2025-09-08, 12:58
Medlem
Majsmannen2s avatar
Synd hon var tunn som ett snöre och saknade muskler på kroppen. Hon blev som bara en liten docka han satte nålen i.

Men jag vill ändå påstå med tanke på hur många människor som ändå dagligen rör sig i dessa miljöer och med tanke på den psykiska ohälsa som existerar så är jag ändå förvånad över att sådana här rena vansinnesdåd inte händer mer ofta.

Men jag beklagar sorgen för den unga tjejen som tyvärr kom ivägen.
Citera
2025-09-08, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Synd hon var tunn som ett snöre och saknade muskler på kroppen. Hon blev som bara en liten docka han satte nålen i.

Men jag vill ändå påstå med tanke på hur många människor som ändå dagligen rör sig i dessa miljöer och med tanke på den psykiska ohälsa som existerar så är jag ändå förvånad över att sådana här rena vansinnesdåd inte händer mer ofta.

Men jag beklagar sorgen för den unga tjejen som tyvärr kom ivägen.

Tror du att om hon varit en musklig kulstöterska så hade hon inte dött av knivhugg i nacken bakifrån?
Citera
2025-09-08, 14:03
Medlem
Jag kan inte undgå att tänka på George Flöjt incidenten och alla BLM-avskräden som gick bananas.
Han hade ju liksom lite samma bakgrund, även om det inte var regelrätta mord han hade utfört.

Tur vi inte fick samma scenario denna gång, med strikt gripande av stökig brottsling som vägrar lyssna på polisen.
Vi hade ju kunna fått ett BLM-uppror 2.0.

Jäkla less man blir.
Dom skulle ha tagit honom hårt och visat det på TV, så hade vi fått se vem som stod på vilken sida. För mig är han avskräde som skulle ha internerats på obestämd tid för länge lääänge sedan.

Stackars tjej.
Citera
2025-09-08, 14:13
Medlem
ManySuchCasess avatar
Hur dom andra passagerarna reagerar är helt overkligt.
En kille har ryggen vänd mot människoapan medan han håller i kniven och redan huggit ihjäl den stackars tjejen med blod som droppar bredvid honom.
.Överlevnadsinstinkt på stand-by.
Citera
2025-09-08, 15:14
Bannlyst
Säkert inte en incel eftersom svarta kan inte vara incels.

Hade det varit en vit GM dock, då hade parasiter och batikhäxor skrikit INCEL!!!!!
Citera
2025-09-08, 15:17
Medlem
Fruktansvärt tragisk händelse.

Och det är när sådant som detta händer som man blir påmind om vilka kräk liberalerna och pseudovänstern är.

Hade hudfärgerna varit de omvända så hade de gått ut på gatorna och skränat och vandaliserat och påstått att vita är rasister.

Nu när det är så som det oftast är, då tiger de.

Dessutom är det ju deras sida i politiken som sett till att galna kriminella som GM numera rör sig fritt på gatorna i många delstater i USA.
Citera
2025-09-08, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sound69
Äsch, varför jämföra med Moskva och andra ställen? Jag hävdar fortfarande att Iryna förmodligen hade levt idag om hon varit mer observant och valt en annan sittplats. Reagerade direkt på det när jag såg videon. Att sätta sig med ryggen emot precis framför en stor påtänd neger är nog det sista jag skulle göra.

Om hon hade valt en bättre sittplats där hon kunde överblicka hela vagnen, samt skippat mobilen och hörlurarna, så hade hon sett vad som var på väg att hända och lyckats parera och fly undan.

Naturligtvis förjävligt att man inte ska få sitta där man vill på väg hem från jobbet, men nu ser ju samhället ut som det gör. Gäller att vara ”street smart”, vilket hon tyvärr inte var.

Hörde folk säga att han varit skitzo, men det är en bortförklaring. Det är ett hatbrott helt klart. Ingen empati för vita.

Han tänkte säkert:

What is this small white motherfucker out doing here. I'm gonna kill here

Detta med bakgrund av att han säkert dödat många ggr förut, för man bara hugger någon, kanske också förstärkt självförtroende av att ha blivit utsläppt förut för att man skyllde på schizophreni och tror att man kan döda obehindrat.

Säkert också avtrubbad av att vara hemlös, orättvisor, och förmodligen grov rasism mot vita som han anser är orsaken till hans hemlöshet och alla orättvisor.

I hans neighborhood har de odlat total hat och ingen empati för vita, därav det snabba beslutet
Citera
2025-09-08, 15:44
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Tänk om det vore en vit kille och svart tjej som fick kniven i halsen? Upplopp på gatorna efteråt troligt?
Citera
2025-09-08, 16:34
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelle1212
https://www.jamesfuneralhomelkn.com/obituaries/iryna-zarutska/albums/1120895?mediaId=37731207&modal=gallery

Tavlan i bakgrunden. "Black Lives Matter" "I can't breathe"

Uppenbart att hon älskar svarta så bara ironiskt att det slutade som det gjorde för hennes del

Ajdå, påminner om Elin som också blev mördad av en neger som följde efter henne från samma tåg/spårvagn. "Vi gillar olika" hade hon som dekal på FB, ingen glömmer det fallet.
Citera
2025-09-08, 16:44
Medlem
Exemplarisk.s avatar
Det dyker upp klipp hela tiden på internet runtom i Europa där migranter i gäng misshandlar vita tjejer, slår dom med knytnävarna i ansiktet, knuffar ner oskyldiga för trappor och på andra sätt terroriserar omgivningen. Hoppas att folket får nog snart.

Såg denna video idag, från när hon sätter sig tills det att den svarta mannen ska börja hugga. Så jävla sjukt.
Citera
2025-09-08, 17:49
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Då får vi se om detta leder till protester, krossade skyltfönster, brända bilar, stölder i affärer, misshandel och våldtäkter under utropet "Non-black lives matter".
Citera
2025-09-08, 17:56
Medlem
JagSkaFixaDigs avatar
Det är så här tokvänstern (Democrats) vill ha det. Soft on crime. Precis som våra egna politiker.

Neger såklart. Vad annars?

Krigsflykting från Ukraina, så möter hon en neger. Fy fan!

'Liberal media blasted for ignoring brutal murder of Ukrainian woman by homeless man'
https://www.youtube.com/watch?v=HgK9HWRJJtU
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in