Citat:
Ursprungligen postat av
Cooltrayne
Jag tror snarare att man måste lyssna på vad Kirk faktiskt säger till alla. Debatten är det enda vettiga alternativet.
När folk slutar prata med varann så växer hatet och då tar man förr eller senare till våld istället för att försöka prata.
Visst är det så!
Jag ser två vilsna synpunkter som båda vill ha rätt i den numera ordstyckade tillvaron. Dualitet heter spelet.
Formatet ger en kamp som slutade med att ena sidans anförare dog. Domarn blåste av spelet då gott folk gick hem och ny uppställning väntas då ingen kan vinna ett tankekrig mer än tid för ett nytt meningslöst blabla.
Religös och motsatsens strid kallades för tuppfäktning och kan vara underhållande även om ena parten trillar av pinnen pga allvarlig men väntad skada.
Allt väl, inga individer vaken föds eller dör.
Segraren är alltid Livet som går vidare med fler o fler hyss enligt egen smak. Somliga kallar Livet för Gud, ok!
Livet, Själen styr Allt. Ingen trillar av på fel station.
Skön helg alla som tror de är tuppar och övriga saktmodiga. Tack för att ni kom till sista dansen med K vs Okänd.
Ny inbjudan ligger färdigt att klickas på i evighet, tror jag. OBS NY uppställning.
Trump haha, Motsatsen haha kör hårt o skratta gärna för det är ett spel, det enda som finns i stan.