2025-09-12, 18:42
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TedGaandie
Jag kollade upp var hans morsa bor eftersom det fanns så många namn på honom.. Och när dom sen gick ut med morsans namn så fanns det en initial, så då var det lätt att hitta både hon först och sen honom inne i listan, och vart dom är registerade. Dom bor tillsammans en bit in i "Orem".

Precis emot det området som han gick mot sedan efteråt.

Så han knallade hem och satt där vid köksbordet å åt bullar medan FBI rullade in på Campus å började fundera att påbörja letandet efter sisådär två dygn?

Det var ju himla bra att han själv ställde in sig så de inte gjorde bort sig fullständigt.
Citera
Medlem
ncr04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TedGaandie
Jag kollade upp var hans morsa bor och under hennes namn så var även hans namn registerat. Dom bor tillsammans inne i "Orem".

Precis emot det området som han gick mot sedan efteråt.
Då får du nog meddela amerikanska medierna om detta.

https://eu.usatoday.com/story/news/2025/09/12/what-we-know-charlie-kirk-shooting-suspect/86091474007/
Citat:
Washington City Police were keeping media and neighbors across the street from the alleged shooter's family home on the morning of Sept. 12, as the occasional car drove down the otherwise quiet street.

Tyler Robinson, a 22-year-old man who attended school in the south Utah city of St. George, was named as the suspected shooter. Robinson has no criminal history according to state records. Washington City, where Robinson's family lives, borders the larger city.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
+1
Höger människor är så obildade. Det är som att snacka med barn. Jag har skrivit med många i tråden idag och de flesta av dem lyssnar inte ens på nyheter....

Själv debatterar du endast via känslor. Precis så som vänstern alltid gör.
Citera
2025-09-12, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Precis. Så det är kanske dags att amerikanarna sällar sig till nutiden?
Att tragiskt krama sig fast vid medeltiden är ju förvånansvärt löjligt för att vara USA.

"Medeltiden"?

Många av dagens trender är helt vanvettiga och amerikanerna gör helt rätt som gör motstånd mot dem.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Nope.
När du kojjar ikväll ska du fundera över vilken roll Kirk hade i polariseringen samt vad detta i praktiken leder till (å inte i din sagovärld utan i den verkliga världen)

Återkom med rapport.
Jag förstår hur du tänker. Du menar som när man frågar "hur kvinnan var klädd när hon blev våldtagen". Jag tycker dock inte att det är en godtagbar ursäkt för att ge sig på folk. Förmodligen därför jag inte behöver knapra medicin för att uthärda dagen.
Citera
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksen82
Den länken fanns inte med i det du skrev, du bara utgår ifrån att jag klickar på länkar från andra användare? Otroligt. Vad Trump anser är jag mindre intresserad av faktiskt, han har kontroversiella åsikter om allt den mannen.

Jag citerade det inlägget i det inlägget du svarade på.

Det är viktigt att sätta sig in i en diskussion och följa den åtminstone några inlägg bakåt, du vet, kanske läsa inlägg som citeras innan man kastar sig in i en diskussion i ren affekt för att man inte kan hantera sina känslor och impulser? Litet tips bara.
Citera
2025-09-12, 18:44
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doncroce
Vad säger det om GMs politiska hemvist och ideer att hen ristat in ANTIFA symboler på ammunition och vapen?

Det är inte antifa-symboler. Det är bara smått förvirrade "fuck you"-noteringar, sannolikt inristade av den också förvirrade gärningsmannen, som verkar ha varit övertygad om att Kirk är en "fascist".
Citera
2025-09-12, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrimner
Innerst inne vet du att jag har rätt och en dag kommer du erkänna det. Du är dock för ung och omogen än.

Debatteknik från Kirk-handboken
Citera
2025-09-12, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Den här händelsen kommer att vara glömd redan nästa vecka för att gärningsmannen visade sig vara en MAGA supporter och en vit ung man. Hade det varit en gärningsman med LITE mörkare hudpigment så hade det varit hus i helvetet. Hyckleriet når inga gränser.
mj
Tror ni att GM gillar rostbiff eller? Är han singel?

Var står det att han var MAGA? Däremot finns det nu flera indicier som visar på kopplingar till Antifa, dvs yttersta vänstern. Inlägg på Discord, inristningar på vapnet och nedskrivna Antifa-låtar. Förstår att det inte är vad du hoppades på.
Citera
2025-09-12, 18:46
Medlem
Noen som har hans fb/ig/TikTok profil eller familie?
Citera
Avstängd
Kungenshoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
"Medeltiden"?

Många av dagens trender är helt vanvettiga och amerikanerna gör helt rätt som gör motstånd mot dem.
Jaha och på vilket sätt är det berättigat av lobbyister idag att predika mot medborgarrättsrörelsen och kritisera martin luther king?

Vilken kritik förtjänar en så okontroversiell och kristen person som Martin Luther King?
Citera
Medlem
Om vi är så dumma att vi ej förstår att man använder både högern och vänstern för att få oss att bråka med varandra för att splittra oss så förtjänar vi kanske inte bättre.
Jag hoppas att man i USA en dag vaknar och går ihop i en stor grupp som inte tar denna skit längre från idioter som är fanatiska.
Jag ser framför mig hur utländska makter gnuggar sina händer och pekar : kolla på dom, hur primitiva dom är i sitt sätt att resonera.

Hans mord kom verkligen lägligt för vissa...

https://www.youtube.com/watch?v=1MBKwcq9jdo
Suspect in custody for Kirk killing is 22-year-old from Utah

The hate is strong with this one
Senast redigerad av Upplandia90 2025-09-12 kl. 18:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in