2025-09-12, 02:16
Medlem
Ingen gripen?

Han på bilderna såg ut som en liten, mobbad och spinkig incel-autist som aldrig haft en brud. Avundsjuka?
Hans självmord?
Senast redigerad av HarmageddonPippi 2025-09-12 kl. 02:38.
Citera
2025-09-12, 02:27
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Har du sett någon som haft det?

trump hade det nån gång
Citera
2025-09-12, 02:29
Medlem
Vet någon om Kirks familj var där i Utah när det hände?
Senast redigerad av HarmageddonPippi 2025-09-12 kl. 02:33.
Citera
2025-09-12, 02:30
Medlem
GM lär ju med 99% säkerhet vara han de visade bild på, annars hade han väl gett sig tillkänna. Och han var svartklädd. Vilket jävla loser han såg ut att vara.
Senast redigerad av HarmageddonPippi 2025-09-12 kl. 02:34.
Citera
2025-09-12, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rollokolan
Det fetade säger bara en hel del om dig och hur kvinnorförtryckande du är. Hans syn är (numer var, tack och lov) extremt kvinnohatande.

Varför?
Citera
2025-09-12, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro-iq
Österrike-Sverige absolut om du vill, vi båda vet hur svenskar är mot Österrikare ni älskade oss!

När tror du de griper GM?
Senast redigerad av HarmageddonPippi 2025-09-12 kl. 02:39.
Citera
2025-09-12, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Jag gillade honom men höll inte med om allt han sa och han har ju faktiskt blivit bränd några gånger i debatter.
Tycker också det är okej att fira att han dog, vi gör ju samma sak när tex extrema muslimer dör så ingen skillnad där, bara åsikterna dom emellan som skiljer.

Om en muslim hade stått och hållit på som kirk gjorde tror jag inte så många vita hade sörjt den muslimen och faktiskt tyckt det varit bra att denne dog.
Då jag är för yttrandefriheten tycker jag såklart att alla borde få ha sin åsikt och framföra den utan att riskera bli dödad.

Han verkar ha varit en bra pappa och make av det man ser på videor iaf, har väl en dotter som bar är nåt år gammal och kommer aldrig få se sin underbara pappa igen och ur den synpunkten är detta helt fruktansvärt.
Min pappa dog när jag var 7 år gammal och har saknat honom nästan varje dag sedan dess.

Du är helt slut i huvudet om du inte ser någon skillnad på att ockupanter står och propagerar för sin helvetesreligion jämfört med att någon försöker upplysa den indoktrinerade pöbeln innan det är för sent.
Citera
2025-09-12, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Återigen, en vit man sin stod för kärnfamiljen och var mot abort.

Och du jämför detta med muslimer som aktivt förtrycker kvinnor, avrättar bögar och transfolk, och har en värdegrund som hör hemma på medeltiden?

Kom igen.

Är man vänster så borde det var Muuslimer och inte Charlie Kirk som man kämpar mot. Då muslimerna går emot allt som den goda vänstern står för.

Enligt dig och mig har vi rätt, men enligt vänstern och muslimerna har dom rätt, det jag säger.
Hur är jag bättre när jag jublar att en gapande muslim dör jämfört med att dom jublar när kirk dör?

Sen när det gäller abort tycker jag kirk varit ganska extrem där.
Tex skulle han tvinga sin dotter att föda barnet om dottern våldtogs och blev gravid, hur sjuk tanke är inte det?
Han tyckte också att abort är mord och att abort efter 2 dagars graviditet är lika mycket mord som abort efter 12 veckor eftersom livet tydligen började när spermie och ägg möts.
Han tyckte även collage var en scam och visst håller jag med om det delvis men samtidigt finns det många som lärt sig mycket på collage och fått bra jobb på grund av det.
Det han tycker var scam var väl flum kurser som " transgender coachning för nybörjare, 100p", tyå sånna saker och det har han rätt i men att säga collage är en scam som helhet tror jag inte på.
Citera
2025-09-12, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
Du är helt slut i huvudet om du inte ser någon skillnad på att ockupanter står och propagerar för sin helvetesreligion jämfört med att någon försöker upplysa den indoktrinerade pöbeln innan det är för sent.

Skillnaden är att båda sidor tror sig ha rätt.
En muslim som vill gifta sig med en 10 åring kommer vara lik övertygad att han har rätt som att du är övertygad om att han har fel.
Citera
2025-09-12, 02:40
Medlem
Citat:
En muslim som vill gifta sig med en 10 åring kommer vara lik övertygad att han har rätt som att du är övertygad om att han har fel.
Och egentligen har ingen rätt eller fel om nått. Allt är ett skådespel och alla lagar och normer påhittade av oss.

Det är det som folk som GM inte fattar. Han tar livet för seriöst. Eller så gör han inte det eftersom att han gjorde det han gjorde.
Citera
2025-09-12, 02:41
Medlem
Citat:

Ja men varför ska vi gå med på att de kommer hit och sprider sin pest? De kan gott fortsätta tillämpa vad de finner moraliskt riktigt i typ Tehran eller Baghdad. Om du vill leva enligt muslimsk sedvänja så finns det faktiskt massor platser i världen där denna är, totalt, dominerande.

Din inställning till det hela är totalt omdömeslös och slapphänt. Det är lite som att vikingarna skulle låtit främmande stammar bosätta sig i byarna och sedan kastat bort sina egna vapen medan de andra springer runt med yxor och liknande.
Citera
2025-09-12, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarmageddonPippi
När tror du de griper GM?

Och varför fulciterar du mig?

Vet ej riktigt varför vi grälar, vi tycker lite olika säkert? Men tror absolut att dom tar Gm inom kort och det ska bli intressant att se hela grejen med kulorna som hade inristade budskap och då menar är det för att försöka starta något eller om det är något för att vilseleda men tänker att det är för tidigt att faktiskt veta vad hela grejen är varför personen ville ha ihjäl kirk för hat bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in