2025-09-11, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aquaman1
Nu projicerar du igen. Du har inga argument mer än gråt och skrik.

Gonatt
Citera
2025-09-11, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StokeBoy
Hörde att SR Ekot idag beskrev Kirk som kontroversiell. Vad menar de? Stämmer det?

SR är råvänster. Charlie Kirk var egentligen inte kontroversiell mer än att han är republikan, tror på kärnfamiljen och var abortmotståndare.

Just att vara abortmotståndare är väl det som kan sägas är kontroversiellt med honom. Bortser man från det så var han rätt normal.
Givetvis så tycker terroristvänstern att alla som är "höger" är dödsnazister och onormala.
Citera
2025-09-11, 21:40
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Själv "upptäckte" jag Charlie Kirk för ungefär två veckor sen, i samband med sångerskan Taylor Swifts uppmärksammade förlovning. Då sa Charlie Kirk så här i sitt eget program, The Charlie Kirk Show:

https://www.mediamatters.org/charlie-kirk/charlie-kirk-tells-taylor-swift-submit-your-husband-and-have-ton-children

Hoppas det här ger en inblick i vilka sorters budskap Charlie Kirk förde ut. Många kristna konservativa älskade honom, men de flesta Demokrater tyckte illa om honom. Man kan notera att när han sköts ihjäl, så bar han en tröja med texten "Freedom" på. Men Charlie Kirk ville inte ha frihet för alla, absolut inte för kvinnor. Kvinnorna skulle underkasta sig och lyda sina män, ansåg Charlie Kirk.

Fullständigt chockerande uttalanden enligt min mening. Karln måste ha varit psyksjuk. Ofattbart hur han kunde få sånt inflytande bland MAGA-folket.
Citera
2025-09-11, 21:41
Medlem
JagSkaFixaDigs avatar
Alla på jobbet var extra glada idag förutom två personer. Jag och en till. Jag hatar Sverige så mycket.
Citera
2025-09-11, 21:41
Medlem
barkeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Kanske, svårt att säga. Men den rättsmedicinska utredningen kommer ju att bli offentligt när den rättsliga prövningen är klar så då lär det stå klart oavsett.

Det lär väl vara en tryckvåg som får t shirten att röra på sig?
Citera
2025-09-11, 21:42
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Han är även en skicklig debattör

Nä. Han är en utomordentligt svag debattör.

Därtill är han en fejkdebattör. Han tror inte på allt det han säger.

En provaktiv liten råtta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkaFixaDig
Alla på jobbet var extra glada idag förutom två personer. Jag och en till. Jag hatar Sverige så mycket.

Jobbar du på SVT?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StokeBoy
Hörde att SR Ekot idag beskrev Kirk som kontroversiell. Vad menar de? Stämmer det?

Han var emot abort och jämförde det med förintelsen. Han var klimatförnekare och invandrarkritisk. Han älskade Trump.
Citera
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barkeeper
Det lär väl vara en tryckvåg som får t shirten att röra på sig?

Fullt möjligt, grov kaliber var det ju dvs .30-06 är ingen lek.
Citera
Medlem
Alla som inte håller med vänstern/demokraterna sprider "hat" , all media i väst förmedlar det budskapet, cp-dårarna i samhället anammar detta och gör som de blivit styrda
Citera
2025-09-11, 21:43
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Fullständigt chockerande uttalanden enligt min mening. Karln måste ha varit psyksjuk. Ofattbart hur han kunde få sånt inflytande bland MAGA-folket.

Jag tror du underskattar hur otroligt korkade Trumpföljare är. Hur obehagliga människor de är.
Citera
2025-09-11, 21:43
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkaFixaDig

Kanske för att de alla andra faktiskt har ett liv och sitter inte framför sociala medier 24/7 som du gör?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in