Citat:
Men kjære venn, veldig mye av det som har kommet fram har jo blitt bekreftet i media i ettertid.
F.eks. var det jeg som skreiv her i tråden at jakka var av merket Missing Link og modell Yukon.
Hvor tror du jeg har dette i fra? Tror du det er jeg blant 5 millioner mennesker som fant jakka i en eller annen katalog, og så meldte jeg fra til politiet? Eller har jeg kontakter? Husker du ble sint og lagde oppstyr her og mente at jeg måtte ha hatt VG som abonnement siden jeg kunne komme med denne informasjonen et til to døgn før det kom ut på VG sin nettside.
Og så skreiv jeg at ektepakten som ble funnet på kjøkkenet var datert 2012, noe som etter en stund ble bekreftet i media. Hvor tror du jeg har denne opplysningen i fra? Holden sa at ektepakten var 10 år gammel, så hvordan kan jeg overgå han og si at den var fra 2012? Ville det ikke blitt dumt for meg hvis det plutselig kom i media at den var fra 2010, og ikke 2012?
Og så sa jeg at eldste datter var hjemme med sykt barn den dagen.
Den gang sa du at jeg måtte ha fått opplysninger fra troverdige kilder.
Jeg har sagt at de patronene som ble funnet passer til en Remington, hvordan kan jeg vite dette?
Blir det ikke dumt hvis det plutselig dukker opp i media at det var en Colt 44 magnum og ikke en Remington?
Jeg vet mye, men det er ikke alt jeg kan gå ut med. Bl.a. visste jeg at TH skulle arresteres, i mange dager før han ble arrestert.
Jeg tror egentlig ikke at du ikke tror på opplysningene, men at du er rasende for at det kommer ut offentlig i dette forumet slik det gjør spesielt det med nattbordskuffen. Det dukker opp på Google, det slettes aldri, og brukeren kan ikke trues til taushet, slik Sverre og TH skulle ønsket. Det er litt poenget med dette forumet. Hadde det vært offentlig med navn som på Facebook, så hadde jeg nok hatt folk på døren min for lenge siden.
F.eks. var det jeg som skreiv her i tråden at jakka var av merket Missing Link og modell Yukon.
Hvor tror du jeg har dette i fra? Tror du det er jeg blant 5 millioner mennesker som fant jakka i en eller annen katalog, og så meldte jeg fra til politiet? Eller har jeg kontakter? Husker du ble sint og lagde oppstyr her og mente at jeg måtte ha hatt VG som abonnement siden jeg kunne komme med denne informasjonen et til to døgn før det kom ut på VG sin nettside.
Og så skreiv jeg at ektepakten som ble funnet på kjøkkenet var datert 2012, noe som etter en stund ble bekreftet i media. Hvor tror du jeg har denne opplysningen i fra? Holden sa at ektepakten var 10 år gammel, så hvordan kan jeg overgå han og si at den var fra 2012? Ville det ikke blitt dumt for meg hvis det plutselig kom i media at den var fra 2010, og ikke 2012?
Den gang sa du at jeg måtte ha fått opplysninger fra troverdige kilder.
Jeg har sagt at de patronene som ble funnet passer til en Remington, hvordan kan jeg vite dette?
Blir det ikke dumt hvis det plutselig dukker opp i media at det var en Colt 44 magnum og ikke en Remington?
Jeg vet mye, men det er ikke alt jeg kan gå ut med. Bl.a. visste jeg at TH skulle arresteres, i mange dager før han ble arrestert.
Jeg tror egentlig ikke at du ikke tror på opplysningene, men at du er rasende for at det kommer ut offentlig i dette forumet slik det gjør spesielt det med nattbordskuffen. Det dukker opp på Google, det slettes aldri, og brukeren kan ikke trues til taushet, slik Sverre og TH skulle ønsket. Det er litt poenget med dette forumet. Hadde det vært offentlig med navn som på Facebook, så hadde jeg nok hatt folk på døren min for lenge siden.
Citat:
Det er selvfølgelig ikke opplysninger om Hettemannens jakke jeg refererer til. Vi var mange som så videoene av Hettemannen og forsøkte å finne ut hvilken jakke han var kledd i.
