2025-08-10, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
654 fru har "temperament"....
Undrar om temperamentet lugnas av att höra han uttrycka sig så måntro?

Uschiamig....fruar och flickvänner med "temperament" skall man vara försiktig med.

Snacka om att gräva sina hålor djupare än de behöver vara. Iofs....Har frugan "temperament" så är nog barnaknull tillräckligt för att göra slut på äktenskapet iallafall. Men det är ändå några rejäla spadtag extra att säga så då han ändå borde förstå att det inte kommer hjälpa honom undgå publicering. Återigen undrar man varför de ens pratar med Dumpen....inget gott kan komma ur det. Men men....i det läget tar man kanske de chanser man får ändå....

Tror ni hon sparkar sönder pungen på honom just nu i detta nu?
Han är säkert inrullad i en matta eller styckad i en frys
Citera
2025-08-10, 21:57
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Verkar vara en hel del thailändare som kommenterar på hans Facebook och han verkar även ha thailändska barn.

Pedofilmekka?

Citera
2025-08-10, 22:07
Medlem
sfrges avatar
Märkligt hur dom ständigt försöker deala med Sara för att slippa bli publicerad.
Vid det här laget så borde väl alla veta om att ingen kommer undan en publicering.
Citera
2025-08-10, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Verkar vara en hel del thailändare som kommenterar på hans Facebook och han verkar även ha thailändska barn.

Pedofilmekka?

Han har ju en thaifru
Citera
2025-08-10, 22:14
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
654 fru har "temperament"....
Undrar om temperamentet lugnas av att höra han uttrycka sig så måntro?

Uschiamig....fruar och flickvänner med "temperament" skall man vara försiktig med.

Snacka om att gräva sina hålor djupare än de behöver vara. Iofs....Har frugan "temperament" så är nog barnaknull tillräckligt för att göra slut på äktenskapet iallafall. Men det är ändå några rejäla spadtag extra att säga så då han ändå borde förstå att det inte kommer hjälpa honom undgå publicering. Återigen undrar man varför de ens pratar med Dumpen....inget gott kan komma ur det. Men men....i det läget tar man kanske de chanser man får ändå....

Tror ni hon sparkar sönder pungen på honom just nu i detta nu?

Hahaha hoppas det
Hade hellre sett att jag fick tömma pungen i henne
Söt och het sydamerikanska 😊

Vilken idioti som på nolltid kastat bort allt
Citera
2025-08-10, 22:15
Medlem
exoticspices avatar
158 vänner nu på Facebook.
Senast redigerad av exoticspice 2025-08-10 kl. 22:18.
Citera
2025-08-10, 22:17
Medlem
Sqrbankens avatar
Knappast första gången #654 varit otrogen? Läser in nått väldigt rutinerat i hans pang på och snabba ryck fram till en förstadejt. När det kommer till hans pedofila erfarenheter så tror jag tyvärr äcklet talar sanning Tror vissa gäddor ljuger om sina erfarenheter för att inte framstå som ett blåbär inför vad de tror är ett rutinerat superpeddo (dumpens "mammor") och sumpa sin, för dem, unika chans.
Senast redigerad av Sqrbanken 2025-08-10 kl. 22:19.
Citera
2025-08-10, 22:24
Medlem
#654 alltid samma visa. "Det är baaara fantasier och jag skulle aldrig göra nånting".
Loggarna beskriver något helt annat, det ska pillas, slickas på barnet och givetvis har peddot förgripigt sig på andra. Sedan dyker pedofilen upp på plats.

Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Knappast första gången #654 varit otrogen? Läser in nått väldigt rutinerat i hans pang på och snabba ryck fram till en förstadejt. När det kommer till hans pedofila erfarenheter så tror jag tyvärr äcklet talar sanning Tror vissa gäddor ljuger om sina erfarenheter för att inte framstå som ett blåbär inför vad de tror är ett rutinerat superpeddo (dumpens "mammor") och sumpa sin, för dem, unika chans.

Alla pedofiler som dumpen har fångat skryter ju om barn som dom har förgripigt sig på, antingen så är det ex-fruns dotter eller så är det barn utomlands.
Jag har svårt att se att alla hittar på.
Senast redigerad av DaddyCool64 2025-08-10 kl. 22:29.
Citera
2025-08-10, 22:26
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Märkligt hur dom ständigt försöker deala med Sara för att slippa bli publicerad.
Vid det här laget så borde väl alla veta om att ingen kommer undan en publicering.

Det är nog självbevarelsedrift, man gör vad som helst för att slippa bli publicerad. Hade Sara sagt att du slipper bli publicerad om du äter surströmming varje dag resten av ditt liv skulle nog dom flesta ta det.
Citera
2025-08-10, 22:28
Medlem
Hur hitta id på den senaste gäddan #654? Vill inte ladda ner telegram. Vanligtvis brukar jag kolla kommuntoppen på mrkoll men jag antar att det blir svårare när det gäller Stockholm.
Citera
2025-08-10, 22:30
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
#654 alltid samma visa. "Det är baaara fantasier och jag skulle aldrig göra nånting".
Loggarna beskriver något helt annat, det ska pillas och slickas på barnet. Sedan dyker pedofilen upp på plats.

Alla pedofiler som dumpen har fångat skryter ju om barn som dom har förgripigt sig på, antingen så är det ex-fruns dotter eller så är det barn utomlands.
Det är ju ingen som går på deras skitsnack.

Det verkar vara en helt ny form av Dumpen som börjat vakna till liv. Nu är det verkligen unga barn som ska bjudas ut. Innan var det fjortonåringar och dylikt. Nu är det mammor som ska höra ut sina småbarn.

Inget av det är okej. Men kan inte vara kul att komma tillbaka till jobbet imorgon efter fyra veckors semester och man har chattat med en mamma om att få en separat avsugning av dela en femåring och en åttaåring.
Citera
2025-08-10, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Loggarna beskriver något helt annat, det ska pillas, slickas på barnet och givetvis har peddot förgripigt sig på andra. Sedan dyker pedofilen upp på plats.

Han skickar semesterbild på sig själv som togs två dagar tidigare från Mallorca. Två dagar senare chattar han med en pedofilmamma. Man kan sannerligen fundera på vad det är som triggat honom, eventuellt i Mallorca, till att söka upp sin åtrå för att stilla sitt begär
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in