2025-08-27, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gangstaistrash
Tror som du skriver att det skjuts upp i första hand, andra hand nedlagt, tredje hand att åtal väcks nu.

Tror problemet för åklagare etc ligger i möjligheten att inhämta information från utländska banker och finansinstitut och att åtalet kan komma att ej bli komplett pga detta. Men den som lever får se, och imorgon blir det antingen champagne eller ej för Chrippa.

Jag tror inte det kommer läggas ner helt för det är så många punkter som faktiskt är straffbart, men du kan ha rätt i att det kan finnas luckor från utländska banker.
Citera
2025-08-27, 20:01
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gangstaistrash
Tror som du skriver att det skjuts upp i första hand, andra hand nedlagt, tredje hand att åtal väcks nu.

Tror problemet för åklagare etc ligger i möjligheten att inhämta information från utländska banker och finansinstitut och att åtalet kan komma att ej bli komplett pga detta. Men den som lever får se, och imorgon blir det antingen champagne eller ej för Chrippa.

Nej inget kommer läggas ner även om de är din absolut största önskan.
Citera
2025-08-27, 20:10
Medlem
att det läggs ner är helt borta från kartan. dom har lagt enorma resurser på det här. dom kommer att tvåla honom duktigt. det kan jag sätta mitt eget liv på.

och dessa porrbilder är extremt pinsamt. ingen med pengar gör porr. så enkelt är det bara.
Citera
2025-08-27, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
att det läggs ner är helt borta från kartan. dom har lagt enorma resurser på det här. dom kommer att tvåla honom duktigt. det kan jag sätta mitt eget liv på.

och dessa porrbilder är extremt pinsamt. ingen med pengar gör porr. så enkelt är det bara.
Precis så är det. Sjukt smutsiga apor.
Citera
2025-08-27, 20:14
Medlem
sonofnatures avatar
Men va menar ni ?

Ej tryckt på foto länken

Hur vet ni de spelar in porr pågrund av ett foto ?
Citera
2025-08-27, 20:15
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Ett skämt om de tjänar pengar på de där.

Verkligen, en anabolatorsk och en som har en kropp som en 12 åring. Fy fan vad fel det kändes att se dessa bilder. Funkar meditation för att få bort sådana bilder ur huvudet?
Citera
2025-08-27, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Men va menar ni ?

Ej tryckt på foto länken

Hur vet ni de spelar in porr pågrund av ett foto ?

Det är ju inte en bild på en lampa direkt.
Kolla själv istället för ifrågasätta något som du uppenbart kan kolla själv
Citera
2025-08-27, 20:28
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knowson

Återkommer
Citera
2025-08-27, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen

Precis. Man måste förstå vad en slutdelgivning innebär också. När de fyras gäng slutdelgavs för åtta veckor sen så var FUP, enligt åklagaren, slutförd. En slutdelgivning hade aldrig skett om åklagaren "väntade" på svar/uppgifter. De svar som åklagaren väntat på under våren hade inkommit redan för 8v sen.

Om åtalet skjuts på framtiden beror det på att försvaret inkommit med påpekanden om oklarheter och uppgifter som kräver ytterligare utredningsåtgärder från åklagare. Det kan visserligen röra mer/andra data från utlandet, men det är en annan sak än att FUP inte var "klar" i slutet av juni - det betyder inte heller att åtal uteblir eller att nedläggning är att vänta.

Det handlar bara om att de som kommer att åtalas har rätt till en rättvis rättegång, åklagaren gör bara sitt jobb.
Citera
2025-08-27, 20:35
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knowson

Jo såg nu

Sorgligt allt detta nya med OF osv
Chrippa e väl ändå en fungerande människa att kunna ta ett vanligt jobb.

Sen sjukt att folk betalar för se dessa
Ni som gör det , skänk era pengar istället
Finns så många fattiga människor i världen som knappt kan få i sig lite mat
Så sitter ni å betalar för några meningslösa foton på nakna människor

Skärp er
Citera
2025-08-27, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Tyvärr är bilderna äkta. Det dyker upp nya nästan dagligen numera. Än så länge har filmerna ett visst värde som bytesobjekt för pojkarna på Reddit/Discord, de delas i mindre kretsar, men kommer att läcka när intresset är ännu mindre än i dag..

Varning för känsliga: fler bilder på en kuk smal som en blyertspenna!
https://postimg.cc/gallery/sx7rgkv

Alternativ länk:
https://pixeldrain.com/l/vdvvaF7D

Alltså ”true followers”… någon som vet varför de använder en för svenskar rätt okänd portal?

Hennes föräldrar måste vara så stolta, tennisflickan som hamnade snett och nu för alltid visar båda hålen på internet… sorgligt egentligen när man tänker på det
Citera
2025-08-27, 21:31
Medlem
kajnuss avatar
Egentligen måste jag motvilligt hävda att han kan vara rätt så underhållande emellanåt om man nu ska utgå från TikTok. Iallafall jämfört med herr och fru Hjärndöd (Medviktarna).

https://www.tiktok.com/@chrippakryptovaluta/video/7510538849895058690
https://www.tiktok.com/@chrippakryptovaluta/video/7534738980974185750
https://www.tiktok.com/@chrippakryptovaluta/video/7541412740955458838
Senast redigerad av kajnus 2025-08-27 kl. 21:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in