Citat:
Ursprungligen postat av
Valion
Införskaffade extraktet från h*r*ba*l*ist*ic och tänkte testa sublingualt men en frågan är hur den integrerar med venlafaxin (tar låg dos 37.5mg kväll) och mirtazapin för sömn (30mg) och elvanse 70mg (morgon) hört att de kan va lite lurigt med serotogent syndrom men undrar om nån annan testat med liknande kombo? Och tänkte testa en bebisdos. Har tidigare tagit 225mg venlafaxin och missbrukat tram på upp till 1g och xanor 10mg dagligen under några år utan några serotogena symptom men just nu tar jag inget mer än det förstnämnda. Vill bara dubbelkolla lite då man hört massa skräckhistorier med ssri/snri ihop med kanna.
Tack
Har inte vågat testa kanna då jag äter venlafaxin jag med. Avrådes starkt på /r/kanna på reddit.
Återkom gärna om du testar babydos.
Jag rekommenderar dig att inte testa alls efter vad jag läst=ungefär samma som du verkar läst.
Annars läste jag att en del trappat ut ssri/snri och börjat gå på Kanna istället.
Har försökt sluta med venlafaxin men den gången slutade i mindre katastrof o började med knarkvenlafaxin igen. Värre abstinens än efter månader med hög gpd i kratom.