Citat:
Ursprungligen postat av
RutgerFuchs
Bad högern om ursäkt när Anna Lind, Olof Palme mördades. Eller mordplanerna på Annie Lööf?
Det enda jag minns som reaktion var att SD sjöng raljanta snapsvisor om Palme-mordet.
Vaddå be om ursäkt för du försöker skifta fokus från ett nytt färskt rykande mord som skett på en konservativ profil tillika kärleksfull pappa som att det skulle tangera anna lind eller Palme i närtid!!!???
"Högern"? Menar du vänsterextremister som firar mord på nyligen mördade småbarns pappor som Charlie Kirk?
Jag skulle inte förvåna mig om de firade mordet på Palme kanske inte Anna Lind för vad jag vet så hade hon inte varit plump och hatisk i sin retorik, det är möjligt jag kan ha fel!
Varför ska Jimmie Åkesson be om ursäkt för att en psyksjuk invandrare knivar ihjäl Anna Lindh på NK, där hennes egna parti välkomnat kreti och pleti utan någon som helst bakgrunskontroll... Vad är det för invandrare vi släpper in i Sverige? Det kanske inte är så bra att släppa in våldbenägna, mördare och våldtäktsinvandrare! Då kan de ju begå mord på politiker även sossar... Kurdspåret gällande Palme är ett av de hetaste än idag...
Kom med i matchen, ska du öppna plytet måste du ha lite kött på benen, du kan ju inte hävda ut dig sådana här dumheter!