2025-09-13, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ncr04
Han utbildade sig till elektriker på Dixie Technical College i södra Utah. Kanske inte något ställe där lärarna är hardcore-marxister..

Så han är MAGA menar du? OKAAJ
Citera
2025-09-13, 00:27
Bannlyst
Media och skola bär skulden förutom hans egna ansvar till att göra han till en terrorist emot Germanska USA.

Dom hjärntvättade honom. Men Skulden bär han själv eftersom att han mördade en bra ren person som försökte rädda USA från woke och DEI -degeneration.
Citera
2025-09-13, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calvincandie
Dunno. Men faktum är att han blev en vänstergalning först i college.
Knappast ett "faktum".. Inga Vänster brukar klä sig som ett groyper meme. Och grabben är inte en registrerad vänster-väljare etc. Groyper Arm är väl alt-right och vit-makt och Kristna nationalister, antagligen långt till höger om Kirk?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.liiiii
Hahahahhaha ni vänstermänniskor är så jävla efterblivna så ni försöker vrida det här till att det är högerns fel. Många terrorister har växt upp med normala, trevliga familjer utan någon extrem åsikt åt något håll. Det här är helt klart endast GM’s fel, och han är en vänsterbliven ärthjärna PUNKT.

Äntligen nån från högern som jag kan hålla med, även om jag inte gillar din ton. Det är enbart gms fel.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Jag har svårt att förstå det här. Om jag varit förälder, hade jag förmodligen skämts, men gett honom pengar, om han saknade det och bett honom att försvinna ur landet och aldrig återkomma. Frågan är om man ser till skillnaden i ålder, mellan han och hans bröder på vissa bilder, om de har samma pappa?

Ja det är verkligen svårt att greppa. Kanske hade man bara agerat på ren instinkt och med 27 år som sheriff eller vad det är så kommer det kanske naturligt.
Men ja, vad hade man gjort med alla de bra minnen man hade haft kvar?
Citera
Medlem
Citat:
Vår yttrandefrihet är hotad = säg emot vänster packet och man blir mördad. Och inte nog med det så är vår media vänstervriden = demokratin hotad. Man kan inte säga att man röstar på SD, då kan man till och med bli av med jobbet =demokratin hotad.

Hur transor kommer in i bilden, är helt enkelt för att det stod en massa budskap åt transors vägnar på skotten man hittade till geväret. Samt att transor och rosa håriga vänster fittor sitter och hyllar Charlies död på sociala medier.

Ja, journalistik kan vara vriden. Det håller jag med om. Men är det inte samma med allt? Att vara källkritisk, utvärdera olika perspektiv och dra slutsatser därefter är lite av en ny standard. Det innebär också uppmärksamhet kring sin egen ’informationsbubbla’. Att lästa Aftonbladet och svälja allt som står som total sanning är lite tokigt, men det gäller såväl andra medier.

Det är galet att hylla någons död på grund av att den/de har andra åsikter än en själv, jag står absolut inte bakom de som gör det. Men jag tycker heller inte man ska kategorisera individers åsikter och baserat på det dela in grupper av människor i fack efter liknande utseende eller preferenser. Det finns idiot transor, precis som det finns idioter i alla andra ’grupper’ också.
Citera
Medlem
Citat:
Man kan ju hoppas att dessa incels krävlar ur sina bon och utlöser lite hämnd.

Du är sjuk i huvudet.
Citera
2025-09-13, 00:29
Medlem
GoranPongs avatar
En väldigt störd och sjuk person som gjort det här vansinnesdådet. Hoppas att han får dödsstraff.
Citera
2025-09-13, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArttuWiskarin
Sjukt ändå att transexuella börjar bli mer och mer extremister.

Skjuta en random youtuber mitt på dan för man ibte håller med? Typisk vänsterfanatiker/antifa/transifa

Ja det är bara att konstatera att även solen har fläckar. Den goda hyperhumanitära vänstern som står för mångfald, WOKE, HBTQ+ och stöd av muslimska terrorister i Gaza (förtryckta frihetskämpar) inte alltid består av rosa gulliga enhörningar. Att även den med "de rätta åsikterna" gör lite fel ibland.

För lite mer än en vecka sedan så var det en av dessa goda trans-frihetskämpar som gick in och avrättade kristna oskyldiga skolbarn i en skola. Det är tydligen inte alltid så lätt att vara en god människa på vänsterkanten!
Senast redigerad av korvstofft 2025-09-13 kl. 00:32.
Citera
2025-09-13, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regeringsbildare
FBI var ju honom på spåret. Enda han kunnat göra är att fördröja gripandet en stund. Sonen blev inte tvingad utan verkar ju ha samarbetat dessutom. Förmodligen förstod bägge två att det var kört. 100 000$ är kanske en klen tröst, men det smartaste valet.

Det kan nog finnas viss tröst i att de inte "avgjorde" situationen, absolut!
Man får hoppas för faderns skull att det inte bara var på hans egna initiativ!
Citera
2025-09-13, 00:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av alecanan
Du är sjuk i huvudet.

Ja, det är jag säkert. Men jag kommer alltid att stå på pöbelns sida, en pappa blev avrättad framför sina barn. Sånt kräver hämnd, det ska svida att begå såna brott!
Citera
2025-09-13, 00:32
Medlem
Citat:
Hahahahhaha ni vänstermänniskor är så jävla efterblivna så ni försöker vrida det här till att det är högerns fel. Många terrorister har växt upp med normala, trevliga familjer utan någon extrem åsikt åt något håll. Det här är helt klart endast GM’s fel, och han är en vänsterbliven ärthjärna PUNKT.
Inte bara hans familj vara MAGA, även hela deras vänkrets.. Hans discort / Goryker army är ju knappast särskilt vänster heller.. eller hur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in