2025-08-09, 18:53
Medlem
EnkeliSotilass avatar
Personlig erfarenhet:
Metoden att man lägger sig ner i en bänk madrass på rygg då lägger healer sina händer först på huvudet efter ett tag i halsen därefter bröstkorgen magen benen knät till sist fötterna. Tar ungefär 30min till lugn bakgrund musik.

Kändes väldigt renande för mig som pånyttfödd och allt det dåliga tunga bördan som försvann likväl ångest och depression. Efter det här började tro på energin och healing kraften.

Saxat från wikipedia:
Alternativmedicinsk verksamhet, där man genom enbart andliga metoder försöker behandla sjukdomar. Healing utförs ofta genom att healern håller händerna på eller nära den som ska behandlas, men den utförs också på distans.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Healing

Vilka varit med om healing behandling?
Hur var upplevelsen och vad kände du?
Kom det andlig budskap till dig?
Någon provat distans healing?
Citera
2025-08-09, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnkeliSotilas
Nu tror jag inte på healing så jag ska inte förpesta din tråd med mina tankar om healing. Men det här gjorde mig nyfiken - hur fungerar detta?
Citera
2025-08-09, 19:49
Medlem
EnkeliSotilass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Nu tror jag inte på healing så jag ska inte förpesta din tråd med mina tankar om healing. Men det här gjorde mig nyfiken - hur fungerar detta?
Ska försöka förklara hur det fungerar. Mitt andliga team öppnar upp för connection mellan dig och mig. Skickar andlig energi överföring på distans till dig. Detta energin känner du inombords som healing kraft som renar dig. Detta kan låta tokigt men det händer på riktigt. Prova nån gång för att kolla om jag hade rätt eller inte.
Citera
2025-08-09, 19:53
Medlem
Visa att det fungerar i ett kontrollerar test och inkassera 100 k.

https://humanisterna.se/kristallkulan/

Upp till bevis nu.
Citera
2025-08-10, 21:21
Medlem
a-mortals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnkeliSotilas
Personlig erfarenhet:
Metoden att man lägger sig ner i en bänk madrass på rygg då lägger healer sina händer först på huvudet efter ett tag i halsen därefter bröstkorgen magen benen knät till sist fötterna. Tar ungefär 30min till lugn bakgrund musik.

Kändes väldigt renande för mig som pånyttfödd och allt det dåliga tunga bördan som försvann likväl ångest och depression. Efter det här började tro på energin och healing kraften.

Saxat från wikipedia:
Alternativmedicinsk verksamhet, där man genom enbart andliga metoder försöker behandla sjukdomar. Healing utförs ofta genom att healern håller händerna på eller nära den som ska behandlas, men den utförs också på distans.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Healing

Vilka varit med om healing behandling?
Hur var upplevelsen och vad kände du?
Kom det andlig budskap till dig?
Min mamma har hållit på med "Healingkoden" i drygt 10 år, vet ej riktigt hur det fungerar men det har verkat fungera för henne. Hon har även gjort distanshealing med varierat resultat om jag minns rätt. Några andliga budskap har jag inte hört något om. Sedan pratar hon om guider. Det är etik och moral inblandat, "man får inte tona in på någons guide utan lov". Hon och min syster har bråkat lite på grund av att min syster inte följer branschetiska regler. Jag tycker det är fel i deras huvuden, men eftersom de mår bättre av det så är det inget som behöver ändras. Min pappa har även provat, men han har varken fortsatt eller sagt något om resultatet eller påstått att han har några hälsoproblem.
Citera
2025-08-11, 11:40
Medlem
EnkeliSotilass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a-mortal
Min mamma har hållit på med "Healingkoden" i drygt 10 år, vet ej riktigt hur det fungerar men det har verkat fungera för henne. Hon har även gjort distanshealing med varierat resultat om jag minns rätt. Några andliga budskap har jag inte hört något om. Sedan pratar hon om guider. Det är etik och moral inblandat, "man får inte tona in på någons guide utan lov". Hon och min syster har bråkat lite på grund av att min syster inte följer branschetiska regler. Jag tycker det är fel i deras huvuden, men eftersom de mår bättre av det så är det inget som behöver ändras. Min pappa har även provat, men han har varken fortsatt eller sagt något om resultatet eller påstått att han har några hälsoproblem.
Lång erfarenhet och känner många människor väl och olika sjukdomar som man inte heller brukar talar om för personen. Det är läknings process individuellt. En del får andliga budskap andra inte. Det är sant att man inte får tona in andras människors guider man kan få argsinta blickar tillbaka men det är lugnt oftast beror vem och hurdan guiden är. Att prova healing är en upplevelse i sig självt kan bli intressanta lärdomar om sig självt. Vad man känner och får till sig.
Citera
2025-08-19, 14:54
Medlem
Har testat men märkte inget särskilt som med allt annat man testat genom åren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in