Citat:
Ursprungligen postat av
Sagodjur
Frågesport:
Vem skrek "jävla hora!"
a) Biancas pappa Emilio till Biancas mamma Pernilla
b) Stalkern till Bianca, Pernillas dotter.
c) Båda!
Vem var åtalad för olaga hot?
a) Biancas pappa Emilio
b) Biancas Stalker
c) Båda!
Vem har misshandlat kvinnor?
a) Biancas pappa Emilio
b) Biancas Stalker
c) Båda!
Vem har stämt ingrosso?
a) Emilio har stämt sin egen bror Vito
b) Vito har stämt sin egen bror Emilio
c) Stalkern har stämt Bianca
Vem har dömts för sexköp?
a) Biancas Stalker
b) Biancas farbror, Niklas Wahlgren
c) Benjamin Ingrosso
Haha fantastiskt roligt!
Visst har man funderat på varför Bianca och hennes syskon hyllar Emilio så otroligt mycket, han är världens bästa pappa osv…….
Undrar om Bianca förträngt vilket svin han var?
Hörde inspelning från Pernillas mobilsvar där Emilio skrek att hon var en hora osv, fy fan så jobbigt att veta att man är del av den genpoolen!