2025-08-15, 13:13
  #10273
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Men om han inte har någon bil eller tillgång till någon bil så kan han omöjligt ha suttit och tutat utanför hennes bostad i 40 minuter. Finns det några oberoende vittnen som sett denna händelse?

Du skriver ju själv dessutom strax nedanför att du "misstänker" att han tagit random filmer/bilder från andra konton.

Kan inte du länka till hans instagramvideos där han kör bil enligt dig?



Tror du också att hon gör detta?

https://nyheter24.se/bloggbevakning/2024/10/04/hur-manga-influencers-har-kopta-eller-spokfoljare/



Varför misstänker du detta? Exakt vad gör dig misstänksam?
Man behöver inte vara professor i sociala medier för att begripa en sådan sak efter en snabb överblick över hans konto. Allting är inklistrat och stulet från andra konton han har hittat, kommentarerna till varje bild är helt utan kontext och kollar man hans följare är det botar utan visningsbild och/eller indier.

Kan du verkligen inte se detta själv?
Citera
2025-08-15, 13:18
  #10274
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Men om han inte har någon bil eller tillgång till någon bil så kan han omöjligt ha suttit och tutat utanför hennes bostad i 40 minuter. Finns det några oberoende vittnen som sett denna händelse?

Om du åker och ställer dig och tutar i över 40 minuter utanför en lägenhet på Östermalm - tror du att det hade funnits vittnen till det då…?

Han ljuger ju för fan konstant. Läs fup.
Citera
2025-08-15, 13:21
  #10275
Avstängd
Sagodjurs avatar
Frågesport:

Vem skrek "jävla hora!"

a) Biancas pappa Emilio till Biancas mamma Pernilla
b) Stalkern till Bianca, Pernillas dotter.
c) Båda!

Vem var åtalad för olaga hot?

a) Biancas pappa Emilio
b) Biancas Stalker
c) Båda!

Vem har misshandlat kvinnor?

a) Biancas pappa Emilio
b) Biancas Stalker
c) Båda!

Vem har stämt ingrosso?

a) Emilio har stämt sin egen bror Vito
b) Vito har stämt sin egen bror Emilio
c) Stalkern har stämt Bianca

Vem har dömts för sexköp?

a) Biancas Stalker
b) Biancas farbror, Niklas Wahlgren
c) Benjamin Ingrosso
Citera
2025-08-15, 13:24
  #10276
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
Frågesport:

Vem skrek "jävla hora!"

a) Biancas pappa Emilio till Biancas mamma Pernilla
b) Stalkern till Bianca, Pernillas dotter.
c) Båda!

Vem var åtalad för olaga hot?

a) Biancas pappa Emilio
b) Biancas Stalker
c) Båda!

Vem har misshandlat kvinnor?

a) Biancas pappa Emilio
b) Biancas Stalker
c) Båda!

Vem har stämt ingrosso?

a) Emilio har stämt sin egen bror Vito
b) Vito har stämt sin egen bror Emilio
c) Stalkern har stämt Bianca

Vem har dömts för sexköp?

a) Biancas Stalker
b) Biancas farbror, Niklas Wahlgren
c) Benjamin Ingrosso
Haha fantastiskt roligt!

Visst har man funderat på varför Bianca och hennes syskon hyllar Emilio så otroligt mycket, han är världens bästa pappa osv…….
Undrar om Bianca förträngt vilket svin han var?
Hörde inspelning från Pernillas mobilsvar där Emilio skrek att hon var en hora osv, fy fan så jobbigt att veta att man är del av den genpoolen!
__________________
Senast redigerad av Jonsson99 2025-08-15 kl. 13:28.
Citera
2025-08-15, 13:28
  #10277
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Om du åker och ställer dig och tutar i över 40 minuter utanför en lägenhet på Östermalm - tror du att det hade funnits vittnen till det då…?

Han ljuger ju för fan konstant. Läs fup.

Han ljuger säkerligen om mycket men vi ska samtidigt ifrågasätta påståenden som det saknas bevis för.

Om han inte har någon bil eller tillgång till bil så kan han alltså inte ha suttit utanför hennes lägenhet och tutat i 40 minuter.

Inte heller har han kunnat ses på övervakningsfilmer från Stureplan och Grand Hotel på vissa specifika datum.
Citera
2025-08-15, 13:29
  #10278
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Han ljuger säkerligen om mycket men vi ska samtidigt ifrågasätta påståenden som det saknas bevis för.

Om han inte har någon bil eller tillgång till bil så kan han alltså inte ha suttit utanför hennes lägenhet och tutat i 40 minuter.

Inte heller har han kunnat ses på övervakningsfilmer från Stureplan och Grand Hotel på vissa specifika datum.
Hyrbil?
Citera
2025-08-15, 13:33
  #10279
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RinkebyParadiso
Man behöver inte vara professor i sociala medier för att begripa en sådan sak efter en snabb överblick över hans konto. Allting är inklistrat och stulet från andra konton han har hittat, kommentarerna till varje bild är helt utan kontext och kollar man hans följare är det botar utan visningsbild och/eller indier.

Kan du verkligen inte se detta själv?

Självklart har jag sett att kontot du pratar om är fejk.

Samtidigt har väl han haft fler konton?
Citera
2025-08-15, 13:35
  #10280
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Hyrbil?

Då borde det finns korttransaktioner som bevisar detta.
Citera
2025-08-15, 13:36
  #10281
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Han ljuger säkerligen om mycket men vi ska samtidigt ifrågasätta påståenden som det saknas bevis för.

Om han inte har någon bil eller tillgång till bil så kan han alltså inte ha suttit utanför hennes lägenhet och tutat i 40 minuter.

Inte heller har han kunnat ses på övervakningsfilmer från Stureplan och Grand Hotel på vissa specifika datum.
Vad ”vi ska göra” (?!) eller inte har du inte en jävla aning om.

Han säger ju själv att han suttit på Grand då.


Vid ett annat tillfälle ska vittnen ha sett hur mannen befann sig på Grand hotells spa tidigare under året samtidigt som Ingrosso var där. Mannen stannade kvar där i flera timmar samtidigt som det ska ha varit uppenbart att han inte var klädd för spa.
__________________
Senast redigerad av Xedome 2025-08-15 kl. 13:47.
Citera
2025-08-15, 13:38
  #10282
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Då borde det finns korttransaktioner som bevisar detta.
Fan vad du krånglar till det! Läs fupen, allt står ju.
Citera
2025-08-15, 13:50
  #10283
Medlem
Meningslös rättegång om man bortser från signalvärdet. De yrkar på 4 månader i fängelse. Det är ingenting man sitter av på anstalt. Det omvandlas till samhällstjänst och böter. Sen är det så fiffigt att man får räkna av häktestiden i straffet, vilket gör att han kommer komma ut på gatan samma dag som straffet meddelas, då han suttit häktad sedan i maj. Så det är fritt fram för honom att köra igång igen och det finns inget någon kan göra åt det. Möjligtvis döms han även till någon form av besöksförbud men det lär ju en sån där stolle skita fullständigt i
Citera
2025-08-15, 13:54
  #10284
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Självklart har jag sett att kontot du pratar om är fejk.

Samtidigt har väl han haft fler konton?

Det går inte helt att bevisa att han haft flera konton som kan knytas till honom . Detta har hans advokat påpekat . Åklagaren säger att det "sannolikt" är hans konton. Sannolikt betyder att det inte är helt säkert att det är hans konton.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in