2025-08-09, 16:55
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Nu badar hon isbad. Jag ser ingen is, bara tomma plastflaskor.
https://postimg.cc/RWR94ZK8

Då vet "vi" (jag) att hennes "dödliga" hjärtfel är botat/aldrig funnits mer än som klick-bete för styrkekramar!

Läkare avråder "nämligen" från just isbad vid hjärtfel. Däremot kan ej vanan att ljuga medicineras.
Citera
2025-08-09, 16:58
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZecilieChalou
Den käre maken, Jobas, har inte hälsat på i Spanien heller.

Han är väl på grönbete med lite mer trevliga kvinnor? Så här länge har han väl aldrig fått vara sig själv?
Citera
2025-08-09, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Då vet "vi" (jag) att hennes "dödliga" hjärtfel är botat/aldrig funnits mer än som klick-bete för styrkekramar!

Läkare avråder "nämligen" från just isbad vid hjärtfel. Däremot kan ej vanan att ljuga medicineras.

Ja just det ja!!! Hjärtfelet. Jag har tappat räkningen på alla hennes sjukdomar. Det är så mycket som händer runt den damen. Inte ens hon själv verkar komma ihåg hennes sjukdomar. Att hon inte är frisk förstår jag men jag tror att det är något psykiskt. Men att så många har köpt det hon säger är för mig en gåta. Tror iofs att sanningen om My Martens snart kommer fram. Att Linda T köpt storyn är förvånande. Hon har ju varit väldigt tydlig vad hon tyckt om My. Tror tyvärr att dokumentären skrämt vissa. Men snart kommer det att visa sig vad som är sant. Att My har överdrivit och dragit på offerkoftan och faktiskt ljugit. Alltid ett offer. Men fortfarande bedräglig.
Citera
2025-08-09, 19:54
Medlem
Kan Dr Alban vara en gemensam nämnare?
Samtliga behöver Dr Alban ( i nån mån) bäst att hålla sams? (genuint eller ej är oväsentligt)
Konspirerar och tankar angående detta med kvinnan i Jonas band?
Har inte en susning men funderingar väcker det.
Dr Alban sponsrar My Martens? Alltid?
Citera
2025-08-09, 20:35
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bringout
Kan Dr Alban vara en gemensam nämnare?
Samtliga behöver Dr Alban ( i nån mån) bäst att hålla sams? (genuint eller ej är oväsentligt)
Konspirerar och tankar angående detta med kvinnan i Jonas band?
Har inte en susning men funderingar väcker det.
Dr Alban sponsrar My Martens? Alltid?

Alban har länge verkat i det tysta, men han är en riktigt, ful, fisk. Anna Book hamnade ju i onåd hos honom, då hon "råkade" lätta lite på locket till Albans honungsburk.

Alban är som Fantomen...folk fattar inte, och gott så...
https://www.hant.se/noje/dr-albans-dolda-miljoner-ekonomiskt-oberoende/10780318

Personligen hade jag INTE involverat mig med Alban. De som smörar för honom, tror sig tjäna på det. Som My, nu, t ex.
Citera
2025-08-09, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Alban har länge verkat i det tysta, men han är en riktigt, ful, fisk. Anna Book hamnade ju i onåd hos honom, då hon "råkade" lätta lite på locket till Albans honungsburk.

Alban är som Fantomen...folk fattar inte, och gott så...
https://www.hant.se/noje/dr-albans-dolda-miljoner-ekonomiskt-oberoende/10780318

Personligen hade jag INTE involverat mig med Alban. De som smörar för honom, tror sig tjäna på det. Som My, nu, t ex.

Tack du klargör
Intressant är det…
Citera
2025-08-10, 10:26
Medlem
TPLs avatar
" 🧊 ISBAD – ett kallt nöje med heta hälsoeffekter 💪🏻❄️ Det är kallt. Det är chockande. Och det är magiskt för kroppen. Isbad är inte bara en trend – det är ett kraftfullt verktyg för återhämtning! Efter hård träning hjälper det till att: ✨ Minska muskelinflammation ✨ Snabba på återhämtningen ✨ Stärka immunförsvaret ✨ Öka blodcirkulationen ✨ Skärpa fokus och mental styrka Och det bästa? Den där kicken du får efteråt. Endorfinerna sprutar, hjärnan vaknar, kroppen jublar. Jag säger som jag brukar: träning bryter ner – återhämtning bygger upp. Isbad är en del av mitt recept för en stark och hållbar kropp 💙 Har du testat? 👇🏻 Kommentera eller tagga nån som måste prova!"

Ständigt denna återhämtning. Det har hon ägnat sig åt i åratal, så fort hon varit utanför dörren med hundarna för en snabbpink. TV och återhämtning.
Jag taggar Jobas.
Citera
2025-08-10, 11:41
Medlem
Jag har en tanke om inlägget hon gjorde om restaurantpersonalen som ifrågasatte vad hon åt (nej Mysan, jag tror inte för en sekund att det hände, flera gånger dessutom ) :

Hon hoppades få en sån där miniartikel på typ Nyheter24/Newsner eller liknande. De som görs av B-kändisars sociala medier som dyker upp här och där i dussinet. De har ofta en lite moralisk vinkel som ska locka till engagemang, och My vill smida medan järnet är varmt från dokumentären.

Vad jag har sett har ingen nappat? Det är lite för uppenbart fantiserat
Citera
2025-08-10, 12:09
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Jag har en tanke om inlägget hon gjorde om restaurantpersonalen som ifrågasatte vad hon åt (nej Mysan, jag tror inte för en sekund att det hände, flera gånger dessutom ) :

Hon hoppades få en sån där miniartikel på typ Nyheter24/Newsner eller liknande. De som görs av B-kändisars sociala medier som dyker upp här och där i dussinet. De har ofta en lite moralisk vinkel som ska locka till engagemang, och My vill smida medan järnet är varmt från dokumentären.

Vad jag har sett har ingen nappat? Det är lite för uppenbart fantiserat

Påståenden om servitriser i Spanien, stalkers i Sverige. Behovet av bekräftelse är grunden.
Citera
2025-08-10, 20:42
Medlem
Det var ett tag sedan instakontot "hagernasstrand" delade något...
Kanske blivit bortglömt eftersom att alla koordinatorer nu befinner sig på semester eller utomlandsjobb?
Citera
2025-08-10, 20:54
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Det var ett tag sedan instakontot "hagernasstrand" delade något...
Kanske blivit bortglömt eftersom att alla koordinatorer nu befinner sig på semester eller utomlandsjobb?

Ingen anledning till oro. Måndag i morgon och då kommer det säkert ett glatt "Duktig du, My", när ännu en bild på grisvälterskan dyker upp!

("Att sminka en gris" dök plötsligt upp i mitt huvud...fattar inte...???)
Citera
2025-08-10, 21:10
Medlem
Jag förstår inte hur hon försörjer sig. Hon har ett gym utan klienter. Den kostar. Sedan en bostadsrätt. Bil och sedan borta 1 månad på en träningsresa. Har hon sponsorer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in