2025-08-28, 21:49
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gautama
Kommer nån betala för TV4?

Väldigt många betalar redan för TV Play/Cmore (eller vad det nu heter idag). Dessutom ingår TV4 Play i ett betalpaket om fyra fem kanaler som Telia erbjuder. Dock undrar man ju, om TV4 Play kommer att bli uteslutande en betalkanal, eller om det kommer finnas en gratisversion, som idag.
Citera
2025-08-28, 21:52
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gautama
Kommer nån betala för TV4?

Tyvärr, ja. Förmodligen fler än du/jag tror. Folk, inte ett obetydligt antal dessutom, betalar år 2025 fortfarande frivilligt för DN
Citera
2025-08-28, 21:53
Moderator
Ancistruss avatar
Ärligt talat har jag inte kollat på TV så mycket de senaste åren. Och TV 4 var det många år sedan jag ö.h.t såg på, så för min del känns det fullständigt likgiltigt.
Citera
2025-08-28, 21:55
Medlem
Blir SVT ensamma kvar i marknätet? Det finns vä andra kanaler också på samma mux som TV4, i alla fall en finsk kanal i Stockholmsområdet, men kommer de kunna finnas kvar när TV4 slutar sända?

Hur går det för Terracom när de förlorar TV4 som kund?
Senast redigerad av Hominem 2025-08-28 kl. 21:58.
Citera
2025-08-28, 22:01
Medlem
Moobs avatar
Underbara nyheter. Jag tittar aldrig på den skitkanalen och har tagit bort den från min favoritlista på burken. Skulle aldrig pröjsa för den eller appen.
Citera
2025-08-28, 22:02
Medlem
Statsminister2030s avatar
Känns vansinnigt, Men jag är inte insatt i ekonomin.

Men tappar de inte mycket tittare på landsbygden?
Kanske skitsamma då kanalen verkar rikta sig främst mot hemmafruar i Stockholm och homosexuella i Stockholm.
Citera
2025-08-28, 22:07
Medlem
Bingokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hominem
Blir SVT ensamma kvar i marknätet? Det finns vä andra kanaler också på samma mux som TV4, i alla fall en finsk kanal i Stockholmsområdet, men kommer de kunna finnas kvar när TV4 slutar sända?

SVT blir enda aktören i marknätet, plus TV Finland i Stockholmsområdet.
Citera
2025-08-28, 22:11
Medlem
hehe skönt . ändå bara massa jävla reklam var 5e minut på eländet
Citera
2025-08-28, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hominem

SVT blir kanske ensamma på sikt, men än så länge finns det ju en massa (runt 40) betalkanaler i marknätet. En del av dom ägs iofs av TV4.
Citera
2025-08-28, 22:13
Avstängd
Bra där, nästa steg är att slippa betala för SVT.

Tv4 är ett jävla jippo.
Citera
2025-08-28, 22:15
Avstängd
Hurra!!! Få slippa se alla dessa vänsterglobalister som ockuperar kanalen med sin falska agenda!!

Och all djävla hjärndödande reklam som går i repris var 15:e minut...

Ska fira detta i morgon!!
Citera
2025-08-28, 22:15
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Många kommer nog sakna nyhetsmorgon.

Eller?
Varför skulle någon sakna CNN på svenska? TV4 är en skräpkanal av värsta slag vars enda målgrupp är de mest korkade av svenssonska barnfamiljer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in