2025-09-03, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STK418
Var är råttan som hävdade att Jos3f blev klippt? Stoppa upp dina så kallade ”kontakter” i röven, jävla pissluffare som tror sig veta hur saker och ting ligger till.

Snälla din dräng kom med något vettigt själv då, det enda du gapar om är hur rädda södra ska vara för att norras gamlingar e ute och att Eddie ska ta hämnd för Hussein. Vem e den andra offret då? Du kan väl svara för du e så jövla smart hela tiden
Citera
2025-09-03, 17:29
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Visst stog bilen på en hyrfirma i Stockholm? Fast det är väl inte bilen dom hittades skjutna i regnr som ligger i tråden? Det va väl en annan bil av intresse??
Ingen aning. Skrev bara det som stod i media just då.
Citera
2025-09-03, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beskadroppar
Man kan ju alltid hoppas att det är kriminella som som har mördats.
Kända av polisen sedan tidigare, enligt nyheterna på radio. Så det handlar om självsanering.
Citera
2025-09-03, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zizo224
Snälla din dräng kom med något vettigt själv då, det enda du gapar om är hur rädda södra ska vara för att norras gamlingar e ute och att Eddie ska ta hämnd för Hussein. Vem e den andra offret då? Du kan väl svara för du e så jövla smart hela tiden
Den andra killen som blev klippt är från Hjällbo, det är allt du behöver veta och det är absolut inte Jos3f. Sedan står jag fast vid att Eddi3 borde köra för sina så kallade ”bröder” M@zdak och Huss3in. Goulara bröderna och Ad@m tog hand om dom fint😉.
Citera
2025-09-03, 17:48
Medlem
Citat:
Den andra killen som blev klippt är från Hjällbo, det är allt du behöver veta och det är absolut inte Jos3f. Sedan står jag fast vid att Eddi3 borde köra för sina så kallade ”bröder” M@zdak och Huss3in. Goulara bröderna och Ad@m tog hand om dom fint😉.

Det där med hjällbo har du läst i tråden. Om båda personer tillhör norra varför skulle personen bo i hjällbo? du har fastnat på mord som hänt ett dencium sen, gå vidare
Citera
2025-09-03, 17:57
Avstängd
Citat:
Det där med hjällbo har du läst i tråden. Om båda personer tillhör norra varför skulle personen bo i hjällbo? du har fastnat på mord som hänt ett dencium sen, gå vidare

Han är en skitzad liten dräng som inte har jobb och är för skev för att få Beckna för sina idoler.

Därför blev han en internetkrigare istället
Citera
2025-09-03, 18:14
Medlem
Citat:
Jag känner inte att jag behöver bevisa något för dig, men jag kan säga såhär att jag läste grabben som skrev att en kille från hjällbo blev klippt och ringde en anhörig som bor i hjällbo för att få det bekräftad, vilket stämde. Sedan för att svara på det sista du skrev att det har gått ett decennium, hämnd har inget slut datum, glöm aldrig det.

Du behöver absolut inte bevisa något för mig, men du skrev ju innan ” vila i frid våra bröder” hit och dit vilket tyder på att du e helt ute och cyklar! Norra har också ganska mycket hämnd att ta igen, skynda er innan den siffran ökar!
Citera
2025-09-03, 18:16
Medlem
Det här mordet är en gåta. Området verkar vara rätt folktätt , mycket folk i rörelse. För att en eller två personer ska kunna döda två personer som sitter på olika platser i bilen krävs det nästan ett mirakel. En pistol med ljuddämpare skulle behövas, och den måste vara lätt att komma åt, alltså gömd på ett smart sätt. Sen måste det gå snabbt som fan – dra fram vapnet, skjuta, och samtidigt ha mask för att dölja ansiktet.

Om man tänker sig scenariot, så är det nästintill omöjligt att skjuta två personer i en bil utan att samtidigt skjuta sönder bilen, fönstren eller inredningen. Att först skjuta den ena med flera skott för att säkerställa att personen är död, och sedan omedelbart göra samma sak med den andra, utan att någon av dem hinner reagera eller försvara sig, är galet. Det kräver extrem precision, snabbhet och kontroll. Något i det här stämmer inte.

Och ärligt talat, hur gömmer man ens en pistol med ljuddämpare när man sitter i baksätet? Det är ett stort vapen. Den måste vara gömd på ett sätt som inte syns, samtidigt som man inte råkar skjuta sig själv i arslet när man drar fram den.
Citera
2025-09-03, 18:17
Medlem
Citat:
Du behöver absolut inte bevisa något för mig, men du skrev ju innan ” vila i frid våra bröder” hit och dit vilket tyder på att du e helt ute och cyklar! Norra har också ganska mycket hämnd att ta igen, skynda er innan den siffran ökar!

Känns som de i södra har jävligt tur asså så många skjutningar men de överlever alltid zino han blev träffad i mössan 2021 sån tur han hade helt sjukt
Citera
2025-09-03, 18:20
Medlem
Citat:
Du hävdade igår att dina så kallade ”kontakter” hade bekräftat för dig att Jos3f blev klippt. Inget du vill säga något om eller ska vi gå vidare som att du inte skrev det igår?

Jag sa ju att jag va 99% säker, och det va vad jag fick höra. Att han inaktivera sin insta höjde misstankarna. Men det har ju visat sig att det inte stämmer så dags att släppa den teorin
Citera
2025-09-03, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Känns som de i södra har jävligt tur asså så många skjutningar men de överlever alltid zino han blev träffad i mössan 2021 sån tur han hade helt sjukt

Kasper överlevde ju också men antar att norra använder sig av de billigaste vapen man kan hitta och dåliga klivare. Vår krog och bar är ju det enda där norra slutfört jobbet, och med ganska stor marginal faktiskt.
Citera
2025-09-03, 18:29
Medlem
Citat:
Kasper överlevde ju också men antar att norra använder sig av de billigaste vapen man kan hitta och dåliga klivare. Vår krog och bar är ju det enda där norra slutfört jobbet, och med ganska stor marginal faktiskt.

Jag vet men de har mkt vapen det vet jag men ingen aning varför de inte klippt folk sens 2021 typ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in