = säg emot vänster packet och man blir mördad. Och inte nog med det så är vår media vänstervriden = demokratin hotad. Man kan inte säga att man röstar på SD, då kan man till och med bli av med jobbet =demokratin hotad.
Hur transor kommer in i bilden, är helt enkelt för att det stod en massa budskap åt transors vägnar på skotten man hittade till geväret. Samt att transor och rosa håriga vänster fittor sitter och hyllar Charlies död på sociala medier.
Ja, journalistik kan vara vriden. Det håller jag med om. Men är det inte samma med allt? Att vara källkritisk, utvärdera olika perspektiv och dra slutsatser därefter är lite av en ny standard. Det innebär också uppmärksamhet kring sin egen ’informationsbubbla’. Att lästa Aftonbladet och svälja allt som står som total sanning är lite tokigt, men det gäller såväl andra medier.
Det är galet att hylla någons död på grund av att den/de har andra åsikter än en själv, jag står absolut inte bakom de som gör det. Men jag tycker heller inte man ska kategorisera individers åsikter och baserat på det dela in grupper av människor i fack efter liknande utseende eller preferenser. Det finns idiot transor, precis som det finns idioter i alla andra ’grupper’ också.