2025-08-13, 15:50
Medlem
Svenskar får högre straff än invandrare och det är bara ett stalkerbrott... Absolut ingen fängelse om det var en invandrare som stalkat.
Citera
2025-08-13, 15:53
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Han är riktigt kuslig hur han vänder på det. Har inte rättspsykiatrisk utredning gjort? Han måste vara personlighetsstörd, kanske psykopat.

Det har gjorts en P7:a, dvs en liten sinnesundersökning, vilken resulterade i att det konstaterades att mannen inte lider av någon psykisk sjukdom.

Så det har alltså inte gjorts en stor sinnesundersökning, vilken troligtvis skulle ha gett ett helt annat resultat. Det är ju uppenbart att människan inte har alla hästar i stallet.
Citera
Medlem
4 månader om han ens blir dömd det vet vi inte och det blir max 3 ute efter 2 och han har redan setat häktad längre än så. Han lär va ute om 2 veckor igen idioten
Citera
Bannlyst
Går alltid rätten på åklagarens linje lr händer det att dom dömmer ut högre straff?
Citera
Medlem
Han är en stalker. Är det bevisat ska han dömas för det. Samtidigt finns inga bevis för att han gjort något hotfullt? Han har någon psykisk åkomma och tror att de är ihop. Folk reagerar på 4 mån, men det viktiga är väl att han fälls och får avtjäna något? Att skriva meddelanden, och följa efter någon men ej vara hotfullt. Ja, det måste vara psykiskt påfrestande. Väldigt svårt att bedöma hur hårt dock?

Sedan alla som skriver diverse hemskheter om Bianca. Jag har inget övers för henne då den kultur som hon förmedlar till unga tjejer är fruktansvärd. Hon är i min värld inte mycket bättre än Andrew Tate på det sättet kan jag tycka (dvs innan han blev misstänkt för brott). Det hon håller på med är moraliskt förkastligt, men har ingenting med denna rättegång att göra. Att hon är känd har ganska lite med sin familj att göra. Hon har byggt upp ett imperium på egen hand. Precis som t.ex. Tate. I dagens samhälle är det tydligen OK att driva en agenda med en idé om feminint/maskulint och ett ”jag, jag, jag..” fokus som accepteras av de flesta.

PK media har ingenting med detta att göra, vilket folk här påstår. Tvärtom är de väl om någon de som vid enstaka tillfällen kritiserat den här sjuka kulturen.
Citera
2025-08-13, 15:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mrsharpangel2
4 månader om han ens blir dömd det vet vi inte och det blir max 3 ute efter 2 och han har redan setat häktad längre än så. Han lär va ute om 2 veckor igen idioten
Nej domen måste komma först o den kan överklagas.
Citera
2025-08-13, 15:57
Medlem
BrunkeMundts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Han är riktigt kuslig hur han vänder på det. Har inte rättspsykiatrisk utredning gjort? Han måste vara personlighetsstörd, kanske psykopat.

Inte kanske - Han ÄR psykopat
Citera
2025-08-13, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av [Strange Days]
Det har gjorts en P7:a, dvs en liten sinnesundersökning, vilken resulterade i att det konstaterades att mannen inte lider av någon psykisk sjukdom.

Så det har alltså inte gjorts en stor sinnesundersökning, vilken troligtvis skulle ha gett ett helt annat resultat. Det är ju uppenbart att människan inte har alla hästar i stallet.
Tror dom flest utan någon som helst utbildning i ämnet rätt lätt kommer fram till att han är psykiskt sjuk i huvudet både på en lite och stor
Citera
2025-08-13, 15:58
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krosh
Han är en stalker. Är det bevisat ska han dömas för det. Samtidigt finns inga bevis för att han gjort något hotfullt? Han har någon psykisk åkomma och tror att de är ihop. Folk reagerar på 4 mån, men det viktiga är väl att han fälls och får avtjäna något? Att skriva meddelanden, och följa efter någon men ej vara hotfullt. Ja, det måste vara psykiskt påfrestande. Väldigt svårt att bedöma hur hårt dock?

Sedan alla som skriver diverse hemskheter om Bianca. Jag har inget övers för henne då den kultur som hon förmedlar till unga tjejer är fruktansvärd. Hon är i min värld inte mycket bättre än Andrew Tate på det sättet kan jag tycka (dvs innan han blev misstänkt för brott). Det hon håller på med är moraliskt förkastligt, men har ingenting med denna rättegång att göra. Att hon är känd har ganska lite med sin familj att göra. Hon har byggt upp ett imperium på egen hand. Precis som t.ex. Tate. I dagens samhälle är det tydligen OK att driva en agenda med en idé om feminint/maskulint och ett ”jag, jag, jag..” fokus som accepteras av de flesta.

PK media har ingenting med detta att göra, vilket folk här påstår. Tvärtom är de väl om någon de som vid enstaka tillfällen kritiserat den här sjuka kulturen.

Han har ju hotat henne, både i sina videor samt när han fysiskt lade armen på axeln på henne och sa "Jag ska inte döda dig, men nu är jag är". Att han ens nämnde något om att döda är ju onekligen ett förtäckt hot. I videor så har han sparkat mot väggar och kastat stolar, och sagt att han ska göra hennes liv till en mardröm - vilket är ett direkt hot.
Citera
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Fabian ansöker om kontaktförbud mot bianca, den här killen är komiker

Beteendet hör till hos personer med "psykopatisk personlighet". Givetvis söker han kontaktförbud. Det är han som är offret här. I hans värld. Jag är förvånad att han ännu ej krävt skadestånd av Bianca för att hon vägrat hans sällskap.
(Hans trasiga tankesätt när han påstod att han efter 5 middagsdejter var den som avslutade relationen, då han insåg att Bianca inte "svarade upp till hans önskan"? )

Han är farlig. Frågan är när han går vidare med att få Bianca att förstå att hon är hans? Bianca får nog börja att träna självförsvar i det dolda.
Vad göra mot en man som lever med egna regler?

Tråkigt att samhället tar lätt på sådana här saker.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nej domen måste komma först o den kan överklagas.
Vem fan ska överklaga den menar su åklagaren? Idioten lär ju inte göra det om han får 3 månader då är han fan dummare än tåget
Citera
2025-08-13, 16:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mrsharpangel2
Vem fan ska överklaga den menar su åklagaren? Idioten lär ju inte göra det om han får 3 månader då är han fan dummare än tåget
Du vet kanske om heder, han kanske är jättenoga med att han har rätt osv. Iranier är stenhårda, idioten som stalka Frida karlsson, han överklagade samt åklagaren överklagade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in