2025-09-12, 17:10
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough
Det är väldigt vanligt inom vänstern, inte bara nu utan även historiskt.
Det finns en legitimitet i att bruka våld mot meningsmotståndare, man skyller ofta på fel retorik och fel människosyn osv.
Våldet från höger och vänster på sina motståndare är ungefär lika.
Citera
2025-09-12, 17:10
Medlem
area50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klasgoran88
Gulligt med svensk tjej som hyllar mordet med egenskiven sång..
https://www.instagram.com/reel/DOgWERvCEE9/?

Här är hennes FB
https://www.facebook.com/profile.php?id=100081183304302
Citera
2025-09-12, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Att du öppet hyllar mordet på en kärleksfull småbarnsfar säger allt dom dig, och din sjukdomsbild. Du kan ju prova göra det på din dagliga verksamhet och se så populär du blir där. Du tillhör den lilla klick av demoner som manifesterar ondskan och vill störta demokratin till en tyranni! Där folk ska mördas höger till vänster för att de inte delar din världsbild att det finns oändligt med biologiska kön! Intressant att du blottar dig inför öppen ridå! Forsätt gärna

Kirk var ju sjuk i huvudet tyvärr. Vet inte om du sett hans klipp. Han var ju vän med Trump och stödde även teorin att valet var stulet.
Vet inte hur insatt du är. Jag stödjer inte mordet men jag förstår handlingen. Trump hotar och förstör människors liv dagligen. Att det pågår ett slags krig i USA vet alla insatta. Sen så verkar du tro att Kirk är helt oskyldig. Men ingen 22 åring skjuter en oskyldig 2 barnsfar. Vad missar du? Jag tror du missat den stora bilden.
Citera
2025-09-12, 17:11
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Skytten, är det en sådan här autistisk person som det brukar vara? Jag tänker på att påfallande många skyttar mot kändisar och i synnerhet politiker har haft just autistiska drag och varit i 20-års åldern.

Ja utseendet på skytten är en person i tidiga 20-årsåldern troligen 22 till 25 år gammal. Han har skrivit i inskriptioner i kulorna som är relaterade till transfrågor, alltså transvestiter* och det antifascistiska budskapet. Det får åtminstone mig tro att mördaren är en transvestit med motivet att hämnas på Kirks förnekande budskap angående just transpersoner. Likaså att personen ligger långt ute på den antifascistiska vänsterkanten och har lärt sig det antifascistiska budskapet ungefär som en religiös autist.

Jag misstänker alltså att mördaren är en autistisk transvestit med psykopatiska drag. Som blivit förbaskad och valde hämnas på Kirk utifrån starka meningsskiljaktigheter angående transrörelsen och den radikala vänsterns inriktningen på det antifascistiska budskapet.

* Idag är tydligen det politiskt korrekta ordet för en transvestit just transperson. Jag ser inget som helst fel i att använda ordet transvestit, vad skulle det vara?
Citera
2025-09-12, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TedGaandie
Är det såhär era ungar är i vänstern är det ju faktiskt ganska illa.

Är höger. Är du vänster eller? Eftersom du inte känner igen ett likadant rövhål.
Citera
2025-09-12, 17:13
Medlem
Bra att de verkar ha gripit mördaren. Bra att det var hans egen familj som angav honom. Bra att det inte verkar vara någon slags konspiration bakom utan bara en helt vanlig vänstergalning som var orsaken till att denna högergalning dog.

Däremot undrar jag varför Kash Patel sa att de ska ses i Valhalla? Det är alltså en indiskättad miljardär som säger till en superkristen debattör att de ska träffas i Valhalla? Fan vad amerikanerna har blivit märkliga.
Citera
2025-09-12, 17:13
Medlem
glimmandes avatar
Här hade jag förväntat mig nån knäpp transradikal. Istället är förövaren förvånansvärt normal. Där ser man var fördomar kan leda en
Citera
2025-09-12, 17:14
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fetgirig
Och din poäng är..?
Att har man fiender som hatar en ska man vara försiktigare än så. Det finns alltid individer som är berädda att döda dem de hatar. Benägenheten att skrida till verket är nog normalfördelad.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Eller hur, den kärleksfulla småbarns pappan ville hjälpa en vilsen psyksjuk transperson och ditt "tack" är att smutskasta honom och hitta på illgärningar han ska ha gjort!

Det är verkligen skillnad på en person som hittat jesus och tron i livet och en illaluktande gudslös vänsterbliven som dig.

https://www.youtube.com/shorts/mmoTaVGinaA

Jag skriver bara vad Kirk gillade att ägna sitt liv åt. Han hade inget jobb utan åkte runt och gillade dessa klipp. Så han blev viral. Vet inte om du gillar att höra det men han gillade att förnedra människor. Vilken sjuk människa han var. Nu har han ingen puls tack vare det. Segt va.
Citera
Medlem
develis avatar
Pappa Matt som lämnade in sonen sägs vara en 27-årig veteran, Washington County Sheriff's Department enl Daily Mail.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Våldet från höger och vänster på sina motståndare är ungefär lika.

Nja, det är stor skillnad i acceptans för vänster-våld högre upp i näringskedjan helt enkelt. Det finns en helt annan legitimitet för användning av våld mot meningsmotståndare.
Citera
2025-09-12, 17:15
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Bad högern om ursäkt när Anna Lind, Olof Palme mördades. Eller mordplanerna på Annie Lööf?
Det enda jag minns som reaktion var att SD sjöng raljanta snapsvisor om Palme-mordet.

Vaddå be om ursäkt för du försöker skifta fokus från ett nytt färskt rykande mord som skett på en konservativ profil tillika kärleksfull pappa som att det skulle tangera anna lind eller Palme i närtid!!!???

"Högern"? Menar du vänsterextremister som firar mord på nyligen mördade småbarns pappor som Charlie Kirk?

Jag skulle inte förvåna mig om de firade mordet på Palme kanske inte Anna Lind för vad jag vet så hade hon inte varit plump och hatisk i sin retorik, det är möjligt jag kan ha fel!

Varför ska Jimmie Åkesson be om ursäkt för att en psyksjuk invandrare knivar ihjäl Anna Lindh på NK, där hennes egna parti välkomnat kreti och pleti utan någon som helst bakgrunskontroll... Vad är det för invandrare vi släpper in i Sverige? Det kanske inte är så bra att släppa in våldbenägna, mördare och våldtäktsinvandrare! Då kan de ju begå mord på politiker även sossar... Kurdspåret gällande Palme är ett av de hetaste än idag...

Kom med i matchen, ska du öppna plytet måste du ha lite kött på benen, du kan ju inte hävda ut dig sådana här dumheter!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in