2025-09-11, 21:09
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrbeer
hehehe Den va humor ju...
Asså jag är så jääääävla dålig på att läsa ironi. Jag hatar sånna där själv lol
Citera
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alecanan
Nej, det stämmer inte. Det är inte 50–50 när det gäller politiker och debattörer heller. Tittar man på de fall som faktiskt blivit våldsamma attacker eller mordförsök så är det övervägande extremhögern som står bakom där också.
Stämmer inte. Det är tom en liten övervikt, om än marginell, mot vänsterdåd.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksen82
Att vänstern skriker högst är väl inget att diskutera ens? Hur många politiska tal har man stött bara i år? Bombhögern är pinsamt med tanke på hur många muslimska bombdåd vi sett senaste 10 åren.

Starkt av dig att sprida lögner och totalt gaslighta.

Sen Fox News satte igång för över 25 år sen, SoMe's intåg som polariserat allting totalt och Trumps färd ned för rulltrappan 2015 så har högern ljugit och steg för steg höjt tonläget till där vi är idag.

Har Alex Jones sagt något om det här kanske var en crisis actor som lever vidare, likt han gjorde om Sandy Hook? Thoughts and prayers.
Citera
Medlem
Rollokolans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravndal
När jag såg skottet igår kväll, på en lite kornig filmupptagning, tyckte jag att det såg ut som att brösttyget stod ut lite på Kirk när skottet föll. Mikrosekunden senare åkte händerna upp; nacken böjdes och han började falla med blodet pumpande ur halsen.

Ju mer jag kollar på filmer från skjutningen kan jag inte släppa tanken att det ser ut som att han blir träffad i bröstet först. Kanske var det så att kulan träffade något i bröstet och bytte riktning? Jag såg någonstans att det skrevs att Kirk bar skyddsväst, skulle kulan ha kunnat rikoschettera?

Någon som har tänkt samma tanke?
En teori nu är att han hade skottsäker väst och att kulan studsade från västen i bröstet upp i halsen. Inte min teori utan något som många spekulerar i just pga det du säger.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Det är kutym att citera, inte bara posta länkar utan beskrivning.

Jag har fått nog av er MAGA nu, helt ohyfsade.
Är inte MAGA. Men du är så korkad så du orkar inte klicka in på länkarna. Lata jävel
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aquaman1
Vi diskuterar sarkastiska kommentarer online. Hur menar du att någon önskar livet ur någon som redan är död?

Att glädjas över någons död är exakt samma sak. Uppenbarligen ville ju dessa människor se honom död. Svårt att förstå? Jag kan inte förklara det enklare.
Citera
Medlem
Vodkasomsnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aquaman1
De kanske tyckte hans konstiga ansikte och frisyr innebar att han var djävulen själv? Man kan inte utesluta psykisk ohälsa, det är inte främst friska personer som skjuter ihjäl folk så.

Men jag tror mest på beställningsjobb just nu. Trump behövde denna boost.

Det är en otäck tanke, som inte är så långt bort.
Finns flera saker som inte går så bra.
Gör man detta,för sina dunkla skäl….
Citera
2025-09-11, 21:10
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Om du inte ens kan erkänna att Vänstern är kända för att störa politiska evenemang, ja då får vi nog lägga ner diskussionen tyvärr. Måste vara skönt där inne i bubblan. Jimmy Åkesson ska vara glad de gånger han får prata ostört.
Du pratar alltså om publik och inte politiker?
Ja, i så fall kan jag hålla med dig.
Citera
2025-09-11, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StockholmHolmes
Starkt av dig att sprida lögner och totalt gaslighta.

Sen Fox News satte igång för över 25 år sen, SoMe's intåg som polariserat allting totalt och Trumps färd ned för rulltrappan 2015 så har högern ljugit och steg för steg höjt tonläget till där vi är idag.

Har Alex Jones sagt något om det här kanske var en crisis actor som lever vidare, likt han gjorde om Sandy Hook? Thoughts and prayers.

Så många ord du skriver men helt utan substans, bara känslor. Klassisk vänsterretorik. Skönt att du blandade in Trump också, en klassiker. MVH Bombhögern
Senast redigerad av Henriksen82 2025-09-11 kl. 21:14.
Citera
2025-09-11, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Kan hända att kulan vek ned i bröstkorgen efter penetration dvs i halsen, han blev skjuten snett uppifrån och det såg inte ut som att kulan slog igenom så någonstans tog den ju vägen.

Naturligtvis, så kan det vara förstås. Kan också vara tryckvågen i kroppen som skapar en illusion av en träff/utgång
Citera
2025-09-11, 21:13
Medlem
Rollokolans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Eller omgående ihjälskjuten, och behändigt nog så har (enligt FBI, som tydligen inte har några problem med att läcka information under en pågående mordutredning) redan patroner med HBTQ-budskap ingraverade (sic!) hittats i magasinet på mordvapnet, som även det behändigt nog hittades 100 meter från brottsplatsen .
Är övertygad om att Kirk blev "offrad" för att stärka Trump. Transfobiska och antifascistiska budskap på vapnet och att de blåser upp det direkt tyder på att allt går enligt Trumps plan.
Citera
2025-09-11, 21:13
Medlem
aquaman1s avatar
Citat:
Att glädjas över någons död är exakt samma sak. Uppenbarligen ville ju dessa människor se honom död. Svårt att förstå? Jag kan inte förklara det enklare.
Nej det är det inte ditt pucko. Du är bitter för att inte alla sörjer den döda nazisten, och det kan du fortsätta vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in