2025-08-05, 10:03
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Vad är det för Podd som har pratat om Linnea och Chrippa? Nån som kan länka? Linnea grinade o lackade på snap över att några poddar hade pratat om dom men utan att nämna vilka 🤷🏼‍♂️

Hon som har bloggbevakning har en podd där det pratats vet jag. Inte lyssnat på den själv.

Ska finnas fler poddar som pratat om den men vet inte vilka.

Sen har du ju den galna youtubern Rask som går bananas på konditorn som gjort tårtan. Inte en en podd men ett bra exempel på hur en vettig människa INTE gör.
Citera
2025-08-05, 10:07
Avslutad
Citat:
Vad är det för Podd som har pratat om Linnea och Chrippa? Nån som kan länka? Linnea grinade o lackade på snap över att några poddar hade pratat om dom men utan att nämna vilka 🤷🏼‍♂️

Sanning och konsekvens (Bloggbevaknings podd) och P3 Morgonpasset.
Citera
2025-08-05, 10:10
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Du är ju helt jävla pantad och vet ingenting vid en buffé går folk och slafsar själva om du väljer en meny så får folk maten till bordet och personal kostar pengar din dumma apa. Det är också skillnad på att slafsa upp mat i några skålar och ställa på ett bord och på att göra varje tallrik för sig Kuvert priset för en buffe blir alltid lägre än en flerrätters bordsservering. Jonna hade budget och Chrippa valde klassisk tre rätters a la carte. Det är många pantade apor här som inte verkar ha ätit på restaurang

Du är så jävla bränd att det är helt otroligt, du vet inte vad du pratar om. Huvudsaken för en seriös verksamhet är att man kan tillfredsställa kundens önskemål på bästa sätt, beroende på situation. En trerätters med toast skagen som förrätt, något basic kött som varmrätt och glass som efterrätt är inte exklusivt. Att du tror att trerätters är sååp exklusivt per automatik är så jävla skrattretande, det handlar om en jävla tapaz restaurang. Men det kanske är lyxigt för någon som aldrig äter annat än panpizza och nudlar..

Buffe är ganska vanligt när man kör catering på bröllop, som de flesta gör när man är 100+ och sitter tex i en barockträdgård. Är man 20 pers och trycker kring 4-5 bord på en lokal tapas restaurang. Ja vi har ju helt klart upp lika syn på vad som är mer exklusivt där.

Hysteriskt roligt att jag bara drog till med toast Skagen och att Chrippa sedan lägger om en kommentar om det på sin story btw.
Citera
2025-08-05, 10:28
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Som vanligt bangar Chrippa. Större pussy får man leta efter. Stor i käften bakom skärmen men en nobody i verkligheten
https://app.filemail.com/d/gmacbesvsvkflxg
Citera
2025-08-05, 10:42
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Som vanligt bangar Chrippa. Större pussy får man leta efter. Stor i käften bakom skärmen men en nobody i verkligheten

Chrippa och Jocke bör inte mötas i en debatt.

Vill de ha ut något av ett möte så är det med en professionell medlare.

Blir bara cirkus annars.
Citera
2025-08-05, 10:50
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties

Blir bara cirkus annars.

Fast Chrippa gör ju återigen bort sig genom att göra såhär. Han ger jocki återigen luft och tillfälle att se bra ut genom att banga. Han är inte speciellt smart. Han gör gång på gång helt idiotiska val.
Tänk om debatten hade kunnat vara en fördel för Chrippa jäntemot jocki? Men Chrippa vet väll av att det enda han kan är att skrika i en debatt och att han inte har bollar nog till att stå o diskutera med jocki. Pinsamt.. riktigt pinsamt.
Citera
2025-08-05, 10:52
Avstängd
Citat:

Jag antar att du menar debatten som Chrippa inte vågade ta. Han är en sån liten rädd pojk som vet att han inte kan hålla på som vanligt att skrika då det är ett annat klimat hos Dialogiskt. Fegis är vad han är.
Citera
2025-08-05, 10:55
Avstängd
Citat:

Blir bara cirkus annars.

Dialogiskt är bra. Jag tycker verkligen att de skulle ha ett samtal där. Men Chrippa da fegis bangade.

Chrippa och Linnéa lever av detta drama. Ingen av dom vill att det ska ta slut.
Citera
2025-08-05, 10:55
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag antar att du menar debatten som Chrippa inte vågade ta. Han är en sån liten rädd pojk som vet att han inte kan hålla på som vanligt att skrika då det är ett annat klimat hos Dialogiskt. Fegis är vad han är.

Att man står och bokstavligen skakar inför sin bror på 168cm med gamnacke och skashkig fysik har jag svårt att begripa. En liten rädd pojke är precis vad han är
Citera
2025-08-05, 11:01
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Fast Chrippa gör ju återigen bort sig genom att göra såhär. Han ger jocki återigen luft och tillfälle att se bra ut genom att banga. Han är inte speciellt smart. Han gör gång på gång helt idiotiska val.
Tänk om debatten hade kunnat vara en fördel för Chrippa jäntemot jocki? Men Chrippa vet väll av att det enda han kan är att skrika i en debatt och att han inte har bollar nog till att stå o diskutera med jocki. Pinsamt.. riktigt pinsamt.

En debatt hade blivit ännu mer pinsam. För båda men på olika sätt.

En skriker och den andre gråter.
Citera
2025-08-05, 11:03
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Dialogiskt är bra. Jag tycker verkligen att de skulle ha ett samtal där. Men Chrippa da fegis bangade.

Chrippa och Linnéa lever av detta drama. Ingen av dom vill att det ska ta slut.

Jag gillar också Dialogiskt men han är inte professionell.

Underhållningsvärdet skulle bli högt men det skulle enbart föra bröderna längre ifrån varandra.
Citera
2025-08-05, 11:23
Medlem
Citat:
Jag gillar också Dialogiskt men han är inte professionell.

Underhållningsvärdet skulle bli högt men det skulle enbart föra bröderna längre ifrån varandra.

Längre ifrån varandra ?
Du är riktigt oseriös..vet inte varför man ens skall svara dig.

Chrippa har redan gått ut med sagt att J är död för honom.
Försökt få någon att misshandla honom grovt.

Vad mer skall föra dom längre ifrån varandra ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in