2025-08-05, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Var hittar jag streamen?

Du hittar haverit på skilleras youtube live
Citera
2025-08-05, 19:27
Medlem
I början av hans video när han pratar om stämplingen kollade bara tolv sekunder, men han måste ha klippt in texten själv för så blank pappret var på ovansidan av texten brukar det inte vara
Citera
2025-08-05, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Jocke är en tvättäkta psykopat och narcissist, inget snack om saken.

Men jag är däremot inte säker på att Chrippa är narcissist. Han är en väldigt liten sårbar kille med svagt iq. Han har det inte lätt, pressen han utsätts för är enorm. Och det kan inte vara lätt att läsa allt vi skriver om honom, vad det gör med en människa vill jag inte tänka på. Ska försöka vara snällare mot honom nu när jag såg att han faktist satt med gråten i halsen.
En narcissist är ett väldigt litet sårbart barn som antingen blivit överdrivet beundrad av föräldrarna eller överdrivet försummat av föräldrarna.

Det barn som utvecklat narcissism kan inte botas från denna narcissism, endast lära sig hur andra fungerar och försöka anpassa sig men det leder oftast till att människor som kommer i narcissistens väg bara blir lurade och manipulerade av narcissistens skådespel som kan vara allt mellan hög grad av medvetenhet eller totalt undermedveten handling av narcissisten.

De som faller för narcissistens skådespel höjs till skyarna av narcissisten. Ni blir bästa vänner. Tills du kommer på narcissisten för att vara falsk, då blir h*n din värsta fiende och gaslightar dig.

Du är en sån där naiv lättlurad följare som antagligen har för lågt IQ för att känna igen narcissism.
C satt och grät i en väl känd video där hans numera fru var den hemskaste människan han någonsin mött. Grät han på riktigt då, retorisk fråga.
Citera
2025-08-05, 19:37
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary5

De som faller för narcissistens skådespel höjs till skyarna av narcissisten. Ni blir bästa vänner. Tills du kommer på narcissisten för att vara falsk, då blir h*n din värsta fiende och gaslightar dig.

Allt du skrev är spot on! Speciellt ovanstående text. Chrippa-beundrarna har inte förståelse för hur narcissister fungerar, utan köper allt de säger och gör rakt av.
Citera
2025-08-05, 19:37
Medlem
Jag fattar inte det här med debatten. Vad skulle de "debattera"...? Vad skulle ämnet/dagordningen vara? Man tar ju liksom inte in en sosse och SBare bara för att snacka fritt.

Utan en tanke om det kommer det ju bara fullständig pajas av det.
Citera
2025-08-05, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
Allt du skrev är spot on! Speciellt ovanstående text. Chrippa-beundrarna har inte förståelse för hur narcissister fungerar, utan köper allt de säger och gör rakt av.

Nu är inte jag någon Chrippa beundrare men jag köper en del av det han säger.
Bra video men ingen BANGER! Förstår inte vad han har för krav? Ta med Linnea?
Ja men det kan han få göra.
Narcissister.. Det finns olika grader på sådana också. Ja lovar, ja har dom värsta i min släkt
Så ja.. Köper inte allt.
Tror inte det kommer bli ngn debatt. Men ja kan ha fel. Vi får se!?
Citera
2025-08-05, 19:57
Medlem
Tror inte Christofer får åka utan Linnea. Hon måste ha koll på allt C gör och säger.
Citera
2025-08-05, 20:01
Medlem
Carrocks avatar
Jocke är inte narcissist, däremot mytoman, tycker han visar det gång på gång med många lögner han drar som är helt onödiga. Det kan vara stora som små, som tex att dra till med åtalsunderlåtelse, kontakter på ekobrott osv.

Debatten handlar om att Viktor ska tjäna pengar och inget annat, ganska cyniskt av honom att tjata sönder och prata om "ducka inte för mig" till Chrippa. Vad ska liksom debatteras? Det är ju löjligt, dessa skulle behöva en professionell medlare, Viktor är inte lämpad för det.

Videon från Chrippa var faktiskt flera nivåer upp jämfört med vad han lagt ut tidigare. Dock en del skitsnack, han säger att han är en helt oskyldig laglydig person som inte är dömd för nåt medans han kallar Danjal för dömd brottsling.. Han verkar glömt bort att han är dömd för folk bokföringsbrott och innehav?
Citera
2025-08-05, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Tror inte Christofer får åka utan Linnea. Hon måste ha koll på allt C gör och säger.

Hon är väl dessutom den av de tre som varit mest aggressiv...? "Våga säg till mitt facking ansikte!", "horunge!" o s v i varje jävla klipp. Skulle jag tippa på vem som är mest trolig att attackera nån annan fysiskt är de definitivt hon. Maken grinar ju mest om hur illa de behandlats.
Citera
2025-08-05, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Hon är väl dessutom den av de tre som varit mest aggressiv...? "Våga säg till mitt facking ansikte!", "horunge!" o s v i varje jävla klipp. Skulle jag tippa på vem som är mest trolig att attackera nån annan fysiskt är de definitivt hon. Maken grinar ju mest om hur illa de behandlats.

Exakt så är det.
Citera
2025-08-05, 20:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Nyss kollat hans trainwreck till video, fradgan sprutade på slutet ;-) Eller om det var keso.
Han har som krav att Jocke ska lägga ut skärmdumpar med allt han skrivit offentligt. Och han vill ha med sig Linnea, "för hon är bra på att prata och blir inte lika arg som mig" typ... Ja det har man ju sett i hennes lives, när nån stackars tonåring ställer en oskyldig fråga så tappar hon ju det helt
Jocke var in och skrev en kommentar, att han gladeligen skulle ladda upp allt som Chrippa vill ha i en fil och ge till Chrippa.
Och att Chrippa kunde sedan meddela Viktor att debatten blir av.
Den kommentaren har "nån" tagit bort.

Han försäger sig även videon, "det är därför jag aldrig kommer ställa upp på en debatt", eller nåt sånt.... Snacka går ju ;-)d

Linnea sitter även just nu i Skilleras chatt och kallar folk för "ditt lilla smuts" till de som vågar andas en enda kritisk fråga.... Charmigt. Kommer göra sig fint hos Dialogiskt.
Citera
2025-08-05, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Säga vad man vill om Chrippa och fru men de var ett vackert brudpar vilket man med lätthet ka säga att hans storebror Joakim och Valrossen Jonna inte var.
Bara en Google bort! Jonna var skitsnygg och smal och Jocke jättefin! Sju år och tre barn senare så förändras man liksom....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in