2025-08-21, 18:13
Medlem
Jag tycker detta med uppvisande av bild ibland slår tillbaka på själva syftet med dumpen. I vissa fall ser gäddorna faktiskt ganska bra ut och snacket bland unga tjejer i skolan brukar låta som "honom skulle du garanterat ligga med!" eller "för 1500kr så skulle jag inte säga nej!". Så då normaliserar man sådana åsikter och omedvetet skapar en OK-väg för att detta ska få ske. En kompis till mig jobbar som lärare och han har berättat detta. Han har bland annat hittat a4 med gäddornas siffror i top 3, top 5 lista osv. Det är jävligt oroande.
Citera
2025-08-21, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Vad "konstigt" att Dumpen har valt att inte publicera konfrontationen. Såklart för att det är en sosse.

Vadå? Är dumpen med i KD?
Citera
2025-08-21, 18:18
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zappazen
Vadå? Är dumpen med i KD?

Vem har pratat om KD?
Citera
2025-08-21, 18:20
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Polisen har ju sagt flertalet gånger att det inte är ett brott då det inte är en riktig flicka de ska träffa - även om männen tror det.

Det skulle dock vara intressant om Dumpen skulle börja publicera konfrontationer med män som ska träffa en 15-åring flicka. Skulle alla då säga "Ja men 15 är ju lagligt - det är ju ok!!!" eller skulle de flesta tycka det vore lika vidrigt om 50-60-åriga män åker för att träffa 15-åriga tjejer?

För det är ju lika lagligt att åka att träffa en påhittad 14-årig flicka som att åka och träffa en påhittad 15-årig flicka.

Dumpen utger sig aldrig för att vara i lovlig ålder. Skulle väl vara om byxmyndighetsåldern höjs, men det tvivlar jag på att den kommer att göra.
Citera
2025-08-21, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Totalt felaktigt, vilket framgår nedan. Dumpen väljer just 14 år med syfte att sätta dit männen. Varför inte 15 år? Ja, då vore det inget brott (om det vore en verklig person). För att återgå till det aktuella fallet med Hartwig, så antar jag att man håller lite extra på publiceringen, för att se om det Socialdemokratiska högdjuret vill köpa sig fri. Hur mycket jag än hatar sossar, så är Dumpen lika illa. Hartwig kan ju inte lagföras för ett försök att träffa en person som inte existerar. Ändå ska han kölhalas av pöbeln. Dessutom så anser jag inte att ett förstört liv är propertionerligt mot händelsen. Hoppas att vi slipper se fler suicid på grund av dessa månglare. Rättvisa ska skipas i domstol, inte av en gatupöbel.

Dumpen får bort pedofiler som annars skulle ha begått övergrepp mot verkliga barn i en nära framtid. Dessa barns liv verkar du strunta i. Varför gör du det? Är rättssäkerheten för pedofiler viktigare än barns liv? Eller har du andra orsaker till dit ställningstagande?
Citera
2025-08-21, 18:26
Medlem
Citat:
Vem har pratat om KD?

Eftersom du hävdar att dumpen exponerar sossar så betyder det väl att de gillar andra partier än S? Var det svårt att förstå det?
Citera
2025-08-21, 18:28
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Eftersom du hävdar att dumpen exponerar sossar så betyder det väl att de gillar andra partier än S? Var det svårt att förstå det?

Du missuppfattade nog mitt inlägg. Jag syftade på att Dumpen INTE har publicerat konfrontationen just för att det var en sosse.
Citera
2025-08-21, 18:29
Medlem
Citat:
Du missuppfattade nog mitt inlägg. Jag syftade på att Dumpen INTE har publicerat konfrontationen just för att det var en sosse.

Aha. Sorry.
Citera
2025-08-21, 18:35
Medlem
Citat:
Dumpen får bort pedofiler som annars skulle ha begått övergrepp mot verkliga barn i en nära framtid. Dessa barns liv verkar du strunta i. Varför gör du det? Är rättssäkerheten för pedofiler viktigare än barns liv? Eller har du andra orsaker till dit ställningstagande?
Allt detta tror jag är lite en fis i rymden, mörkertalet är stort. Endast de mest kåta naiva dumma pedoSvenskarna torskar.

Men hur rör det sej ikring sandnegrer och dylikt skräp, här finns det gäddor att fånga. Helst med mjärde. Men ingen törs att gå på dem, för det är tradition för dem, och sen raiststämpeln. Fan, de knullar ju dementa damer på hemmet för fan!
Citera
2025-08-21, 19:02
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Förbannade äckliga peddos, de verkar aldrig ta slut.
Citera
2025-08-21, 19:13
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Är rättssäkerheten för pedofiler viktigare än barns liv? Eller har du andra orsaker till dit ställningstagande?

Det är nog snarare det faktum att man inte kan ha rättssäkerhet om den bara ska gälla ibland, när det är presumtiva brottslingar man tycker om. Antingen gäller rättssäkerheten för alla, eller inte för någon alls, och då blir det helt plötsligt ett mycket tuffare liv att leva för alla.
Citera
2025-08-21, 19:48
Medlem
Sossesvin men beter sig som en centerpartist?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in