2025-08-26, 21:16
Medlem
Skvistens avatar
Kanske jag har konstig smak eller nått annat fel, men tycker verkligen majoriteten att hon är snygg/vacker/sexig?
Eller får hon bara uppmärksamhet för sitt artisteri?
På alla bilder man ser framställs hon som ett hett objekt och jag kan tyvärr inte se det.
Tycker snarare hon ser osexig och tråkig ut med noll sex appeal i mina ögon.
Som en liten flicka som klätt utsig ungefär.
Citera
2025-08-26, 21:24
Medlem
På bilderna som finns publicerade i dagens Aftonbladet skulle jag säga att hon är en fyra. Tar man hänsyn till att hon är 35 så kanske man skulle kunna sträcka mig till en femma, vilket väl är själva definitionen av alldaglig. Så ja, din spaning är korrekt.

Jag lyckas tyvärr inte direktlänka till bilderna, så ni får scrolla ner själv och kolla:

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/OovW9E/taylor-swift-ska-gifta-sig
Senast redigerad av Palle-Kuling- 2025-08-26 kl. 21:29.
Citera
2025-08-26, 21:25
Medlem
Jordgubbes avatar
(FB) Vad är grejen med snyggingen Taylor Swift och hennes talanglösa skitmusik? (till just min kommentar i den tråden, om din fråga, med länk till Strages kommentar från 2023)
Citera
2025-08-26, 21:28
Medlem
Ducadreams avatar
Hon ser ut som en hamster eller en råtta.
Citera
2025-08-26, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Kanske jag har konstig smak eller nått annat fel, men tycker verkligen majoriteten att hon är snygg/vacker/sexig?
Eller får hon bara uppmärksamhet för sitt artisteri?
På alla bilder man ser framställs hon som ett hett objekt och jag kan tyvärr inte se det.
Tycker snarare hon ser osexig och tråkig ut med noll sex appeal i mina ögon.
Som en liten flicka som klätt utsig ungefär.

Håller med, inte alls min typ av kvinna men sjunga kan hon!
Citera
2025-08-26, 21:36
Medlem
Hon är snygg, varken mer eller mindre.
Citera
2025-08-26, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Hon ser ut som en hamster eller en råtta.

Har du sett Beyonce utan makeup? Jättestora finnar överallt. Taylor säljer bra på grund av ras och utseende.
Citera
2025-08-26, 21:46
Medlem
Hon är ingen som man säger "wow" över, samtidigt ser hon inte dålig ut. Hon ser helt ok ut.
Citera
2025-08-26, 22:07
Medlem
Superrika och superkända personer blir snygga "automatiskt" eftersom de automatiskt blir det mer generella "attraktiva".

Vem skulle inte vilja va polare med Taylor Swift liksom. Ha henne hemma på kaffe eller ännu bättre i sängen.

Kroppen är nog 10/10 iaf.

Men man ska inte glömma att hon har tillgång till sminköser och stylister i världsklass som gör att hon ser extra snygg ut. Det gäller ju alla stormrika personer och speciellt artister. De har även exklusiva kläder som får dem att se glammiga ut.
Citera
2025-08-26, 22:08
Medlem
GodSosses avatar
Hon har lång lugg för att dölja sitt höga hårfäste............
Citera
2025-08-26, 22:20
Medlem
StigAllans avatar
För några år sedan tyckte jag att hon var väldigt fin!
Numera så har hon tappat en aning men duger bra att titta på ändå men jag håller mig till stillbilder för Youtube med hennes musik pallas inte med.
Citera
2025-08-26, 22:54
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellesylt
Har du sett Beyonce utan makeup? Jättestora finnar överallt. Taylor säljer bra på grund av ras och utseende.

Beyoncé ser ljusår ut bättre än Taylor utan eller med makeup. Hon säljer bra för att hon gör kommersiell skitmusik som ingen kommer ihåg om 50 år.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in