2025-09-12, 23:53
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Uppväxt i en vapenälskande familj som är Magasupporters. Vad kan gå fel?????

Misstänker att utfallet av det här inte kommer att falla Trumpanhängarna och vapenlobbyn på läppen.
Citera
2025-09-12, 23:54
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det är inte kriminellt att hylla en mördare, men det kan få konsekvenser på andra plan fattar du väl? Eller gillar du mord på meningsmotståndare?

Jag är för att man kan bli av med jobbet men mer än så? Nej. Och nej jag gillar inte mord på meningsmotståndare, men jag är inte skyldig att ha sympati för dem.
Citera
2025-09-12, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Vi tar USA som exempel, eftersom du är så hängiven till det, så mellan 1990-2020 stod extremhögern för 227 politiskt motiverade mord kontra extremvänsterns 42.

https://ccjls.scholasticahq.com/article/26973-far-left-versus-far-right-fatal-violence-an-empirical-assessment-of-the-prevalence-of-ideologi cally-motivated-homicides-in-the-united-states
Hur många mord stod vänsterns importerade invandrare för under samma period?
Citera
2025-09-12, 23:55
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
I ena stunden bölar högern i USA om yttrandefrihet för att sedan bli så förnärmade när den används att de vill fängsla, utvisa eller inte släppa in folk i landet. Lol.

Ena stunden vill vänstern censurera sociala medier men tycker det är okej när man mördat en motståndare.
Citera
2025-09-12, 23:57
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Uppväxt i en vapenälskande familj som är Magasupporters. Vad kan gå fel?????

Misstänker att utfallet av det här inte kommer att falla Trumpanhängarna och vapenlobbyn på läppen.

Nu var han ju antifacsist. Vi vet vad de tycker om politiskt våld.
Citera
2025-09-12, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Om det är vad du förväntar dig höra från FBIs chef kan jag bara säga grattis.

Tack
Citera
2025-09-12, 23:59
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filantropen888
Hur många mord stod vänsterns importerade invandrare för under samma period?

Leta upp det själv om du är intresserad av det ämnet. Lol.
Citera
2025-09-13, 00:00
Medlem
snooper123s avatar
Varför var han inte bättre skyddad?
Citera
2025-09-13, 00:01
Medlem
Klart grabben blir mentalt störd hård barndom uppfostrad av Trump-anhängare (precis som hela MAGA-familjen).. Tragiskt..

Bilder verkar dykt upp på Robinson utklädd till Groyper-memet, en högerextrem grupp som uttryckligen är emot Charlie Kirk.
Citera
2025-09-13, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evig.Ingen.Naken.
Här på Flashback, så är det helt ok att mörda familjer.
Många högermuppar här inne som stöttar judarnas folkmord i Gaza, samtidigt som dom grinar över Charlie Kirks död.

Hyckleriet är totalt.

Men varför ska man inte få döda någon? Kungar, faraoner, politiker, judar, osv osv, har ju dragit ut i krig för att mörda miljontals meningsmotståndare i tusentals år. Och ingen bryr sig nämnvärt.

Kanske fördömer lite, sen rullar allt på som vanligt.

Så varför ska just jag se mig i spegeln, för att en person blivit skjuten?

Det pågår inget folkmord i Gaza din dumme fan. Det är rena lögner och Hamas-propaganda. Som du går på.
Siffrorna kommer från Hamas och de är inte ens redovisat många av de döda som är terrorister. Det är ingen svält heller. Allt är lögn. Du kan inte tänk själv.

Men svara på frågan. Är deg okej att mörda hela din familj? Varför man ska döda dem? De har ju fel åsikter? Rätt eller fel? Ja eller nej?

Jag har naturligtvis inga ambitioner eller vilja mörda dem, men det är precis det du rättfärdigar. För att du inte kan tänka själv. Du har gått på vänsterns lögner. Dags att vakna.
Senast redigerad av Seasons15 2025-09-13 kl. 00:04.
Citera
2025-09-13, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Om man vill runka till en barbarisk mördare och dela med sig av det så får man göra med. Men likt pedofilerna som hängs ut av Dumpen så räkna med att det får konsekvenser.

Det är inte normalt att hylla mördare, det tyder på sinnessjukdom och varje arbetsgivare eller land har dess fulla rätt att inte ha med dessa individer att göra.

Bra att normala människor med empati sätter ner foten och markerar mot sinnessjuka galna vänsterblivna som anser att mord är rätt så länge man inte tillhör deras "goda" sida.

Saker får ju iaf tydligen inga konsekvenser om man råkar vara den orangea presidentens kompis och gillar att umgås med Epstein, eller om man bestämmer sig för att gå med i en lynchmobb som stormar Kapitolium för att hänga Mike Pence. När ska högerblivna inse att det är deras egen dubbelmoral de projicerar på andra
Citera
2025-09-13, 00:04
Medlem
ArttuWiskarins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sayoka
Jag tror inte han var gay då ett av meddelandena han lämnat tydligen var något i stil med "If you´re reading this you´re gay". Känns konstigt att skriva det om man vill jobba för HBTQ-rättigheter?

Mm och ett var UwU notice bulge...

Är typisk femboy transexuell/gay corner of the internet tyvärr.

En förvirrad ung man, indoktrinerad av transor på discord
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in