2025-08-22, 13:12
Medlem
gamlingen66s avatar
Finns det nån namn på den där jäkla tomten, nej jag orkar inte läsa igenom 900 sidor
Citera
2025-08-22, 13:15
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gamlingen66
Finns det nån namn på den där jäkla tomten, nej jag orkar inte läsa igenom 900 sidor

Han toppar MrKoll med flest antal sökningar.
Citera
2025-08-22, 13:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Hennes miljoner vid ung ålder tack vare bred kompetens genererar avundsjuka ser jag. Men försök gå vidare.

Förklara denna breda kompetens istället.

Hennes mamma erkände själv att hon bloggade åt Bianca medans Bianca festade eftersom Bianca inte var intresserad av det.
Sen blev Swedish House Mafia stora i Sverige och hon bytte efternamn till "ingrosso" och surfade på det.
På grund av kändisskapet från hennes mammas serie "wahlgrens värld" blev hon sen kontaktad av entreprenörerna som skapade Caia och blev då tillfrågad om hon vill vara ansiktet utåt för en andel.

Mer än såhär kan man inte få serverat.
Sociala medier. En serie. Ett efternamn. Ett kändisskap. Ett företag.
Inget byggde hon upp på egen hand.
Citera
2025-08-22, 13:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Ehh, hon sålde Caia.

Bianca Ingrosso och de andra grundarna av Caia Cosmetics sålde en majoritetspost i bolaget till riskkapitalbolaget Verdane år 2020. Affären värderade hela Caia till 400 miljoner kronor, och Verdane blev då största ägare med över 60% av aktierna.

Verdane: 61,4%
Bianca Ingrosso: 12%
Mikael Snabb: 9,2%
Jesper Matsch: 9,2%
Vanessa Lindblad: 5,4%

Ehhhhhh hon sålde EN DEL av sin andel i Caia.

ehhhehhhehhhh
Citera
2025-08-22, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Räknar de inte bort den tid han suttit? Han fick 5 månader och har suttit 3 i häktet.
Bra att han fick fängelse! Blev dock lite förvånad att han fick längre fängelsestraff än det åklagaren hade begärt.
Citera
2025-08-22, 13:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Bra att han fick fängelse! Blev dock lite förvånad att han fick längre fängelsestraff än det åklagaren hade begärt.

Antagligen på grund av uppmärksamheten målet fått och eftersom det var en känd kvinna.
Lagen är inte lika för alla.
Citera
2025-08-22, 13:33
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Otroligt högt straff för att vara en dom för en stalker. Men antar att det vägs in att han begick handlingarna under villkorlig frigivning. Troligen kommer han att bygga upp ett otroligt hat under dessa månader. Nu är han rökt efter uppmärksamheten under rättegången. Skulle inte förvåna mig om det om sex månader finns en artikel i tidningen om mordförsök/mord på känd influenser i 30-årsåldern. Finns obehagliga tendenser i hans tidigare liv som skulle kunna utlösa detta

Tendenserna från hans tidigare domar tyder på att han släpper sin besatthet av offren efter rättegången.
Citera
2025-08-22, 13:38
Medlem
Smegmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Ja hon anses rent ojektivt vara snygg och snyggare än träskpaddorna du pussar på.
Och smart nog att fixa ihop en privat förmögenhet på hundratals miljoner.
Jisses, är du så jävla trög att du tror att Plastdockan SJÄLV har skapat en så kallad förmögenhet?? Jag skulle bli förvånad om denne avart ens kan multiplikationstabellen. Skärp dig!
Citera
2025-08-22, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Tycker det var otroligt kort fängelsestraff 5 månader för att ha hotat förföljt en person i 1 år. När en tjej som hånglat med en kille dagen efter eller upp till 10 år efter händelsen kan säga att det var utan samtycke och killen får då 3 års fängelse. Det behöver inte vara samlag det behöver inte vara våld det kan vara en helt påhittad grej eller att hon ångrat sig efteråt och säger till nån kompis " jag ville gaktiskt inte att hsn skulle tafsa på mig så är det full tillräckligt. Domarna tror alltid på tjejen om det nu verkligen inte märks att hon ljuger då.
Citera
2025-08-22, 13:46
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studspojken
Ids inte läsa hela tråden, finns det namn på stalkern?

Citat:
Ursprungligen postat av gamlingen66
Fa*bian Sk*öldhamn.
Domen: (FB) Skvaller om Bianca Ingrosso (2025-08-22: Biancas stalker döms till fängelse)
Senast redigerad av Taggad 2025-08-22 kl. 13:51.
Citera
2025-08-22, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
Fa*bian Sk*öldhamn.

Han hette ursprungligen Ramin Soltani, precis som Richard Jomshof är han en invandrare som bytt till ett svenskt namn
Citera
2025-08-22, 13:58
Medlem
RazorKevlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Förklara denna breda kompetens istället.

Hennes mamma erkände själv att hon bloggade åt Bianca medans Bianca festade eftersom Bianca inte var intresserad av det.
Sen blev Swedish House Mafia stora i Sverige och hon bytte efternamn till "ingrosso" och surfade på det.
På grund av kändisskapet från hennes mammas serie "wahlgrens värld" blev hon sen kontaktad av entreprenörerna som skapade Caia och blev då tillfrågad om hon vill vara ansiktet utåt för en andel.

Mer än såhär kan man inte få serverat.
Sociala medier. En serie. Ett efternamn. Ett kändisskap. Ett företag.
Inget byggde hon upp på egen hand.
Hor-looken är numera legitimerad och förebild för tonårstjejer och uppåt!
My body my choice, she belongs to the streets-look!
Me me men jag ville bara klä mig fint, kommer att eka i svenska rättssalar!
https://ibb.co/pBCDnFm3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in