Men kjære venn, veldig mye av det som har kommet fram har jo blitt bekreftet i media i ettertid.
Hvor tror du jeg har dette i fra? Tror du det er jeg blant 5 millioner mennesker som fant jakka i en eller annen katalog, og så meldte jeg fra til politiet? Eller har jeg kontakter?
Hvor tror du jeg har dette i fra? Tror du det er jeg blant 5 millioner mennesker som fant jakka i en eller annen katalog, og så meldte jeg fra til politiet? Eller har jeg kontakter?
Citat:
Det er mye rart du tror at jeg blir sint for, men det stemmer altså ikke. Derimot kan jeg huske jeg lo av selvskrytet ditt, da det viste seg at ditt forslag var korrekt, og kommenterte at jeg syntes du var latterlig.
Husker du ble sint og lagde oppstyr her og mente at jeg måtte ha hatt VG som abonnement siden jeg kunne komme med denne informasjonen et til to døgn før det kom ut på VG sin nettside.
Citat:
Disse opplysningene har lenge vært kjent. Det var ikke du som skrev dette først.
Citat:
Det er ikke opplyst at eldste datteren var hjemme med et sykt barn. Så det er fremdeles en ubekreftet opplysning.
Jeg har selvfølgelug aldri skrevet at du må ha fått opplysninger fra troverdige kilder. Jeg har jo avslørt at du er en løgner. Du vrenger og vrir på alt, slik at det får en annen betydning. Villeding kalles det.
Lørenskog-saken er proppfull av villedinger, så vi kan vel trygt si at det er en del av GMs modus. Det er så intenst at det mest sannsynlig er knyttet til en diagnose, og det er muligens en fordel som politiet kan dra nytte av. Jeg synes det til tider går litt inflasjon (manisk) i løgnaktigheten og villedingen til tider. Jeg er ikke sikker, men til tider virker det som GM bare MÅ bryte en eller annen lov, om det dreier seg om gramatiske lover og regler, som f.eks. om doble konsonanter, eller alvorlig kriminalitet, spiller visst ingen rolle, virker det som. Det kan virke som at lover og regler er GMs hovedproblem, at GM ikke klarer å tilpasse seg samfunnet.
Citat:
Alle kan gjette. Norsk Tipping har trekninger hver uke. Noen ganger blir det rett, andre ganger blir det feil.
Du har dummet deg ut mange ganger, så det er ikke et argument. Løgner kan spres via sannheter - a la renvaskede penger - blande sammen svarte og hvite penger - så ser ingen forskjell lenger.
Citat:
Du tar feil. Det handler om at jeg ikke kan tro på opplysningene, altså at opplysningene kan være direkte løgner, og at du er en anonym skribent og kan dermed ikke undersøkes, hverken av politiet eller andre. Og derfor er slik aktivitet i sosiale medier en trussel mot demokratiet og rettssikkerheten vår. Og selvfølgelig skal vi ikke trakassere kidnappingsofferets familie, når vi vet at familien er grundig undersøkt og sjekket ut av saken. Det råder ingen tvil om det siste.
Jeg tror egentlig ikke at du ikke tror på opplysningene, men at du er rasende for at det kommer ut offentlig i dette forumet slik det gjør spesielt det med nattbordskuffen. Det dukker opp på Google, det slettes aldri, og brukeren kan ikke trues til taushet, slik Sverre og TH skulle ønsket.
Jeg kan heller ikke uten videre, tro på alle opplysninger som blir offentliggjort om saken (eller om andre saker) i media, fordi jeg vet at media ikke har fasit, så lenge etterforskningen fremdeles pågår og undersøkelsene ikke er ferdig.
Citat:
Nei, det finnes ikke noe positivt å si om at noen bruker anonymiteten sin til å trakassere familiene til all verdens offer for alvorlig kriminalitet. Det er ekstremt svakt.
Det er litt poenget med dette forumet. Hadde det vært offentlig med navn som på Facebook, så hadde jeg nok hatt folk på døren min for lenge siden.