2025-09-12, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Se detta klippet och säg mig vad är det för monster och ondska som manifesterar de sig hos de firar mordet på en demokratisk, yttrandefrihets älskande pappa! Den onska den vänsterliberala och socialdemokratiska sidan visar, är psykopatiskt och sjuk, så sjuk att det borde kriminaliseras! Inte undra på att man hittar pedofiler och sadister i wokerörelsen!

Hur kan man fira mordet på dessa barns pappa?
https://www.youtube.com/watch?v=mNBiq3eX24M
nja, sadister och pedofiler är vanligare bland högern.

Det är hemskt med politiskt våld och hemskt att folk firar.

Viss förståelse har jag då högern står för överlägset mest våld med sina incels och pedofiler. Det ursäktar inte att man dödar en idiot.
Citera
2025-09-12, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Du får nog tänka lite mer, och fundera över om jag verkligen babblar om någon gud.

Och de är inte bara ett problem, men är det en tanke du har i dig, efter som du för fram den? I så fall är det väl något du själv får fundera över.

Ah, ett goddag yxskaft svar säger det mesta, tack.

Men vill ändå betona att Gandalf inte är en person som faktiskt funnits. Du kanske skulle fundera på vad du hänvisar till? Eller fortsätt lev i drömmen, who cares.
Citera
2025-09-12, 21:13
Avstängd
SmartSkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amaratto
Nja, jag tror inte det. I USA fokuserar man på ekonomin som Trump fullständigt håller på att rasera.

I Sverige är det väl 78% som inte tycker att kärringen är vettig. Hennes intelligens vet vi vad den är när hon förnekar att dinosaurier funnits trots skelett. Förstår att du tänder på henne, men få eller ingen intelligent attraheras av någon som är så rabiat kristen att man inte förstår att jorden är äldre än 10 000 år.

Snarare vänsterblivna transbögar som du med IQ 78 som ogillar henne...varför inte flytta till ditt favoritskithål Gaza och låta Israel göra jobbet...världen skulle bli en liten bit vackrare då.😂🍾🦍
Citera
2025-09-12, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lordalatar
Hade du varit libertarian hade du insett att han har rätt i sin kritik av vänstern. Du är på din höjd en fejk libertarian.
Är jag ingen riktig libertarian om jag inte tror på fake news?
Citera
2025-09-12, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Har du bevis för att människohandeln är större idag i amerika än vad den var förut eller ville du bara raljera lite rappakalja som din guru Kirk?

Jag har inte sagt att den är större i Amerika idag än då. Jag frågade dig om det är så att det inte förekommer människohandel där. Men du kanske inte heller vet?

Det jag känner till är att det uppskattningsvis finns runt 50 miljoner slavar o världen idag. Jag vet inte om du redan visste det men om du inte viste det så har ju Kirks påstående iaf gett dig den upplysningen via mig pga det han sa. Det kanske är bra att han väckte debatt iaf.

Hehe, jag har inte Kirk som Guru. Jag tycker att han har vettiga åsikter i en del frågor och lite väl extrema åsikter för min smak i en del frågor.
Citera
2025-09-12, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmartSkalle
Snarare vänsterblivna transbögar som du med IQ 78 som ogillar henne...varför inte flytta till ditt favoritskithål Gaza och låta Israel göra jobbet...världen skulle bli en liten bit vackrare då.😂🍾🦍
Jag har i flera tester fått ungefär 130 i IQ.

Jag ogillar Gaza och skulle aldrig åka dit. Däremot tycker jag Israels apartheid och folkmord är vidrigt.

Jag är inte trans, men förstår inte varför du verkar så kopiöst intresserad av andras sexuella läggning. Misstänker att du är en avundsjuk Incel.
Citera
2025-09-12, 21:17
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Är det ett sätt att flytta på fokuset från det faktum att mördaren är en VIT MAN SOM ÄR MAGA?

Tack, det tog inte lång stund att bevisa min poäng. Det får tala för dig att du fokuserar på kön och ras plötsligt när en småbarns far mördas av en illsinnad bestialisk vänsterextrem dåre!
Mycket talande för alla vänsterhjon i tråden!
Citera
2025-09-12, 21:18
Medlem
… nu skippar vi tramset… mördaren var…trumvirvel…en förvirrad mormon… dödad av en annan kristen…vilket öde när man hatat nästan alla andra större delen av sitt liv.
Citera
2025-09-12, 21:18
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Nej det är du som är den fega här. Du framförde en åsikt om att ifall Kirks åsikter ledde till våld var det hans eget fel.

Du verkar tro att det blir sant om du upprepar det

Citera mig där du föreställer dig att jag gjort det, ska det vara så svårt? :lol

Citat:
Svara på det det först, om du kan?

Vilket inlägg? Viken fråga? Var specifik.

Citat:
Du svarade inte på mina frågor,

Vilka inlägg? Vika frågor? Var specifik.

Citat:
Komma här och säga att jag inte har läst historia. Så jävla billigt.

Om man säger att woke är vänster om Stalin så HAR man rimligen inte läst historia. Inte sant?
Citera
2025-09-12, 21:19
Medlem
Kungenshoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Jag har inte sagt att den är större i Amerika idag än då. Jag frågade dig om det är så att det inte förekommer människohandel där. Men du kanske inte heller vet?

Det jag känner till är att det uppskattningsvis finns runt 50 miljoner slavar o världen idag. Jag vet inte om du redan visste det men om du inte viste det så har ju Kirks påstående iaf gett dig den upplysningen via mig pga det han sa. Det kanske är bra att han väckte debatt iaf.

Hehe, jag har inte Kirk som Guru. Jag tycker att han har vettiga åsikter i en del frågor och lite väl extrema åsikter för min smak i en del frågor.
Det är oväsentligt hur många slavar som finns på andra ställen än amerika.

Kirk sa att slavhandeln i amerika är historiskt hög idag, stämmer det eller ljög Kirk?
Citera
2025-09-12, 21:23
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Du verkar tro att det blir sant om du upprepar det

Citera mig där du föreställer dig att jag gjort det, ska det vara så svårt? :lol

Vilket inlägg? Viken fråga? Var specifik.

Vilka inlägg? Vika frågor? Var specifik.

Om man säger att woke är vänster om Stalin så HAR man rimligen inte läst historia. Inte sant?
Nej, det blir inte sant för att jag upprepar det, det enda det handlar om är att du inte kunde svara. Jag sökte ett svar från dig, men fick inget. Dina inlägg är sönderhackade och du klarar inta att kritisera det jag säger i en sammanhängande text. För du har förlorat debatten för länge sedan.

Du är så feg att du borde skämmas över dig själv.

Du vet ingenting. Totalt obildad och utan intellekt.
Citera
2025-09-12, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Är det ett sätt att flytta på fokuset från det faktum att mördaren är en VIT MAN SOM ÄR MAGA?

Ja det är faktiskt helt ointressant i sammanhanget. Att vänstern firar är mer diaboliskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in