2025-08-20, 19:59
Medlem
NFCs avatar
27 minuter in så säger Rask att under live streamen efter otroheten där han fick superchats, då ska Rask vid första superchatten sagt att folk inte skulle skicka superchats. Varför ljuger han om ALLT?

#skuldgate: https://www.youtube.com/watch?v=KzfZdOyO70E
Citera
2025-08-20, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattknullarn
Den här?

https://gofile.io/d/128aAk

Haha, där har vi den! Nu kanske jag minns det som roligare än vad det är men vid 22:22 hittar vi den fantastiska scenen.

Innan de ska dra passar Baronen på att ställa upp kameran på gravstenen, går sakta mot bild och pratar om hur synd det är om honom, för att sedan fejkgråta lite med pianomusik i bakgrunden.

Det hela följs av ett konstig segment där männen i släkten strosar runt på kyrkogården till en värdelös cover av Sound of silence. Och de flashiga guldbrillorna är givetvis på hela vägen.

Baronen hade ändå nån form av ambition till filmskapande där men lyckades inte bättre än mellanstadienivå, precis som med allt han tar sig an.
Citera
2025-08-20, 20:14
Medlem
Dr.mjaos avatar
B&B pratade i dagens lajv att han har 35sidor med förtal Baronen har bedrivit under en lång tid. Tolkar det är en han tidigare blivit blivit dömd för att förtala.

Osäkert om han skulle på förhör imorgon eller om anmälan lämnas in imorgon. Saker rör sig
Citera
2025-08-20, 20:15
Medlem
Intressant att så fort Anjo kunde spinna medvikts video och sekten igen fick lite sympati så gör rask en 180 och blir mallig igen, detta är exakt vad som hände under Chrippa-dramat. Så fort uslingen får vind i seglen visar han sitt sanna jag. Bara för några dagar sen satt han ynklig och skickade röstmeddelanden till medviktarna och ville vara med och kunna försvara sig i deras dokumentär.

Förövrigt om någon missade det från lögnarens live igår frågar någon varför han sålde ps5:an, då svarar uslingen att det är för att det överhettades och att de redan köpt ett nytt till sonen, sedan kommer han på sig själv att man kan ju inte sälja en defekt vara, då försöker han rädda det med något i still med, "men det fixade jag ju med dammsugaren, sög ut lite damm så funkade det igen". Så.. varför sålde du det då? Din äckliga lögnare.
Citera
2025-08-20, 20:17
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
B&B pratade i dagens lajv att han har 35sidor med förtal Baronen har bedrivit under en lång tid. Tolkar det är en han tidigare blivit blivit dömd för att förtala.

Osäkert om han skulle på förhör imorgon eller om anmälan lämnas in imorgon. Saker rör sig
Så det är 6 målsägare just nu? Det här åtalet kommer ju aldrig bli klart, tycker synd om åklagaren som måste kolla igenom Bajsbaronens maniska alster
Citera
2025-08-20, 20:37
Medlem
Citat:

Det var någon Anneli i chatten som hade 35+ sidor som skulle polisanmälas.

B&b läste enbart upp kommentaren.
Citera
2025-08-20, 20:37
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Förövrigt om någon missade det från lögnarens live igår frågar någon varför han sålde ps5:an, då svarar uslingen att det är för att det överhettades och att de redan köpt ett nytt till sonen, sedan kommer han på sig själv att man kan ju inte sälja en defekt vara, då försöker han rädda det med något i still med, "men det fixade jag ju med dammsugaren, sög ut lite damm så funkade det igen". Så.. varför sålde du det då? Din äckliga lögnare.
Hoppas han får stryk av 15åringen som ville hem och Spela fifa men fick ett överhettat ps5 med stickdrift.

Förövrigt är jag inte en pedantisk städarea. Har ett ps5 som är köpt när det släpptes och aldrig haft antydan till överhettning.
Så Baronen har nog för mycket att göra på dagarna att han inte kan städa barnens rum.

Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Så det är 6 målsägare just nu? Det här åtalet kommer ju aldrig bli klart, tycker synd om åklagaren som måste kolla igenom Bajsbaronens maniska alster
Tolkar det så, Baronen är körd!
Det är också meddelats att han inte betalar sina skadestånd själv utan lurade en manisk bipolär man som höll på bli vräkt att betala.

Hoppas att Chrippas ex är närvarande på rättegången och filmar allt som vanligt.

Undra om det kommer uttalas att Baronessan är värre i hans försvarstal
Citera
2025-08-20, 20:48
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Hoppas han får stryk av 15åringen som ville hem och Spela fifa men fick ett överhettat ps5 med stickdrift.

Förövrigt är jag inte en pedantisk städarea. Har ett ps5 som är köpt när det släpptes och aldrig haft antydan till överhettning.
Så Baronen har nog för mycket att göra på dagarna att han inte kan städa barnens rum.

Tolkar det så, Baronen är körd!
Det är också meddelats att han inte betalar sina skadestånd själv utan lurade en manisk bipolär man som höll på bli vräkt att betala.

Hoppas att Chrippas ex är närvarande på rättegången och filmar allt som vanligt.

Undra om det kommer uttalas att Baronessan är värre i hans försvarstal
Oavsett om det filmas eller ej så är ljudfilerna offentliga handlingar, ingen bryr sig om Bajsbaronen, han är en urtvättad och stinkande wettextrasa man bara slänger bort.

Chrippa däremot, där finns det ett stort mediaintresse. Sanningen och Baronens offerkofta bölande kommer att komma fram oavsett

PC lär garanterat lägga upp på youtube annars kommer jag personligen hämta ut ljudfilerna.

Att han kommer skylla ifrån sig är skrivet i sten, Baronen är en vek människa som inte är man nog att stå för sina handlingar.
Citera
2025-08-20, 21:50
Avslutad
Det är sjukt att fröken Skäggvikt bad Rask om sin frus skrevande bikinibilder

På det sättet blir fröken Skäggvikt också åtalad

Skäggviktarna gillar ludna hålor.
Citera
2025-08-20, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Oavsett om det filmas eller ej så är ljudfilerna offentliga handlingar, ingen bryr sig om Bajsbaronen, han är en urtvättad och stinkande wettextrasa man bara slänger bort.

Chrippa däremot, där finns det ett stort mediaintresse. Sanningen och Baronens offerkofta bölande kommer att komma fram oavsett

PC lär garanterat lägga upp på youtube annars kommer jag personligen hämta ut ljudfilerna.

Att han kommer skylla ifrån sig är skrivet i sten, Baronen är en vek människa som inte är man nog att stå för sina handlingar.

Feg som han är kommer han säkert köra "Jag blev förblindad av pengar och visningar". Den körde han väl i förra rättegången?

Tur att rätten bara uppfattar den bortförklaringen som ett erkännande av brottsligheten
Senast redigerad av Ralfhead 2025-08-20 kl. 22:03.
Citera
2025-08-20, 22:10
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Feg som han är kommer han säkert köra "Jag blev förblindad av pengar och visningar". Den körde han väl i förra rättegången?

Tur att rätten bara uppfattar den bortförklaringen som ett erkännande av brottsligheten

Det kommer bli intressant. Låg trovärdighet på att han kör ytterligare en runda shadow work och nu är en ny rask.

Jag tror han kommer haverera kring hur sjukt det är att han blir fälld efter allt chrippa linnea Axel och medvikts utsatt honom för.

Vet dock ej vilken plattform då han inte kommer kunna ha kvar sin förtalsmaskin till kanal särskilt länge efter att x antal brott utförts på plattformen.

Gissar stt det blir en Rasmusson move och att stacksrs T. Får regga en ny kanal åt serieförbrytaren från Trosa.

Det bästa med allt detta är att han redan nu är körd men inte fattar det.
Senast redigerad av Hillsongsekt 2025-08-20 kl. 22:13.
Citera
2025-08-20, 22:13
Medlem
Krakatoas avatar
Senaste haveriet finns att beskåda här. La även upp två videos från dec -24 som är borttagna/dolda:

https://www.bitchute.com/channel/pSSXPp1nHpy1
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in