Citat:
Ursprungligen postat av
UyCVswHfsnM2z3nH
Jag tog samma anklagelse som du riktade mot Jessica och riktade den mot dig, för att illustrera en poäng. Dvs jag har inga belägg för att du är en lömsk lögnare men jag har hört det från andra så då är det nog så..
Om det gör mig känslobaserad vad säger det då om dig?
I övrigt har jag ingen aning om vad du svamlar om.
Jag försöker inte skydda någon.
Vilka syftar du på när med "ni"? Jag röstar inte på SD.
Det spelar ingen roll vad du eller någon annan röstar på. Det struntar jag i fullständigt men varken Jessica eller någon annan SD brud har övertygat mig i alla fall att rösta på ett parti som misslyckats så enormt mycket i Sverige
Med tanke på hennes Tweet om att utlänningar ska anpassa sig och göra rätt för sig för att sedan attackera två kvinnor som gjort precis det svenska befolkningen vill och önskar gör mig ännu mer övertygad på att hon inte är lämplig som ledare och för att leda ett land olikt Jordan Bardella som kommer bli Frankrikes nästa president.
Det är skillnad på politiker som ger sig på människor på grund av hudfärg, hårfärg eller bakgrund och politiker som faktiskt diskuterar sakfrågor sedan spelar det ingen roll om politikern är höger eller vänster men SD har inte lyckats övertyga befolkningen
Att lägga upp videos på att du blir attackerad utanför riksdagen. Det är inte politik. Det är politik för människor som inte är bildade