Citat:
Ursprungligen postat av
DaddyCool64
Återigen, en vit man sin stod för kärnfamiljen och var mot abort.
Och du jämför detta med muslimer som aktivt förtrycker kvinnor, avrättar bögar och transfolk, och har en värdegrund som hör hemma på medeltiden?
Kom igen.
Är man vänster så borde det var Muuslimer och inte Charlie Kirk som man kämpar mot. Då muslimerna går emot allt som den goda vänstern står för.
Enligt dig och mig har vi rätt, men enligt vänstern och muslimerna har dom rätt, det jag säger.
Hur är jag bättre när jag jublar att en gapande muslim dör jämfört med att dom jublar när kirk dör?
Sen när det gäller abort tycker jag kirk varit ganska extrem där.
Tex skulle han tvinga sin dotter att föda barnet om dottern våldtogs och blev gravid, hur sjuk tanke är inte det?
Han tyckte också att abort är mord och att abort efter 2 dagars graviditet är lika mycket mord som abort efter 12 veckor eftersom livet tydligen började när spermie och ägg möts.
Han tyckte även collage var en scam och visst håller jag med om det delvis men samtidigt finns det många som lärt sig mycket på collage och fått bra jobb på grund av det.
Det han tycker var scam var väl flum kurser som " transgender coachning för nybörjare, 100p", tyå sånna saker och det har han rätt i men att säga collage är en scam som helhet tror jag inte på.