Avsnitt 5 kommer gå till Sveriges historia som ett spektakulärt dåligt avsnitt, alltså vad fan var det jag just såg?! Jag vill inte vara den avsnittsförfattaren för man vill fan inte se något mer och det är ingen merit 😧🔫
Vilket kalkon avsnitt detta var... Mycket blunders & löjliga trams saker...
Hela den här sista episoden har ju varit rätt kass, snacka om att mjölka ur publiken. Man har liksom ingen man hejar på då alla karaktärer är sjukt jobbiga.
När Lukas by random skjuter porrkungen
känns det verkligen som en sekvens hämtas ur Blacklist, med hela städprocessen osv.
Hela den här sista episoden har ju varit rätt kass, snacka om att mjölka ur publiken. Man har liksom ingen man hejar på då alla karaktärer är sjukt jobbiga.
När Lukas by random skjuter porrkungen
känns det verkligen som en sekvens hämtas ur Blacklist, med hela städprocessen osv.
Exakt så, Glad att allt är över snart, & Så löjligt att Emil inte följde efter Aho efter skjutningen, han backade ju bara ur bild 😅🤣
Exakt så, Glad att allt är över snart, & Så löjligt att Emil inte följde efter Aho efter skjutningen, han backade ju bara ur bild 😅🤣
Eller iaf noterade bilfärd och modell som de ju alltid gör 😂 att man kör en vallning på det sättet med ett nyckelvittne i den misstänktes lokaler och bara ut här i bilen och vänta på mig känns också helt rubbat.