2025-08-05, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Dialogiskt är bra. Jag tycker verkligen att de skulle ha ett samtal där. Men Chrippa da fegis bangade.

Chrippa och Linnéa lever av detta drama. Ingen av dom vill att det ska ta slut.
Precis så är det. En väldigt liten skrikande pojke.
Citera
2025-08-05, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Aioli tapasbar.. Låter inget vidare.. Asså säkert schysst ställe för en AW, en lunch eller förkrök inför en blöt utgång, och det är nog också mest förekommande. Men bröllop, alltså..

Tänk att stå utanför kyrkan och säga - Nu ska vi vidare till Aioli tapasbar!!

Tar mercan och ställer i något parkeringshus, sedan knalla vidare till Aioli tapasbar..
Apan ställde den på gatan och fick parkeringsböter.
Citera
2025-08-05, 13:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Är man feg bara för att man inte vill slösa tid på något som inte kommer leda någon vart? Jocke vill ha kontaktförbud, Chrippa säger att Jocke inte är hans bror längre, så varför debatt?
Jocke vill bara vara ifred

Exakt. Feg liten pojk är vad han är. Tuff framför skärmen och ruskigt feg i verkliga livet. Tönt.

Han får fortsätta och försöka få andra att ta skulden för det han gjort. Någon försökte ju sig på att det är Jocke och Anjo som har beställt misshandel av sig själva 🤥

När kommer big bang?
Citera
2025-08-05, 13:53
Medlem
CoachFattys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Så han hyrde ett billigt ställe och tårtan var ett skämt? Fan nu går de bra, tror fäderna betalat det där kalaset.

En mille är en mille, och ett tapas ställe för 5000 kr är ett tapas ställe för 5000 kr
Citera
2025-08-05, 14:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Tycker du att Jocke lämnar Chrippa ifred?

Absolut idag kom ett inlägg om dialogiskt annars har han varit tyst någon pik i podden ibland med all rätt, Chrippa lägger upp något i stort sätt dagligen om Jocke & familjen.
Citera
2025-08-05, 14:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Om han har anmält Jocke så ska han inte sitta i debatt med honom Jocke kan sitta i debatt för allt hans skit är ju nerlagt

Det finns ingen anmälan för då har han tabbat sig rejält med inläggen som han gör om Jocke dagligen det borde även du fatta.
Så lycka till med en sån anmälan 😂
Citera
2025-08-05, 14:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Exakt. Feg liten pojk är vad han är. Tuff framför skärmen och ruskigt feg i verkliga livet. Tönt.

Han får fortsätta och försöka få andra att ta skulden för det han gjort. Någon försökte ju sig på att det är Jocke och Anjo som har beställt misshandel av sig själva 🤥

När kommer big bang?

Det kommer ingen big bang han snackar bara, hade han haft någon form av stake hade han mött Jocke i en debatt men han är för feg det är därför han behövde ha L med sig som kan hålla handen.
Citera
2025-08-05, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det kommer ingen big bang han snackar bara, hade han haft någon form av stake hade han mött Jocke i en debatt men han är för feg det är därför han behövde ha L med sig som kan hålla handen.

Fegis!
Fast jag hade nog velat haft dom alla i en debatt. Chrippa, Jocke, Anjo, Rask.. Julia & Snean.
Och kanske den där grilla? Nej inte han.. ångra mig.
Citera
2025-08-05, 15:43
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Fegis!
Fast jag hade nog velat haft dom alla i en debatt. Chrippa, Jocke, Anjo, Rask.. Julia & Snean.

Hahah guldkontent!! Jag vill ha ALLA idioter i detta slaskiga drama samlade i en studio likt programmet ”Tjafs”
Hade till o med betalat för att se samtliga sitta o tjafsa i en o samma video/studio LIVE!
Enskilda videos från vardera o skit är inget jag tänker titta på.
Citera
2025-08-05, 15:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Fegis!

Haha herregud hur skulle det bli 😂
Nej han vill inte ha dumpen folk är inge kul.

Chrippa nämndes en sväng i podden sanning & konsekvens idag igen ”Chrippa en sån där som ska visa upp sina saker” töntigt tyckte dom.
Citera
2025-08-05, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Hahah guldkontent!! Jag vill ha ALLA idioter i detta slaskiga drama samlade i en studio likt programmet ”Tjafs”
Hade till o med betalat för att se samtliga sitta o tjafsa i en o samma video/studio LIVE!
Enskilda videos från vardera o skit är inget jag tänker titta på.

Hahah! Jag hade till och med kunnat tänka mig att erbjuda en slant för att se detta!
I ren Jerry Springer/Ricky Lake -anda
Citera
2025-08-05, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Förstår inte.
Hur kan det vara billigare med mat + fest?
3000kr det måste vara per person ?
Fattar inte vad hemsidan skriver.

Lokalhyran blir lägre om man väljer mat + fest eftersom att restaurangen även tar betalt för x antal kuvert med mat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in